Andreea Leta ∙ December 7, 2020 ∙ 4 min read

La Alist Designers boutique, în perioada noiembrie-decembrie, te așteaptă un brand masculin tânăr, ce își propune reinterpretarea liniilor clasice într-o manieră adaptată  atât cerințelor urbane, dar mai ales conform standardelor celor mai pretențioși clienți ai săi. Ramona Roșu, fondatoarea brandului, ne spune povestea din spatele colecțiilor: 

Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție? 

 Povestea brandului THE COSTUME a luat naștere acum 2 ani, și a venit ca un lucru firesc după 12 ani de experiență nișata pe segmentul vestimentar masculin. Ne-am dorit foarte mult să creăm un brand premium affordable cu țesături 100% naturale, să putem oferi clienților noștri consultanță stilistică și servicii  de Made to Measure. Am ales să începem cu acele produse clasice dar, ușor de adaptat fiecărui stil, reinterpretate în contextul actual urban, fie casual sau elegante interpretând acel ‘timeless classic-by the book’ cu o doză mai cool, fie ca vorbim de un  costum de birou sau de un  tuxedo, fie de toate piesele vestimentare care alcătuiesc garderoba unui bărbat: cămăși, sacouri casual, jeanși, chinosi, tricouri.   

Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție? 

Nu putem să definim doar 3 surse de inspirație în procesul nostru de creație, acestea fiind infinite. Este o împletitură între instinct, impuls, intuiție, tendințele actuale și nevoile clienților noștri. lnspiratia poate veni din orice lucru pe care îl vedem și ne place: poate fi o culoare, un contrast de culori, o pictură clasică, un poster cubist, o poză dintr-o revistă de design interior etc. Câteodată poate fi o  țesătură care ne place foarte mult și ajungem să o definim într-un produs. Apoi totul prinde contur.  

Cum arată sau cum ai descrie profilul clientului ideal? 

 Avem clienți care apelează la noi pentru cele mai importante momente ale vieții lor: cununii, nunți  sau botezul celor mici. Sunt clienți din zona business care au crescut în funcție și investesc  mai multă atenție  asupra costumului . Sunt persoane care nu au alocat timp asupra felului de a se îmbrăca și atunci  vin la noi pentru a își imbuntati stilul vestimentar. Noi în mare parte asta facem în cadrul showroom- ului nostru: oferim consiliere și sfaturi de tips& tricks, de la cum să ne cunoaștem formă corpului și ce ne avantajează, la cum combinăm culorile într –o ținută, ce să purtăm la un eveniment, care e lungimea corectă a unui pantalon,  etc. Ne place să plusăm puțin în zona de styling cu o doză de nonconformism, classy with a little twist. Dar little, cu măsură, nu în extreme. Ne pace foarte mult echilibrul, fiecare ținută are o poveste, transmite ceva astfel încât suntem adepții ‘less is more’. Pentru că avem o mare variatate de clienți și în fiecare colecție propunem piese vestimentare  din zona ceremonie, bussines, casual, streetwear și haine de weekend putem spune că în general clientul ideal e cel care prețuiește calitatea țesăturilor, le înțelege, are un ochi fin în a face diferența. 

Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările? 

Multe industrii sunt afectate în această perioadă la nivel global, cu precădere cea a fashionului. Consumerismul a scăzut, oamenii tind să cumpere mai puțin ‘fashion’ și să investească mai mult în tot ce ține de ‘lifestyle’. O schimbare vizibilă este modul de a face cumpărături în acest segment.  Tendința deocamdată este mai mult în confort așa că marile branduri și-au adaptat produsele în zona ‘homewear’, haine comode, atât de casă cât și de ieșit la o plimbare. Ca brand privim totul cu o notă optimistă, pozitivă și focus pe soluții. Ne bucurăm mult de comunitățile  care s-au format, susținerea produselor românești , a brandurilor românești, a poveștilor și ne bucurăm foarte mult că suntem alături de voi aici la A List Designers Boutique, astfel că pe această cale vă mulțumim. 

 

Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?

Am pregătit o colecție ceva mai relaxată cu accentul pe țesături cât mai confortabile: pulovere din cașmir, tricouri și hoodie-uri din bumbac organic, celebrul jogger reinterpretat într- o zonă mai elegantă dar foarte comod dintr-un jersey de bumbac, jachete și paltoane mai casual din lâna, costume din lâna merinos, eșarfe din mătase și cașmir. Vă așteptăm cu mare drag oricând la noi în vizită. 

Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află și partenerii noștri de la București Mall Vitan. 

Foto: PR

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?

NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…

Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg

Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…

Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I) 

Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…