Șampanie cu semnătură de designer

Celebra marcă de șampanie franțuzească cu o tradiție de 278 de ani, Moët & Chandon, colaborează cu designerul Ambush – pe nume Yoon, pentru crearea unor sticle de colecție. Aceasta e prima colaborare a brandului de băuturi alcoolice cu o femeie designer.
Yoon, de origine coreeană, este cunoscută pentru cariera ei de director de creație al liniei de accesorii pentru bărbați Dior și pentru propriul ei brand de haine și de accesorii, Ambush.
Yoon s-a remarcat imediat în luema modei datorită stilului său mininamlist-contemporan de haine street-wear apreciate de vedete prcum Rihanna, surorile Hadid, Kanye West etc. Acum, lui Yoon i-a revenit misiunea de a-și pune amprenta pe sticla emblematică a șampaniei Moët Impériale, creată în urmă cu 152 de ani.
Designul sticlei poartă semnătura artistei – Design By Ambush, iar conceptul este unul ecletic. Gâtul sticlei, de obicei decorat în auriu, a devenit negru și aproape că se confundă cu nuanța închisă a sticlei de Moët & Chandon Impérial Brut. Pentru șampania rose, aceeași nuanță de negru constrastează plăcut cu culoarea deschisă a băuturii. Etichetele au fost schimbate de asemenea – Yoon a ales ca acestea să fie albe și embosate. ”Am păstrat eticheta curată, aproape austeră, am vrut să fie de un alb pur”, a spus Yoon.
View this post on Instagram
Brandul de șampanie franțuzească face parte din grupul de bunuri de lux LVMH Moët Hennessy și a dorit, prin colaborarea cu Yoon, să aducă un suflu proaspăt produsului care are o istorie bogată în spate. Șampania realizată în colaborare cu Yoon este produsă în ediție limitată și e comercializată pe internet.
Foto: MOËT & CHANDON, Instagram

Celebra marcă de șampanie franțuzească cu o tradiție de 278 de ani, Moët & Chandon, colaborează cu designerul Ambush – pe nume Yoon, pentru crearea unor sticle de colecție. Aceasta e prima colaborare a brandului de băuturi alcoolice cu o femeie designer.
Yoon, de origine coreeană, este cunoscută pentru cariera ei de director de creație al liniei de accesorii pentru bărbați Dior și pentru propriul ei brand de haine și de accesorii, Ambush.
Yoon s-a remarcat imediat în luema modei datorită stilului său mininamlist-contemporan de haine street-wear apreciate de vedete prcum Rihanna, surorile Hadid, Kanye West etc. Acum, lui Yoon i-a revenit misiunea de a-și pune amprenta pe sticla emblematică a șampaniei Moët Impériale, creată în urmă cu 152 de ani.
Designul sticlei poartă semnătura artistei – Design By Ambush, iar conceptul este unul ecletic. Gâtul sticlei, de obicei decorat în auriu, a devenit negru și aproape că se confundă cu nuanța închisă a sticlei de Moët & Chandon Impérial Brut. Pentru șampania rose, aceeași nuanță de negru constrastează plăcut cu culoarea deschisă a băuturii. Etichetele au fost schimbate de asemenea – Yoon a ales ca acestea să fie albe și embosate. ”Am păstrat eticheta curată, aproape austeră, am vrut să fie de un alb pur”, a spus Yoon.
View this post on Instagram
Brandul de șampanie franțuzească face parte din grupul de bunuri de lux LVMH Moët Hennessy și a dorit, prin colaborarea cu Yoon, să aducă un suflu proaspăt produsului care are o istorie bogată în spate. Șampania realizată în colaborare cu Yoon este produsă în ediție limitată și e comercializată pe internet.
Foto: MOËT & CHANDON, Instagram