SPEAK: „Am căutat să fac lucruri de care lumea să își aducă aminte.”

speak

Cum te împaci cu creativitatea în 2021 și în noul context în care ne aflăm?

Noul context a fost, cu siguranță, o provocare pentru toată lumea, dar am încercat să fac Rai din ce am, cum se zice. Așa că am direcționat toată energia pe creșterea creativității, mai ales că am stat mai mult acasă și am consumat mai mult conținut. Asta m-a ajutat pe mine să devin creativ, să îmi vină noi idei și să încerc formate noi; unele au funcționat foarte bine, iar altele nu au prins așa bine, însă toate acestea adunate m-au făcut doar să învăț și să îmi dezvolt latura creativă. Am încercat lucruri noi de la editare foto, la noi idei de clipuri, la noi oportunități de business. Nu am lăsat contextul să mă plafoneze. În ultima perioadă am filmat momente din spatele camerelor la „Chefi la cuțite” și acolo a trebuit să vin zilnic cu noi idei, deci nu am avut timp să mă culc pe o ureche și să găsesc din perioada asta o scuză să nu fac nimic. În același timp, mă bucur de succesul pe care îl are „Is Geana Pi Tini” și mă pregătesc de un nou podcast și alte câteva emisiuni pe care o să le descoperiți foarte curând. Mai mult, mi-am pus mereu creativitatea la încercare când am făcut proiecte împreună cu diverse branduri, am căutat să fac lucruri mai ieșite din comun, de care lumea să își aducă aminte.

Ce proiecte interesante ai? 

Am multe proiecte interesante, unele amuzante, altele serioase, unele personale şi altele cu branduri care îmi sunt dragi şi avem deja o istorie împreună. Proiectul la care lucrez acum este în colaborare cu gloTM, se numește Urban Pairs & Art Flairs şi colaborăm acolo cu o grămadă de alţi oameni creativi şi faini. Conceptul implică și sneakers, unii dintre ei personalizaţi chiar de Graure, maestru într-ale pictatului pe încălţăminte. Cum sunt mare fan şi colecţionar, am zis din start că trebuie să fiu în campanie și să mă implic.

Ce părere ai despre acest tip de proiecte? Care este scopul acestei activări? 

Îmi plac mult proiectele de acest gen, care te fac să gândeşti măcar puţin în afara cutiei, să vezi lucrurile diferit faţă de cum suntem obişnuiţi. Activarea la care lucrez acum a avut ca scop susţinerea şi promovarea industriilor creative. Practic, brandul este motorul acestei mişcări, creatorii de conţinut online au ocazia să inspire artişti locali în crearea unor obiecte de artă care apoi vor fi expuse într-o expoziţie. Încurajez cât mai mult campaniile în care avem mână liberă să fim creativi şi să ne exprimăm cât mai liber, lucru care face în final orice proiect să fie unic, credibil şi foarte natural.

Cât de importantă este relația artist-creator de conținut – client? Să ai mână liberă, să te poți exprima.

Pentru mine această relație este una foarte importantă, în primul rând pentru că o comunicare sănătoasă între aceste părți va rezulta cu siguranță într-o campanie reușită. Cu cât este mai explicit brief-ul, cu atât noi vom putea livra cele mai bune materiale. De asemenea, și noi trebuie să fim deschiși la feedback și să aducem modificări. Nu e atât de ușor pe cât pare din exterior, uneori devine frustrant când refaci livrabile, dar se întâmplă uneori. Mie îmi place să întreb la finalizarea campaniei cum am performat pentru brandul respectiv; un feedback de la client, indiferent dacă este unul pozitiv sau negativ, poate fi mai constructiv decât vă imaginați. Doar așa îți poți îmbunătăți materialele livrate.

Când se lansează noile proiecte?

Următorul proiect care se va lansa este cel pe care l-am menționat și mai sus, „Speak la cuțite”, în care voi arăta tot ce se întâmplă în spatele camerelor la filmările „Chefi la cuțite”. M-am implicat 100% în acesta și de abia aștept să văd reacțiile oamenilor. Mai este proiectul Urban Pairs & Art Flairs care va începe acum, în martie. Pe plan personal lucrez încontinuu la muzică și la conținut pentru mediul online, așa că stați geană pe canalele mele să vedeți ce mi-a mai trecut mie prin minte.

+18

gloTM este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină.  

speak

Cum te împaci cu creativitatea în 2021 și în noul context în care ne aflăm?

Noul context a fost, cu siguranță, o provocare pentru toată lumea, dar am încercat să fac Rai din ce am, cum se zice. Așa că am direcționat toată energia pe creșterea creativității, mai ales că am stat mai mult acasă și am consumat mai mult conținut. Asta m-a ajutat pe mine să devin creativ, să îmi vină noi idei și să încerc formate noi; unele au funcționat foarte bine, iar altele nu au prins așa bine, însă toate acestea adunate m-au făcut doar să învăț și să îmi dezvolt latura creativă. Am încercat lucruri noi de la editare foto, la noi idei de clipuri, la noi oportunități de business. Nu am lăsat contextul să mă plafoneze. În ultima perioadă am filmat momente din spatele camerelor la „Chefi la cuțite” și acolo a trebuit să vin zilnic cu noi idei, deci nu am avut timp să mă culc pe o ureche și să găsesc din perioada asta o scuză să nu fac nimic. În același timp, mă bucur de succesul pe care îl are „Is Geana Pi Tini” și mă pregătesc de un nou podcast și alte câteva emisiuni pe care o să le descoperiți foarte curând. Mai mult, mi-am pus mereu creativitatea la încercare când am făcut proiecte împreună cu diverse branduri, am căutat să fac lucruri mai ieșite din comun, de care lumea să își aducă aminte.

Ce proiecte interesante ai? 

Am multe proiecte interesante, unele amuzante, altele serioase, unele personale şi altele cu branduri care îmi sunt dragi şi avem deja o istorie împreună. Proiectul la care lucrez acum este în colaborare cu gloTM, se numește Urban Pairs & Art Flairs şi colaborăm acolo cu o grămadă de alţi oameni creativi şi faini. Conceptul implică și sneakers, unii dintre ei personalizaţi chiar de Graure, maestru într-ale pictatului pe încălţăminte. Cum sunt mare fan şi colecţionar, am zis din start că trebuie să fiu în campanie și să mă implic.

Ce părere ai despre acest tip de proiecte? Care este scopul acestei activări? 

Îmi plac mult proiectele de acest gen, care te fac să gândeşti măcar puţin în afara cutiei, să vezi lucrurile diferit faţă de cum suntem obişnuiţi. Activarea la care lucrez acum a avut ca scop susţinerea şi promovarea industriilor creative. Practic, brandul este motorul acestei mişcări, creatorii de conţinut online au ocazia să inspire artişti locali în crearea unor obiecte de artă care apoi vor fi expuse într-o expoziţie. Încurajez cât mai mult campaniile în care avem mână liberă să fim creativi şi să ne exprimăm cât mai liber, lucru care face în final orice proiect să fie unic, credibil şi foarte natural.

Cât de importantă este relația artist-creator de conținut – client? Să ai mână liberă, să te poți exprima.

Pentru mine această relație este una foarte importantă, în primul rând pentru că o comunicare sănătoasă între aceste părți va rezulta cu siguranță într-o campanie reușită. Cu cât este mai explicit brief-ul, cu atât noi vom putea livra cele mai bune materiale. De asemenea, și noi trebuie să fim deschiși la feedback și să aducem modificări. Nu e atât de ușor pe cât pare din exterior, uneori devine frustrant când refaci livrabile, dar se întâmplă uneori. Mie îmi place să întreb la finalizarea campaniei cum am performat pentru brandul respectiv; un feedback de la client, indiferent dacă este unul pozitiv sau negativ, poate fi mai constructiv decât vă imaginați. Doar așa îți poți îmbunătăți materialele livrate.

Când se lansează noile proiecte?

Următorul proiect care se va lansa este cel pe care l-am menționat și mai sus, „Speak la cuțite”, în care voi arăta tot ce se întâmplă în spatele camerelor la filmările „Chefi la cuțite”. M-am implicat 100% în acesta și de abia aștept să văd reacțiile oamenilor. Mai este proiectul Urban Pairs & Art Flairs care va începe acum, în martie. Pe plan personal lucrez încontinuu la muzică și la conținut pentru mediul online, așa că stați geană pe canalele mele să vedeți ce mi-a mai trecut mie prin minte.

+18

gloTM este un produs cu potențial de risc redus destinat consumatorilor de produse din tutun sau nicotină.  

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă