A List Magazine ∙ October 30, 2020 ∙ 9 min read

În acest sezon, avem parte de lansări din toate domeniile, de la modă și frumusețe, la gastronomie sau studii despre ce înțeleg românii prin starea de bine de acasă. Detalii, în cele ce urmează!

Noul Flagship store Nike din România s-a deschis în AFI Cotroceni 

Sport Time Balkans a inaugurat în AFI Cotroceni un nou magazin Nike, reprezentativ pentru piața românească. Magazinul este un spațiu cu adevărat unic, conceput pentru a oferi o experiență captivantă iubitorilor sporturilor. Colecțiile sunt prezentate pe o suprafață de 382 mp, permițând clienților să descopere inovațiile dezvoltate de Nike pentru clienții săi într-un spațiu creat la standarde internaționale. Deschiderea unui nou magazin flagship Nike face parte dintr-un plan strategic ce urmărește implementarea experienței de retail a brandului și expertiza în dezvoltarea de produse performante dobândită pe parcursul istoriei sale de peste 50 de ani. Clienții și fanii Nike vor descoperi în magazin colecțiile de fitness, alergare, baschet, dar și de sportswear, atât pentru femei, cât și pentru bărbați și copii.

Sezonul strălucirii cu Pandora

Anul acesta, ca în fiecare an, Pandora te ajută să celebrezi sărbătorile cu bijuteriile elegante și create cu grijă, ce fac fiecare moment să strălucească puțin mai mult. Fie prin piese din argint 925 care sunt la fel de festive precum acest sezon sau printr-un cadou care arată celor dragi cât îi prețuiești, colecția Pandora Timeless este creată să celebreze. Pe 29 octombrie, Pandora va lansa mult așteptatele modele noi pentru a completa colecția existentă. Inspirându-se din artele frumoase, noile modele de brățări create de experții noștri, colierele, talismanele, inelele și cerceii pot fi asortate la ținute strălucitoare de petrecere sau pot acompania ținute comode de fiecare zi. Prezentând forme emblematice și o temă recurentă a pietrelor albastre cu inspirație celestă, noile modele sunt finisate manual cu cele mai moderne tehnici de creare. Adaugă talismane strălucitoare și combină metalele cu argintul 925 semnătură Pandora cu 71% proveniență din argint reciclat, auriul Pandora Shine sau pentru o nuanță mai caldă cu Pandora Rose.

Mega Image aduce în România o nouă marcă proprie de cafea – Perla

Mega Image lansează în România o nouă marcă proprie de cafea, Perla, din boabe cultivate responsabil în cele mai renumite regiuni producătoare de cafea ale lumii. Perla vine în diverse variante – cafea boabe, măcinată sau capsule, iar alegerea sortimentului preferat este la îndemâna oricui prin indicatorul de intensitate marcat pe fiecare ambalaj. Colecția Perla este disponibilă în toate magazinele Mega Image, Shop&Go și în supermarketul online.

Calvin Klein LANSEAZĂ #CKUNFILTERED: BRA TALK ÎN EUROPA

Calvin Klein anunță lansarea #CKunfiltered: Bra Talk, o mini-serie YouTube care răspunde la cele mai căutate întrebări despre sutien din Europa. Pentru a crea videoclipurile, Calvin Klein a colaborat cu Google Zoo, una dintre cele mai creative resurse Google, pentru a analiza căutările de top din Europa referitoare la întrebările legate de sutien. Prin această metodă de analizare a audienței, Calvin Klein a creat o serie de videoclipuri sub umbrela brand-ului, care răspund direct la cele mai presante întrebări ale consumatorilor legate de sutien, cu privire la mărimi și confort.  Videoclipurile sunt realizate într-un cadru informal și prezintă două persoane care vorbesc deschis despre mărimea și potrivirea sutienelor lor. Acest format de conversație a fost ales în urma unor cercetări aprofundate efectuate cu Google Zoo, al căror rezultat indică faptul că publicul consumator rezonează și reacționează la o abordare informativă și autentică.

#CKunfiltered: Bra Talk încearcă să interacționeze cu noii consumatori de pe platforma YouTube și să dezvolte relația directă cu consumatorul, oferind opinii de specialitate, descoperind sfaturi utile și metode de măsurare pentru ca fiecare să-și găsească sutienul optim. Proiectul a fost dezvoltat cu scopul de a crea conexiuni de lungă durată cu audiențe noi și existente, pornind de la luarea unor decizii pe baza datelor adunate

Soluții pentru tenul sensibilizat de purtatul măștii, oferite de doctorii în frumusețe de la GUINOT INSTITUTE

Masca de protecție a devenit, de mai bine de jumătate de an, un accesoriu obligatoriu atunci când ne aflăm în spații aglomerate și, mai nou, și în toate spațiile deschise, în anumite zone din țară.

Dincolo de faptul că ne protejează în fața răspândirii Coronavirusului, purtatul măștii poate avea efecte secundare mai puțin plăcute asupra calității tenului. Pielea devine din ce în ce mai sensibilă și are nevoie de îngrijire profesională, apelând la tratamente ce au scopul de a desensibiliza tenul și de a aduce echilibrul de care are nevoie.  Doctorii în frumusețe de la GUINOT INSTITUT recomandă planuri personalizate de tratamente faciale neinvazive Guinot, pentru a răspunde noilor necesități ale tenului. Mai precis Guinot Detoxygene și Guinot Hydradermie. Detalii despre tratamente pe site-ul brandului Guinot.

RESERVED lansează colecția Premium Sustenabila, baza ideală pentru stilurile de toamnă

Toamna aceasta vine cu schimbări majore în ceea ce privește obiceiurile noastre. Tindem să stăm mai mult acasă – atmosfera nu mai este favorabilă plimbărilor lungi și relaxante, iar cee ace contează acum este confortul, mai ales in ceea ce privește ținutele. Colectia Premium Sustenabilă de la Reserved este clasică, dar foarte modernă și feminină în același timp și merită încercată în acest sezon.

Alimentația bazată pe plante, considerată ca parte a unui stil de viață
cu multe beneficii

Regimul alimentar a suferit schimbări semnificative în timpul pandemiei, fiind axat din ce în ce mai mult pe consumul de alimente sănătoase și preparate gătite în casă. Conform celui mai recent sondaj*, 30% dintre români simt că renunțarea la carne i-ar putea face să piardă nutrienți importanți. Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu, medic primar în igiena alimentației și nutriție, membru în Comitetul Consultativ în Nutriție Herbalife, descrie alimentația bazată pe plante sau veganismul ca un stil de viață cu multe beneficii.

Alimentația bazată pe plante este prietenoasă atât cu organismul nostru, cât și cu mediul înconjurător. De asemenea, cei care vor să aibă o greutate normală, să aibă un nivel scăzut al colesterolului sau al trigliceridelor, pot afla că o astfel de alimentație este de ajutor. Alimentația vegană are un conținut caloric scăzut, este bogată în fibre, în vitamine și minerale, nu are colesterol, are foarte puține grăsimi saturate, mulți antioxidanți și un nivel redus de sodiu. Este clar un stil de viață, dieta vegană fiind doar o componentă a acestuia”, declară Conf. Univ. Dr. Corina Zugravu cu ocazia Zilei Mondiale a Veganismului, care este sărbătorită în fiecare an la data de 1 noiembrie. O astfel de alimentație are în componență cereale și leguminoase, legume și fructe, nuci, oleaginoase și semințe.

Studiu Storia.ro: Ce înțeleg românii prin starea de bine acasă

Ce înțeleg românii prin starea de bine acasă, cu ce o asociază și ce denumire specifică i-ar da, care sunt activitățile preferate pe care aceștia le desfășoară în perimetrul locuinței și ce sentimente îi încearcă în momentele bune petrecute acasă sunt doar câteva dintre rezultatele studiului desfășurat de Storia.ro pentru campania HYGGE la noi, în cadrul căreia își propune să inventeze un echivalent în limba română pentru cunoscutul termen danez „hygge”.

Un nou cuvânt care să descrie starea de bine acasă

Storia.ro a lansat campania HYGGE la noi, asumându-și o misiune curajoasă și relevantă în contextul actual, care a redefinit relația oamenilor cu propria locuință: inventarea unui cuvânt nou care să exprime starea de bine de acasă, un echivalent pentru termenul danez „hygge”, care se referă la transformarea timpului petrecut acasă într-un timp de calitate și o adevărată sursă de fericire.

Timp de 19 zile, românii au participat la studiul desfășurat pe platforma hygge.storia.ro și au răspuns la întrebările menite să scoată la iveală cum arată starea de bine acasă și cum poate fi ea definită, atât în ceea ce privește spațiul exterior – cel fizic, cât și spațiul interior – emoțional.

Pentru majoritatea românilor (42%), prezența unei persoane contribuie mai mult decât orice altceva la starea de bine acasă. 29% au declarat că starea de bine este declanșată de o activitate, iar 15% au ales un loc. Întrebați despre compania preferată, majoritatea românilor au ales partenerul de viață (60%), urmați de cei care au ales părinții (24%). În același timp, 23% au ales copiii, iar 22% au declarat că cel mai bine se simt singuri.

În perioada de izolare acasă, cei mai mulți dintre respondenții studiului au declarat că le-a plăcut faptul că au avut timp să gătească ceva diferit (42%), 24% s-au bucurat că au putut petrece mai mult timp cu cei dragi, iar 11% au apreciat că au avut timp pentru ei. Totuși, 6% au spus că le-a plăcut să redecoreze sau să renoveze.

Întrebați care este camera asociată cel mai des cu liniștea și relaxarea, majoritatea respondenților au ales dormitorul (39%), în timp ce 27% au ales sufrageria. În același timp, 10% preferă curtea și tot 10% au ales balconul. O atmosferă plăcută acasă este dată cel mai des de prezența decorațiunilor (43%), de lucrurile destinate petrecerii timpului liber, precum cărțile sau jocurile (23%), urmate de obiectele de mobilier (15%) și aparatele electronice (7%).

Atunci când vine vorba de activitățile de seară, cei mai mulți dintre respondenții studiului au declarat că preferă să petreacă timp cu familia (33%), să vadă filme și seriale (29%), să gătească (24%) sau să facă baie (24%). Printre variantele populare s-au mai numărat și activități precum să mănânce sau să citească.

Pierre Zéro, gama de vinuri premium fără alcool de pe domeniile Pierre Chavin din sudul Franței  intră în premieră pe piața românească

Povestea Pierre Zéro a început în însorita regiune Languedoc-Roussillon din sudul Frantei, pe domeniile Pierre Chavin. Fabien Gross, un oenolog cu un CV impresionant și Mathilde Boulachin, cu o vastă expertiză în marketingul internațional al oenologiei și-au unit forțele și cunoștințele și au creat o gamă de vinuri fără alcool care au ca scop revoluționarea experienței de degustare a vinului cu colectii unice, cosmopolite și la modă. Datorită proprietăților distincte oferite de vinurile produse de Pierre Zéro, brandul a câștigat notorietate pe piața din Franța și s-a asociat cu prestigioasa École Ferrandi, cu o vechime de peste 100 de ani în domeniul gastronomiei și ospitalității.

 

 

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…