A List Magazine ∙ November 6, 2020 ∙ 12 min read

Toamna se numără… noutățile. Avem parte de lansari din toate domeniile și vi le prezentăm și vouă!

Meli Melo Paris anunță campania Black Friday 2020. Aceasta se va desfăsura in perioada 13-22.11.2020.  Oferta de -30% se va aplica la orice achizitie, pentru toate categoriile de produse, in lantul de magazine Meli Melo si Meli Melo deco, pe parcursul celor 10 zile.

L’escapade – autour de Bucarest este numele colectiei Meli Melo Paris pentru toamna-iarna 2020, creata cu gandul la escapadele scurte, aproape de casa, adaptarea la noua normalitate, dar fara a renunta la ceea ce e frumos si ne incanta atunci cand vine vorba de moda, outfit-uri si eleganta.

BLACK FRIDAY: ediția de bun simț de la Fashion Days începe miercuri dimineață, 11 noiembrie

Fashion Days, liderul pieței de fashion online, lansează Black Friday, evenimentul de shopping cu cele mai mari reduceri din an. Începând de miercuri dimineață, 11 noiembrie, clienții pot comanda produsele preferate de la cele mai cunoscute branduri internaționale și locale din aplicația Fashion Days sau de pe fashiondays.ro. Odată activate notificările de tip push, utilizatorii aplicației mobile vor fi primii care vor afla momentul exact în care va începe Black Friday.

Anul acesta, Fashion Days lansează un alt tip de Black Friday – „Ediția de bun simț” –  și încurajează clienții să doneze hainele pe care nu le mai poartă și, în paralel, să se bucure de articolele achiziționate de pe Fashion Days, la reduceri de până la 80%. În felul acesta, nu doar că se vor bucura de cele mai bune dealuri din an, dar pot face și o faptă bună.

Nouă containere de donații vor fi amplasate începând cu data de 8 noiembrie în orașele București, Cluj, Brașov și Constanța, unde clienții pot lăsa hainele. Fashion Days va asigura procesul de colectare, igienizare și transport către Asociația Banca de Haine, urmând să fie livrate apoi către comunități care au mare nevoie de ele. Angajamentul este unul pe termen lung, retailerul urmând să dezvolte rețeaua și noi parteneriate în perioada imediat următoare, dar și pe parcursul anului 2021.

Cu o notorietate de peste  90% în rândul românilor, evenimentul Black Friday 2020 va marca unul dintre cei mai semnificativi ani pentru comerțul online. Anul acesta, aproape 60% dintre românii care știu de acest eveniment intenționează să cumpere de Black Friday.

„Dacă anul trecut am înregistrat aproximativ 150.000 de comenzi pe parcursul celor 3 zile de Black Friday, anul acesta estimăm că vom avea o creștere de 50% a numărului de comenzi. Contextul pandemic a adus o schimbare evidentă în comportamentul de consum al românilor și a redefinit segmentul e-commerce, ducând la o creștere semnificativă a ponderii  online din totalul pieței de fashion – estimăm noi la peste 30% în acest final de an și început de 2021. De asemenea, estimăm că până în seara zilei de joi, 12 noiembrie, vor fi predate curierilor pentru livrare zeci de mii de produse și comenzi” a declarat Robert Berza, General Manager Fashion Days.

Companiile LanzaTech, Total și L’Oréal anunță o premieră mondială: primul ambalaj pentru un produs cosmetic realizat din plastic obținut din reciclarea emisiilor industriale de carbon.

Acest succes tehnologic și industrial demonstrează faptul că emisiile industriale de carbon pot fi utilizate pentru a produce ambalaje din plastic. Premiera mondială reflectă mai întâi angajamentul celor trei parteneri pentru dezvoltarea unei economii circulare durabile a materialelor din plastic, deschizând totodată calea către noi oportunități pentru captarea și reutilizarea emisiilor industriale de carbon.

Cei trei parteneri își propun să continue colaborarea pentru producția pe scară largă a plasticului sustenabil, cu deschiderea de a lucra cu cei care vor să li se alăture și, împreună, să își ia angajamentul de a utiliza aceste noi materiale din plastic sustenabil.

 

SP ReVERSE – structură și  suplețe pentru firul de păr

Te simți tânăr pe interior și vrei că lucrul acesta să se reflecte și în exterior? Nimic mai simplu! În ce privește podoaba ta capilară, lucrurile sunt ca și rezolvate cu ajutorul noii game profesionale de îngrijire, SP ReVERSE!

La fel ca și pielea, odată cu înaintarea în vârstă, părul îmbătrânește. Și nu este vorba doar de schimbarea culorii, ci și de schimbarea texturii. Părul se subțiază odată cu trecerea anilor, atât la femei, cât și la bărbați. Iar acest lucru necesită îngrijire suplimentară.

Se spune că rata îmbătrânirii poate fi măsurată după firele able, ceea ce este corect, dar nu adevărat în totalitate. Părul alb poate să apară și la persoane mai tinere, din cauza unor predispoziții genetice. Semnele clare sunt atunci când părul începe să se rărească, își schimbă textura și nu mai este la fel de ușor de manevrat. Iar aceste lucruri se pot întâmpla oricând în intervarul 25-40 de ani.

Noua gamă SP ReVERSE dă timpul înapoi și schimbă strcutura firului de păr matur. De ce? Pentru că este perfect adaptată nevoilor acestuia. Bazate pe un complex de restaurare cu vitamine, produsele din gama SP ReVERSE  regenerează părul și îi oferă suplețe.

Gama SP ReVERSE este formată din:

  • Șampon Regenerant – se folosește zilnic deoarece curăță delicat și restabilește echilibrul părului. În plus, acesta protejează împotrivă deteriorării ulterioare generată de styling și de factorii externi;
  • Conditioner Spray – este o formulă hibridă cu beneficii triple: îngrijire, protecție și forță. Bazată pe polimeri cationici, acest produs vizează părțile cele mai afectate ale părului, ajutând la tratarea și prevenirea degradării firelor. Cu polimeri ce oferă volum, sprayul protejează împotriva deteriorării cauzate de căldura aparatelor de styling și oferă flexibilitate. În plus, protejează împotriva factorilor mecanici precum pieptănarea excesivă.
  • Masca Regenerantă – restabilește suplețea și oferă strălucire părului stresat și deteriorat. Este un tratament intensiv cu un nivel ridicat de polimeri de netezire pentru un păr moale și mătăsos. Aceasta sigilează cuticula, oferă strălucire și face părul mai ușor de coafat și mai rezistent. Protejează suplimentar deteriorarea mecanică și ruperea.

Sp ReVERSE – soluții profesionale pentru un păr mereu tânăr.

Fashion & Style cu ECCO TREDTRAY

Deşi e sezonul rece, nu înseamnă că trebuie să faci vreun sacrificiu legat de stilul tău vestimentar, tocmai de aceea ECCO sare în ajutor cu ECCO TREDTRAY, gama dedicată AW20 ce îți va oferi un look urban, cool, de star rock’n’roll.

”Look-ul de urban hiker este încă în tendințe, ba chiar devine din ce în ce mai popular. Tocmai de aceea, dorința noastră principală este să îi oferim un stil mai urban consumatorului final, pentru sezonul de toamnă – iarnă. Cu siluete noi și mai multe accesorii metalice, vedem cu siguranță că acest look se inspiră destul de mult din outdoor, iar noile tipuri de piele folosite la această colecție va oferi o experiență plăcută, pe timp de iarnă, celor care o vor alege.” – Thomas Maymann, ECCO Category Management.

Gama este concepută pentru tineri, conștienți de stil, care caută o cizmă care să adauge un plus aspectului urban care este acum în trend. Cu ECCO TREDTREY, beneficizei de confort, durabilitate și aderență excepționale, fără a compromite stilul care te definește.

KinetoFit, centrul de recumerare medicală creat de Dragoș Luscan, fost preparator fizic pentru sportivi români din topul mondial precum – Simona Halep, Cristina Neagu, Horia Tecau, Florin Mergea, echipa de handbal feminin CSM București, a lansat WorkFit, primul program de exerciții pentru angajații care lucrează de acasă.

Centrul de kinetoterapie KinetoFit lansează programul de exerciţii fizice şi posturale  WorkFit, special destinat angajaților, freelancerilor și antreprenorilor care lucrează de acasă. Programul este special conceput pentru a răspunde nevoilor profesioniștilor pentru care pandemia a adus schimbări radicale în modul în care își desfășoară activitatea.

 

Părul tau poate arata impecabil chiar si toamna

Toamna târzie și iarna vin la pachet cu vreme mohorâtă. Ploi dese și reci, brumă, lapoviță, ninisoare. Pentru că, așa e ciclul natural.

Nu îți face griji, părul tău poate arăta impecabil oricând,  chiar și în această perioadă, dau asigurări experții Wella Professionals. Dacă vrei să știi cum să procedezi ca să îți poți controla look-ul, iată câteva trucuri simple de la experții în hair styling pentru a face față umezelii!

Află că cel mai tare secret al unei coafuri impecabile, chiar și în zilele gri de toamnă târzie și iarnă grea, este un mix imbatabil de produse de styling: fixativul Mistify Me de la Eimi alături de un styler fixativ. Cum le utilizezi ca la carte? Iată: ” de îndată ce te-ai coafat stylerul după placul inimii, pulverizează fixativul direct pe mâini și, apoi, presează-l pe păr cu ajutorul degetelor. Ulterior, presează fixativul zonele cheie afectate de umezeală și de electrizare: vârfuri, breton, creștet. Pasul următor? Folosește căldura restantă a stylerului pentru a calma alte fire rebele încă restante. Astfel, vei reuși să ții la distanță efectul de electrizare. Căldura sigilează cheratina firului de păr și oferă o protecție de durată.

Un alt truc la care poți apela atunci când ploaia și-a făcut de cap în părul tău? Bobul fals. Cum îl creezi? Pas cu pas. Folosește fixativul Mistify Me și usucă părul cu foehnul doar în partea superioară. Explicația? Straturile din interior nu vor mai fi afectate de umezeală, așa că te poți concentra pe netezirea și finisarea secțiunii superioare pentru un refresh instant!

 

CAMPIONII TOMMY HILFIGER ÎN INCLUZIUNE ȘI DIVERSITATE DIN CAMPANIA COLECȚIEI TOAMNA 2020 TOMMY ICONS 

Tommy Hilfiger anunță lansarea colecției Toamna 2020 TOMMY ICONS și campania aferentă, care se concentrează în jurul temei ”Moving Forward Together” reprezentând incluziunea și diversitatea. În campania de Toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsesc personaje diverse care reflectă America modernă, toți pledând în modul lor unic pentru o mai mare incluziune în industrie. Colecția va fi disponibilă în magazinele TOMMY HILFIGER selecționate, la nivel global, din noiembrie 2020.

În campania de toamnă 2020 TOMMY ICONS se regăsește un mix de figuri iconice la nivel global, extrem de inspirator, persoane care transpun consumatorii într-o călătorie a auto-exprimării, prin autenticitatea lor neîngrădită și încrederea în a fi exact cine sunt. Cei care s-au alăturat campaniei sunt următorii:

  • Halima Aden: Un model de culoare de succes, care poartă hijab, și care prin prisma funcției de Diversity Editor în cadrul Vogue Arabia, devine vocea puternică a celor care deseori nu se fac auziți.
  • Carolyn Murphy: Un puternic susținător al sustenabilității și un supermodel care sfidează stigmatizarea vârstei în industrie.
  • Dilone: Model, actriță și activistă, care prin look-ul ei androgin sfidează normele de gen.
  • Michaela DePrince: O orfană a războiului civil din Sierra Leone care a devenit o renumită balerină, cunoscută la nivel internațional.
  • Soo Joo Park: Un top model corean – american care susține extinderea reprezentării BIPOC în industriile beauty și fashion.
  • Jasmine Sanders: Un supermodel cu un background multicultural care încurajează dreptatea socială pe conturile ei de social media.
  • Precious Lee: Un model de culoare plus-size, actriță, scriitoare și activistă care pledează pentru diversitatea culturală dar și corporală în industria modei, TV și film.
  • Audrey Hilfiger: Artistă, antreprenor și activistă care susține comunitatea LGBTQI+.

Editura Didactica Publishing House anunță lansarea primului program digital educațional, adaptat programei școlare, care se adresează deopotrivă cadrelor didactice și părinților. Elaborate după pedagogia finlandeză, materialele educaționale sprijină dezvoltarea unor abilități practice, precum scriere și citire, comunicare, matematică, științe ale naturii sau muzică, dar și abilități din zona lifeskills, precum management emoțional, responsabilitate, echilibru sau cooperare.

Într-o primă etapă, platforma pune la dispoziție materiale educaționale dedicate clasei pregătitoare și elevilor din clasele I – III, realizate în parteneriat cu Edustudio Helsinki. Primele module digitale vor fi lansate oficial pe 13 noiembrie, iar accesul se face în baza unui abonament care pornește de la 7 lei/lună.

Top Line a lansat noile kit-uri Moroccanoil 

Sărbătorile de iarnă se apropie iar, anul acesta, indiferent că vom petrece acasă ori în alt loc special, acordăm o atenție deosebită look-ului nostru. Specialiștii internaționali Moroccanoil, care dictează an de an trendurile internaționale, le-au prezentat stiliștilor din România, prin video-conferință, trei coafuri în vogă, ce pot fi realizate folosind apreciatele produse profesionale Moroccanoil.

Totul s-a derulat în cadrul unui webinar special organizat la Academia Top Line, de Top Line România, compania care distribuie produsele Moroccanoil la nivel național.

Angelo Fraccica – Creative Team Ambassador Moroccanoil – s-a conectat online, pe zoom, din Germania, cu stiliști din București și din alte orașe ale țării.  În cadrul webinarului au fost prezentate 3 look-uri noi, sub conceptul Mane Event, inspirate de coama leului, coafuri create special pentru a fi versatile, ușor de adaptat pentru orice tipologie de client, și care se pot purta atât la o întâlnire business, cât și la evenimente speciale și la gale.

Respectând măsurile de siguranță, 9 stiliști au aplicat tendințele lucrând pe capete de manechin, având în tot acest timp o interacțiune online cu Angelo Fracicca, acesta putând să-i ghideze pentru a respecta corectitudinea tehnicii.  Ceilalți stiliști din țară s-au conectat online și au exersat simultan cu cei prezenți la Academia Top Line.

Ulterior, vedete cunoscute din showbiz și influenceri (Amalia Enache, Sonia Argint Ionescu, Andreea Antonescu, Mirela Bucovicean), au vizitat pe rând Academia Top Line și au descoperit și chiar testat noile look-uri realizate cu produsele Moroccanoil.

 

Noua colectie SABON pentru Craciun

Ati inceput si voi sa fredonati „It’s beginning to look a lot like Christmas”? J La Sabon atmosfera magica a sarbatorilor de iarna te invaluie de la inceputul lunii noiembrie. Doar asa vei avea timpul necesar sa explorezi cu migala intreg universul de cadouri Sabon. Paseste impreuna cu cei dragi in regatul de poveste al celor mai frumoase momente.

 

 

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…