Toamna se numără… noutățile. Avem parte de lansari din toate domeniile și vi le prezentăm și vouă!
Pandora lansează în galaxia noastă colecția inspirată de Star WarsTM
Pe 1 octombrie, Pandora lansează mult așteptata colecția inspirată de Star Wars™. În celebrarea unei saga care a captat imaginația lumii, colecția formată din 12 piese evocă personajele și simbolurile galaxiei Star Wars.
„Am vrut să accesăm estetica futuristă, dar vintage, din Star Wars, care este reconoscibilă din trilogia originală până la noua serie Disney+, The Mandalorian”, spun Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, directorii de creație Pandora. „Am muncit din greu pentru a transforma piesele din Star Wars în bijuterii, folosind detalii complexe de design și tehnici experte de producție”.
Realizată sustenabil din metale reciclate în proporție de 71%, colecția de 12 piese include 10 talismane, o brățară și un talisman de colecție în ediție limitată. Fiecare piesă este atent concepută, proiectată cu expertiză și finisată manual, oferind numeroase opțiuni de stil.
„Inspirată de galaxia Star Wars, această colecție include o varietate de opțiuni pentru fanii din întreaga lume de a-și personaliza stilul”, spune Paul Southern, Senior Vice President, Licensing and Franchise, Lucasfilm. „Colecția reușește să surprindă simbolurile și personajele iubite din Star Wars și să le reimagineze sub forma bijuteriilor”.
Noua colecție va fi disponibilă în magazine începând cu 1 octombrie. Toamna aceasta arată că ești un fan adevărat purtând colecția de bijuterii Star Wars x Pandora.
SYSTEM PROFESSIONAL îți prezintă INESSENCE: linia de îngrijire a părului, care mixează ingredientele naturale cu puterea științei
Inspirată de natură, linia de produse INESSENCE de la SYSTEM PROFESSIONAL vine să reîncarce părul cu energia sa naturală, să îl reîntinerească, să îl hidrateze și să îl facă mai maleabil și mai flexibil. Produsele din gama INESSENCE pot fi folosite și individual, dar și mixate cu celelalte linii existente ale brandului SYSTEM PROFESSIONAL. Atuul lor? Combinația perfectă între ingredientele naturale și performanța îngrijirii.
Cu un procent de 96% ingrediente de origine naturală, gama INESSENCE este produsă fără sulfactanți, siliconului sau parabeni. Cu ajutorul tehnologiilor biomimetice, care caută soluții sustenabile pentru imitarea mecanismelor naturale, INESSENCE alimentează energia naturală a părului tău, lăsându-l ușor de coafat, cu un aspect vibrant și sănătos. Produsele au un miros delicat și fin, ca o adiere de petale de mango, miere și un strop de ghimbir, care lasă părul fresh.
Izabela Măndoiu lansează o nouă colecție: Roots
Designerul vine în atenția noastră cu o nouă colecție. 2020 este anul unei puternice reconfigurări. Este un an în care trebuie să ne dăm seama de ceea ce contează cu adevărat și să punem mai mult preț pe sănătate, autentic, frumos. Am reflectat și am decis: este numele colecției 2020 Izabela Măndoiu – pentru că avem nevoie să ne întoarcem la însemnătatea lucrurilor, a vieții, a ceea ce ne face împliniți și fericiți. În vremuri incerte, este nevoie să ne conștientizăm valorile, să le repoziționăm și să creăm un viitor în care binele, frumosul tronează. păstrează linia motivelor tradiționale, care se împletesc armonios cu materiale moderne, fluide, menite să evidențieze feminitatea, grația, candoarea. Împreună, continuăm să dăm viață unor minunate Povești țesute cu Valori!- spune Izabela Măndoiu.
Desigual celebrează autenticitatea și orașul Tokyo în noua colecție FW20 La Difference, împreună cu Christian Lacroix
În noua colecție FW 2020 numită La Difference, Desigual celebrează curajul de a fi tu și prezintă trei colaborări importante cu designeri, una dintre ele cu renumitul designer francez Christian Lacroix.ăColecția este un omagiu adus autenticității și orașului Tokyo, un oraș plin de contraste, de povești, și inspirație. Ținutele sunt o explozie de culori transformate în emoție, îndrăzneală și pozitivitate și le poți descoperi în premieră pe Solmar Shop, reprezentații oficiali ai brandului Desigual în România. Colecția este disponibilă atât online, cât și în toate magazinele din malluri.
Desigual x Christian Lacroix: Flori brodate, eleganță și accent pe folclor
Renumitul designer francez Christian Lacroix și Desigual își unesc forțele într-o colaborare ce aduce un aer nou stilului deja cunoscut al brandului spaniol. Împreună au decis să păstreze nebunia de culori dar, în același timp, să îi dea o notă mai elegantă și mai sofisticată. Negrul iese mai mult în evidență, iar florile XXL de inspirație etnică brodate sau cusute în patchworks sunt reprezentative.
MOOGU dezvăluie o nouă colecție-capsulă de bijuterii
Guvernată de simbolul astrului ceresc dătător de speranță, Soarele, noua colecție este realizată în colaborare cu Bianca Nuțu, astrolog și specialist în citirea Eu-ului. Motivul solar nu este întâmplător ales drept punct central al colectiei “Written in the Stars”, fiecare bijuterie vine la pachet cu o mini-citire personalizată a Eu-ului, menită să ofere informații prețioase despre domeniul predestinat reușitei și excelenței în carieră.
Împreună cu Bianca Nuțu, astrolog, Andreea Mogosanu, fondatorul MOOGU, compune în sezonul toamnă-iarnă 2020/2021 o poveste solară, alcătuiă din bijuterii cu motive celeste, care vin însoțite de predicții astrale personalizate. Destinul poate fi oricand rescris, iar casa astrologica în care se regăsește Soarele indică cu precizie domeniul în care fiecare persoana are cele mai multe sanse de a străluci. Odată ce sunt cunoscute atât atuurile cât și vulnerabilitatile, norocul se afla propriile mâini.
7 zile pentru a-i oferi pielii tale un nou început!
Pentru a accepta și trata acneea, trebuie să fii informat, iar severitatea acestei boli variază de la acnee ușoară (comedoane, uneori pustule și papule), la acnee moderată (multiple pustule și papule care pot fi prezente pe spate și piept), până la acnee severă (pustule dureroase, noduli, chisturi și inflamații). Această afecțiune nu îți afectează doar fizicul, ci și încrederea sau starea de bine.
Cercetarea și dezvoltarea sunt elementele de bază ale Laboratoarelor Uriage, astfel că aici se verifică mereu formulele, se caută permanent componente revoluționare și eficiente. Astfel, Uriage a formulat 3 brevete exclusive pentru combaterea imperfecțiunilor legate de acnee:
- Brevetul MPA Regul, cu efect de prevenție prin reducerea microbiofilmului patogen
- Brevetul TLR2 Regul, ce calmează și reglează inflamația
- Brevetul – Lemn dulce, ce ajută la matifierea pielii, datorită acțiunii de reglare a sebumului
Noutatea sezonului este că Hyséac, gama dedicată tenului acneic, își schimbă înfățișarea și aduce 4 produse noi, formulate pentru adolescenți, dar și femei.
Uleiul purifiant este primul pas în curățarea tenului cu exces de sebum. Cu ulei de floarea soarelui și de negrilică, produsul curăță în profunzime impuritățile și îndepărtează toate tipurile de machiaj, chiar și cel waterproof. În plus, formula protejează filmul hidrolipidic al pielii, lăsând o senzație curată și fresh.
Loțiunea tonică acționează eficient în obținerea unui aspect sănătos, mat și fresh. Aceasta micșorează dimensiunea porilor, redă luminozitatea pielii și o lasă purifiată.
Serumul anti-imperfecțiuni este formulat cu ingrediente active dermatologice puternice: AHA pentru a asigura o bună regenerare celulară, Zinc pentru matifierea pielii și Apa Termală Uriage, esențială pentru a-i reda strălucirea. Echilibrează microbiomul tenului acneic pentru a împiedica reapariția coșurilor, iar textura este una adaptată, de gel fresh, ultra light.
Masca peel-off este ideală pentru exfolierea ușoară a tenului o dată pe săptămână. Curăță porii în profunzime și le reduce dimensiunea, are acțiune seboreglatoare și anti-luciu.
Gama Hyséac are un singur scop: să te simți bine în pielea ta! Acceptă provocarea și urmează rutina timp de 7 zile, pentru a-i oferi pielii tale un nou început.
ABOUT YOU-un an de la lansarea în România
Retailerul online de fashion ABOUT YOU sărbătorește un an de la intrarea pe piața din România cu performanțe impresionante: a vândut peste 3 milioane de articole și a înregistrat venituri de 100 milioane de euro. În ultimele 12 luni, magazinul online de fashion a câștigat peste 600.000 de clienți și a atins 79% brand awareness în rândul românilor, 90% dintre clienți spunând că vor recomanda ABOUT YOU familiei și prietenilor. În viitor, retailerul plănuiește să devină lider de piață prin extinderea portofoliului de servicii și a gamei de produse disponibile în magazinul online.
Mesajul emoționant al lui Sebastian Stan la Golden: “România, te iubesc!”
Un român a urcat triumfător pe scena Golden Globes și ne-a emoționat cu discursul său. Sebastian Stan a…
Globurile de Aur 2025: lista câștigătorilor
Noaptea trecută a avut loc gala de decernare a Globurilor de Aur 2025, iar Emilia Pérez, cel mai…
Stresul financiar. Cum ne dăm cu stângul în dreptul când vine vorba de bani?
… și ce putem face în legătură cu asta? Ne explică, atent și în amănunt, psihologul Raluca Anton….
Cele mai așteptate seriale din 2025
Sezoane noi din serialele tale preferate sau producții noi, perfecte pentru serile de bingeing: iată care sunt titlurile…
Vremea probabilă cu Mihai Jurca – Antena 1
Știu, înaintea tuturor, dacă ziua care se întinde în fața noastră va fi una frumoasă sau dacă ne…
Cele mai așteptate filme din 2025
Sunt filme pe care le așteptăm cu nerăbdare: remake-uri, continuări ale unor francize de succes sau povești pe…
Meseria, brățară de aur sau de tinichea?
Anii 1990 au marcat declinul școlilor de arte și meserii și au favorizat apariția „fabricilor de diplome” în…
Vremea probabilă cu Busu (Florin Busuioc) – PRO TV
Știu, înaintea tuturor, dacă ziua care se întinde în fața noastră va fi una frumoasă sau dacă ne…
Ianuarie 2025: ce filme noi vedem la cinema
Luna ianuarie începe cu o serie de blockbustere: Nosferatu, Babygirl, un nou film din seria Paddington și multe…
Hobby-uri: cum îți (re)descoperi pasiunile pierdute
Sunt ingineri, dar mereu au visat să picteze. Sunt manageri, însă și-au dorit să afle despre antropologie și…