Couture de Marie este noul brand pe care îl poți găsi la A list Designers boutique. Designerul ne-a răspuns la câteva întrebări, așa că iată care este povestea din spatele brandului, caracterizat de frumusețe, pe care designerul o definește prin oameni, emotii și natură:
Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Brandul Couture de Marie a început timid, dar curajos, în anul 2014. În acel moment am simțit că este momentul să schimb ceva în viața mea pe plan profesional și să mă îndrept către lucruri care îmi aduc bucurie în suflet. După multe gânduri și idei puse pe hărtie, totul ducea în aceeași direcție, către cufărul de amintiri, unde am găsit vechea pasiune a copilăriei, croitoria. Îmi amintesc cu drag cum mama obișnuia să îmi croiască hainele cu mașina de cusut Ileana, în timp ce eu, pasionată de modă și de actualul acelor vremuri, mă ocupam cu modificarea și stilizarea ținutelor. Astfel, Couture de Marie a venit natural, pentru că dragostea pentru haine era deja prezentă în viața mea încă de pe-atunci. După stabilirea direcției în care voiam să mă îndrept, au urmat mai multe etape. Prima a fost cea în care am decis să transform una dintre camerele apartamentului în care locuiam într-un atelier de creație, unde să aprofundez cunoștințele în acest domeniu și să îmi îndrept atenția asupra studiului de modele și forme. Lucrurile au evoluat rapid și, în anul 2015, am reușit să închiriem un spațiu dedicat atelierului și showroom-ului nostru, având chiar și primii angajați. Prima colecția Couture de Marie a fost lansată în anul 2016, iar de atunci reușim sa lansam două colecții pe an.
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Îmi găsesc inspirație în frumos, adică în oameni, emotii și natură.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
La A List Designers Boutique participăm cu o colecție extrem de așteptată și dragă nouă, cea de toamnă iarnă – Remember – o colecție inspirată din ceea ce trăim astăzi, o colecție plină de culoare, dar adaptată acestor vremuri. Fiecare dintre noi, mai mult sau mai puțin, în perioada de izolare și distanțare socială, ne-am întors către lucrurile care contează, că mult nu înseamnă neapărat mai bun, că se poate trăi cu mai puțin, tot în armonie și echilibru.
Am început să lucrez la această colecție chiar înainte de debutul pandemiei, atunci când aveam deja programate mai multe călătorii în afara țării pentru găsirea materialelor potrivite. Însă, neprevăzutul s-a întâmplat și totul a fost anulat. Din dorința de a nu renunța la această colecție, am făcut tot posibilul să găsim soluții și să ne adaptăm situației actuale. Am ales să lansăm piesele treptat, să prezentăm produsele prin intremediul mai multor sesiune de shooting și să ieșim pe piață, în fiecare săptămână cu ceva nou și out of the box.
Așadar, este vorba de o colecție realizată cu mult efort, în care ne-am implicat total, cu emoții constante și speranțe mari. Ne vom aminti mereu cu drag de aceste vremuri și ne dorim ca dragile noastre cliente să cunoască povestea din spatele colecției și să poarte cu drag piesele Couture de Marie. Colecția Remember este despre piese vestimentare menite să dureze, modele clasice, cu linii curate și feminine, și despre rochii fluide și cu un aer boem și romantic.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Clienta Couture de Marie este o femeie frumoasă, îndrăzneață, plină de viață și feminină. Este vorba despre tipologia femeii puternice, care știe ce vrea, prețuiește calitatea și este pasionată de modă, pentru că brandul Couture de Marie nu este numai despre haine, ci este despre personalitatea fiecărei femei, valori și aspirații.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
La nivel global, industria fashion a fost extrem de afectată de această perioadă. Chiar și așa, eu aleg să văd întotdeauna partea frumoasă a lucrurilor și aleg să vorbesc doar despre partea pozitivă. În primul rând, comportamentul de consum al cumpărătorului s-a schimbat și, cel mai important, s-a redus consumul excesiv, clientele s-au orientat către smart și slow fashion, adică aleg să cumpere mai puțin, să opteze pentru calitate și să investească în produse care au în spate o poveste. Totodată, în România, am observat o comunitate mult mai legată și implicată, care s-a mobilizat pentru a susține business-urile locale, brandurile românești și de tradiție, lucru care ne-a bucurat. Uite, și voi la Alist Magazin Designers Boutique ați ales să susțineți visul, să ne promovați și vă suntem recunoscătoare. Vă mulțumim!
Presented by Mastercard!
Foto: PR
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…