La început de an, avem parte de lansări din toate domeniile, de la modă și frumusețe, la noutăți din sănătate sau studii despre ce înțeleg românii prin starea de bine de acasă. Detalii, în cele ce urmează!
Noutăți de la Pandora
Anul Nou este ocazia perfectă pentru a întoarce pagina și a ne reinventa. Această energie a începuturilor a inspirat noile modele care se alătură colecției Pandora Colours, mai exact inele statement, cercei, talismane, brățări și pandantive într-un spectru complet de nuanțe vii. De la talismane îndrăznețe, prismatice la inele solitaire elegante, cu pietre strălucitoare și radiante, noile piese inspiră nenumărate combinații de stil. Suprapune, joacă-te și creează asocieri unice pentru fiecare dispoziție, zi și ocazie.
„Vrem să invităm clientele într-o călătorie a culorilor, permițându-le să exploreze o gamă de nuanțe la fel de frumoase și de speciale precum sunt ele, în diferitele ipostaze în care se regăsesc zi de zi”, spun Francesco Terzo și A. Filippo Ficarelli, Pandora’s VP Creative Directors.
Disponibili cu pietre strălucitoare roz, violet și albastru deschis, Cerceii rotunzi Solitaire adaugă un plus de culoare ținutelor de ianuarie.
Inelele Solitaire colorate din Pandora Rose prezintă benzi subțiri și moderne, perfecte pentru look-uri suprapuse.
Suportul perfect pentru a-ți complimenta talismanele colorate, brățara Pandora Moments cu lanț clasic și bară în T din Pandora Rose include o închidere elegantă și sigură.
CES 2021: L’Oréal prezintă L’Oréal Water Saver, o tehnologie pentru îngrijirea sustenabilă a părului în saloanele de coafură și acasă, dezvoltată împreună cu Gjosa
L’Oréal prezintă ultima sa inovație „beauty tech” în cadrul Consumer Electronics Show (CES) 2021: L’Oréal Water Saver (dispozitivul pentru economisirea apei), un sistem pentru îngrijirea sustenabilă a părului în saloanele de coafură și acasă. Dezvoltată împreună cu Gjosa, inovația transformă modul în care ne spălăm și ne îngrijim părul: cantitatea de apă folosită este redusă, în același timp, experiența este îmbunătățită, iar eficiența îngrijirii părului crescută, datorită noilor tehnologii avansate.
Un ritual de frumusețe prețuit deja de generații, șamponarea părului la salon devine acum o experiență mai sustenabilă, prin lansarea L’Oréal Water Save. Tehnologia sa inovatoare reduce consumul de apă cu până la 80%. Experiența tradițională de șamponare este transformată prin combinarea unei tehnologii puternice de optimizare a apei cu folosirea unor produse de îngrijire a părului ale brandurilor L’Oréal Professionnel și Kérastase, special concepute, care sunt direct încorporate în fluxul de apă.
L’Oréal Water Saver a fost creat în urma parteneriatului dintre L’Oréal Technology Incubator și compania elvețiană de inovare durabilă Gjosa. A rezultat astfel primul produs de acest fel, care combină moștenirea obținută de L’Oréal după un secol de expertiză în știința formulării produselor cosmetice cu tehnologia de optimizare a apei creată de Gjosa și inspirată de principiul de fracționare utilizat în motoarele rachetelor. Picăturile de apă se ciocnesc una de alta conform unei direcții definite și unei distribuții uniforme. Acest fapt le reduce dimensiunea și le mărește viteza, asigurându-i astfel fiecărei picături de apă cea mai bună utilizare în procesul șamponării părului, facilitând în același timp clătirea șampoanelor, balsamurilor și a altor produse de îngrijire.
Caracteristicile revoluționare ale noului dispozitiv L’Oréal Water Saver:
- O viteză mare a apei și o reducere cu până la 80% a consumului de apă, în comparație cu spălarea convențională: dispozitivul L’Oréal Water Saver consumă doi litri de apă pe minut, față de standardul de uz casnic de opt litri, fără diferențe semnificative de presiune.
- Tehnologia brevetată de aplicare, pentru o experiență nouă a îngrijirii părului: prin infuzarea direct în fluxul de apă a produselor de îngrijire a părului special concepute și micronizate, L’Oréal Water Saver generează picături de 10 ori mai mici, pentru o absorbție mai bună și o clătire mai rapidă.
- Un tablou de bord și raportarea impactului: datele privind economisirea apei și a costurilor sunt monitorizate într-un tablou de bord însoțitor, care le furnizează proprietarilor saloanelor un istoric al tratamentelor utilizate, în plus față de monitorizarea reducerii consumului de apă, a energiei și a costurilor.
Dispozitivul L’Oréal Water Saver este deja disponibil în saloane L’Oréal din New York și Paris; lansarea globală va avea loc în perioada 2021 – 2022.
Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în NESCAFÉ® Plan
NESCAFÉ® Plan, lansat în 2010, este un program conceput pentru a sprijini comunitățile locale și pentru a-i ajuta pe fermieri să cultive cafea într-un mod responsabil. La peste 10 ani de la lansarea NESCAFÉ® Plan, compania Nestlé anunță rezultatele obținute sub umbrela programului de sustenabilitate. Între 2010 și 2020, Nestlé a investit peste 320 milioane de euro în proiecte de susținere a producției sustenabile de cafea, a distribuit 235 milioane de arbori de cafea în întreaga lume și a ajutat peste 900.000 de fermieri să cultive și să producă mai multă cafea de calitate superioară. De asemenea, compania a fost implicată în dezvoltarea a 15 noi variante de arbori de cafea (10 variante de Arabica și 5 variante de Robusta) cu o rezistență mai mare și un randament mai ridicat. În plus, pentru a asigura expertiza necesară, compania a implicat în acest proces 230 de agronomi parteneri.
În 2020, 75% din cafeaua folosită în producția NESCAFÉ® a fost obținută în mod sustenabil, depășind astfel obiectivul asumat în 2010, de 70%. În comparație cu 2019, compania raportează o creștere de 10% în ceea ce privește materia primă obținută sustenabil.
Prin intermediul NESCAFÉ® Plan, Nestlé le oferă fermierilor acces la resurse educative, cu ajutorul cărora aceștia învață cum să-și diversifice veniturile prin creșterea altor culturi, pe lângă arborii de cafea. În acest fel, comunitatea locală se poate dezvolta mai ușor și mai repede, iar NESCAFÉ® se asigură că fiecare pas din procesul de producție se desfășoară în conformitate cu cele mai înalte standarde.
În plus, datorită implicării sale constante, compania și-a adus aportul în îmbunătățirea unor condiții economice din patru țări producătoare de cafea (Mexic, Coasta de Fildeș, Honduras și Vietnam). De asemenea, NESCAFÉ® monitorizează și lucrează constant pentru a îmbunătăți drepturile muncii, obiectiv pe care compania l-a atins în Mexic și Filipine.
De la implementarea NESCAFÉ® Plan în 2010 și până acum, în raport cu fabricarea fiecărei tone de produs, compania a înregistrat o reducere de 46% la nivelul emisiilor de carbon (cu 11% peste obiectivul setat în 2010) și o reducere de 53% a consumului de apă (cu 18% peste obiectivul setat în 2010). Diminuarea consumului de apă a fost posibilă datorită cantităților reduse utilizate în fabrici și în procesul de irigare al culturilor de cafea. De asemenea, NESCAFÉ® a contribuit în mod activ la îmbunătățirea biodiversității în culturile de cafea prin intermediul programelor de interplantare.
„Acum, când sărbătorim cei 10 ani de reușite ai NESCAFÉ® Plan, dorim să acordăm recunoaștere partenerilor noștri, de la fermierii care cultivă și culeg boabele de cafea atent selecționate, centrele de cercetare-dezvoltare care asigură rețelele potrivite pentru fiecare gust, specialiștii care ne oferă consultanță pentru practicile agricole, consumatorii noștri care, prin alegerile lor, ne ajută să protejăm viitorului cafelei” a declarat Atana Skalko, BEO Beverages South East Market.
Moroccanoil lansează All-in-one Leave-in conditioner și Volume Mist- Cele mai revoluționare produse de la clasicul tratament cu ulei de argan
Moroccanoil, brand pionier în îngrijirea părului cu produse infuzate cu ulei de argan, lansează All-in-one Leave-in conditioner și Volume Mist, două noi produse considerate cele mai revoluționare de la clasicul tratament pe bază de ulei de argan.
Moroccanoil All in One Leave-in Conditioner
Moroccanoil All in One Leave-in Conditioner este un produs multitasking, ce nu necesită clătire, care, odată aplicat pe păr, hidratează, descurcă și protejează termic înainte de styling. Părul devine astfel catifelat și hidratat până la 72 ore.
“Am dorit să creăm un produs inovator, care să pregăteasca părul pentru un styling fara efort, atât în salon cât și pentru a fi folosit acasă. Suntem mândri să anunțăm că am adăugat în portofoliu All in One Leave-in Conditioner”, declară Carmen Tal, Co-founder Moroccanoil.
Bogată în ulei de argan, aminoacizi și superalimente derivate în mod natural, această formulă lăptoasă repară părul și hidratează, îmbunătățind în același timp structura părului. Parul este fortifiat, iar protecția termică ajută în lupta împotriva deteriorării.
“De multe ori nu realizăm cât de mult putem să agresăm părul atunci când încercam să-l descurcăm fără să avem aplicat un astfel de produs. Un produs leave-in de acest tip este indicat să devină esențial rutina zilnică de îngrijire, fie atunci când ai părul proaspat spălat și încerci să îl descurci sau dacă doar dorești sî oferi pîrului un refresh a doua zi de la spălare”, spune Kevin Hughes, Moroccanoil Artistic Director.
Avantajele noului Moroccanoil All-in-one Leave-in Conditioner:
- Este un spray multifuncțional
- Formulă lăptoasă care nu încarcă
- Descurcă instant
- Oferă părului o textură mătăsoasă de lungă durată
- Protejează împotriva ruperii și daunelor termale
- Hidratează și previne deshidratarea
- Este ideal pentru a pregăti părul înainte de tuns
- Regleză porozitatea.
Cum se utilizează Moroccanoil All-in-one Leave-in Conditioner:
Pulverizați pe toată suprafața părului, după ce a fost spălat și uscat din prosop. Pieptănați și aplicați produsul/produsele favorite de styling, apoi coafați ca de obicei. Poate fi folosit a doua zi pentru a reîmprospăta părul.
Studiu AVON la început de an
De „Blue Monday” , a treia zi de luni din ianuarie, considerată de psihologi cea mai deprimantă zi a anului, AVON România lansează cel mai nou studiu despre modul în care parfumul poate influența starea de spirit și o poate schimba în mai bine.
Zilele ca „Blue Monday” nu sunt deloc ușoare. Motivația și nivelul de energie sunt la cote minime, iar starea emoțională poate avea de suferit. 9 din 10 participante la studiu au declarat că parfumul le poate schimba starea de spirit în mai bine, atunci când este folosit într-o zi mai dificilă. De asemenea, parfumul este asociat cu momentul în care o femeie se simte bine în pielea ei, iar notele preferate ale acestuia au puterea de a ridica moralul și de a transmite energie pozitivă.
ViruProtect STADA, o inovație absolută
STADA lansează în România ViruProtect, singurul spray oral cu studii clinice care confirmă dezactivarea SARS-CoV-2, cu eficiență de 98.3 la sută. Noul spray oral ViruProtect STADA acționează exact în locul în care se instalează aceste virusuri: în cavitatea bucală și în gât.
Datorită formulei sale unice, care combină glicerolul și tripsina, ViruProtect STADA este un aliat de nădejde împotriva virusurilor care produc răceala și gripa. Are eficiență dovedită chiar și împotriva noului coronavirus! Glicerolul deshidratează virusurile și calmează mucoasa inflamată, iar tripsina, enzima naturală extrasă din cod, dezactivează virusurile și împiedică multiplicarea acestora. Astfel, ViruProtect STADA blochează și dezactivează virusurile de răceală și gripă, inclusiv SARS-CoV-2 și protejează împotriva infectării căilor respiratorii inferioare.
Datele dintr-un studiu in vitro publicat în luna septembrie 2020 arată că ViruProtect STADA poate reduce încărcătura virală a SARS-CoV-2 cu până la 98,3%, în 20 de minute. Alte studii demonstrează eficiența ViruProtect STADA și în cazul altor tipuri de virusuri responsabile de instalarea răcelilor și a gripei, cum ar fi: rinovirus, virus gripal uman de tip A, coronavirus uman, virus respirator sincițial, adenovirus, reducând încărcătura virală a acestora cu peste 90%. Începând cu această lună, spray-ul oral ViruProtect STADA poate fi achiziționat și din farmaciile din România.
Noua tehnologie System Professional LipidCodeTM – frumusețe născută din știință
Regenerarea, sănatatea și repararea părului sunt principalele beneficii pe care femeile le așteaptă de la produsele lor de îngrijire. Începând cu anii ’80, industria de înfrumusețare s-a concentrat pe cheratină și pe rolul ei în cadrul produselor de îngrijire, însă ultimele cercetări în domeniu arată că altele sunt ingredientele fundamentale pentru regenerarea podoabei capilare.
Lipidele acționează în și din interiorul părului. Ele sunt cele care determină păstrarea intactă a cheratinei. Un lucru este sigur: lipidele sunt rare, așadar ele necesită o reaprovizionare constantă, tocmai pentru a menține părul strălucitor, puternic și hidratat.
System Professional integrează acum, în premieră, în cadrul liniilor sale de produse tehnologia patentată LipidCodeTM. Rolul ei? Să repare, să regenereaze și să ofere părului cu până la 10 ori mai multă rezistență la rupere; lăsându-l cu până la 60% mai neted și oferindu-i cu până la 20% mai mult luciu după folosire constantă
THE BOLD -nuanțe de păr
Be BOLD, be you, be beautiful! Inspiră-te din propunerile stiliștilor Londa Professional, Cristina Parinică și Gabriel Ilie care au creat colecția THE BOLD – un manifest creativ despre tehnici de colorare, styling și atitudine. Un total look pentru femeia care îndrăznește.
Blond, arămiu și roșcat – trei paliere de culori vibrante, creative, pentru femei care își doresc în permanență să experimenteze lucruri noi, să exploreze și să iasă în evidență nu doar prin atitudine ci și prin look-urile lor. Colecția THE BOLD este o propunere feminină și îndrăzneață a celor doi traineri Londa Professional, care și-au pus amprenta în ceea ce privește tehnica de colorare, dar și în stylingul de salon: două elemente fundamentale care au dus la un look final armonios ușor de realizat și de purtat.
”THE BOLD este un preview la ceea ce ne dorim să aducem pe viitor în cursurile Londa Professional. Pe lângă tehnicile actuale (Balayage, Foils, AirTouch,) sunt femei care iși doresc un păr uniform, iar paleta noastră de culori este super creativă și plină de emoție. Cu această colecție, îmi doresc să putem arăta cum mutăm arta părului de la evoluție la revoluție”, spune trainerul Londa Professional, Cristina Parinică.
“În acest an se poartă ceea ce te pune în valoare”, declară Gabriel Ilie, trainer Londa Professional. ”Direcția principală? Un balayage în tonuri nude sau reci, însoțit de volum, reprezintă un MUST HAVE. Culoarea va fi pusă în valoare de tunsori drepte până la umăr, sau în trepte foarte fine cu bretoane lungi”, adaugă stilistul.
“Țelul meu este să creez coafuri care să facă orice femeie să se simtă frumoasă și feminină. Și pentru că părul este precum planșa unui pictor, îmi doresc ca atunci când îl colorez să îi scot în evidență tot ce are mai bun, iar cea care îl poartă să conștientizeze că el este cel mai de preț accesoriu pe care îl deține”, adaugă stilistul Gabriel Ilie.
Protecție îndelungată a mâinilor, oriunde și oricând, cu Hexisept+
Zilnic, mâinile tale ating tot felul de obiecte care pot fi contaminate cu diverse bacterii sau virusuri. În plus, sezonul rece afectează pielea mâinilor, aceasta putându-se înroși sau crăpa.
De aceea, Fiterman Pharma îți recomandă să îți păstrezi mâinile igienizate & catifelate în orice moment al zilei!
Loțiunea Hexisept+este o loțiune hidratantă, reparatoare, antibacteriană, cu o formulă special creată pentru a asigura dezinfecția mâinilor, a reface bariera lipidică, a catifela și a hidrata.
Ca să te asiguri că o ai mereu la îndemână, o poți achiziționa în două variante, pentru poșetă și pentru birou în pachetul Avantaj “PROTECȚIE INTENSIVĂ ȘI ÎNDELUNGATĂ” format din: Hexisept+ lotiune x 250 ml și Hexisept+ lotiune x 75 ml.
Schimbă atmosfera casei tale cu noile corpuri de iluminat și accesorii Philips Hue
Signify (Euronext: LIGHT), liderul mondial în domeniul iluminatului, își extinde portofoliul Philips Hue cu trei dispozitive noi și actualizate, care transformă fiecare moment petrecut în grădină sau pe terasă într-o experiență captivantă și oferă funcția de control intuitiv prin wireless. Iluminat inteligent pentru interiorul și exteriorul locuinței, mai simplu ca oricând.
„Continuăm să extindem portofoliul Philips Hue, pentru a oferi cele mai simple soluții de iluminat inteligent, pentru o ambianță personalizată în fiecare spațiu din interiorul, cât și exteriorul locuinței. Cu noile întrerupătoare, facem încă un pas către adevăratul confort și controlul intuitiv pe care le asigurăm consumatorilor noștri”, declară Jasper Vervoort, Business Leader Philips Hue, în cadrul Signify.
Noile bare luminoase Philips Hue Amarant permit utilizatorilor să dea viață pereților exteriori ai locuinței și să recreeze o ambianță perfectă în grădina lor, indiferent de sezon. Efectul redat de milioanele de culori vibrante se intensifică sub reflexia protecției metalice și scoate din anonimat pereții neutrii din grădina sau balconul locuinței. Barele luminoase Amarant se pot monta pe podea sau agăța de tavan, pentru un efect care duce iluminatul decorativ la nivelul următor. Noile produse fac parte din gama de produse de joasă tensiune, sunt ușor de instalat și se pot extinde cu mai multe corpuri de iluminat, pentru o atmosferă complet personalizată.
Deja cunoscuta Philips Hue Appear, destinată iluminatului exterior, vine acum cu un finisaj de oțel inoxidabil și o instalare simplă și rapidă. Aplica de perete din inox emite un efect puternic de lumină, în variații de la alb la milioane de culori, ce conferă o senzație de eleganță spațiilor exterioare. Instalarea este atât de simplă, încât tot ce trebuie să facă utilizatorul este să o prindă de perete folosind un conector, să se așeze comod și să se bucure de lumină.
Disponibilitate:
- Philips Hue Amarant – disponibil în Europa începând din 26 ianuarie
- Aplica din oțel inoxidabil Philips Hue Appear – disponibil în Europa începând din 26 ianuarie
- Întrerupătorul cu variator Philips Hue, cea mai recentă variantă – disponibil în Europa începând din 26 ianuarie
Pentru mai multe informații, specificații și detalii despre produse, puteți accesa https://www.philips-hue.com/ro-ro.
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Simona Păun, pilot
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Bucurie de Crăciun: obiceiuri din țară
Patru femei care și-au petrecut copilăria în diverse regiuni românești povestesc despre tradiții și obiceiuri de iarnă, din…
Horoscopul săptămânii 23-29 decembrie 2024
Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre ce ne-au pregătit astrele în ultima săptămână a acestui an. Iată…
La ce să te aștepți de la al doilea sezon Squid Game (Netflix)?
Fenomenul coreean Squid Game a avut premiera în 2021 și s-a transformat rapid într-unul dintre cele mai populare…
Deserturi cu istorie, din București – o călătorie dulce
În plină modă a New York rolls și a pannetone-ului cu maia, dospit la rece, la Fundația Calea…
Brunch Festiv: Top 6 locuri din București unde să mergi de Crăciun
Sezonul rece vine cu promisiunea unor întâlniri lungi și simpatice cu prietenii și familia. Și ce duminică ar…
O nouă destinație de lux s-a deschis în inima Bucegilor
Recent, o nouă locație premium și-a deschis porțile în inima munților Bucegi, venind în întâmpinarea celor care caută…
Cadourile de Sărbători: „tentativele de conectare” de care are nevoie relația ta de cuplu
Îți surprinzi partenerul cu un cadou la care te-ai gândit mult? Îi ignori micile gesturi de atenție cu…
10 hituri, miliarde de streamuri cu artiștii care au scris istorie la UNTOLD
Platformele de streaming au înlocuit în mare parte vânzările de discuri și certificările de platină, pe măsură ce…
Șerbet de clementine. Rețetă by Adrian Hădean
Dacă te-ar întreba cineva ce miros are iarna, care ar fi răspunsul tău? Primul nostru gând a fost…