Traces of Heels este unul dintre brandurile pe care le găsești în această perioadă la Alist Designers boutique. Sibi Stanciu, fondatoarea și directorul de creație, ne spune astăzi povestea brandului pe care l-a creat dintr-o nevoie personală și din dorința de a da mai departe ceva din creativitatea ei:
Cum a luat naștere brandul tău? Care au fost pașii pentru prima colecție?
Bradul TRACES of HEELS a luat naștere din dragoste. Din dragoste pentru pantofi. Aș putea spune chiar o pasiune neîmplinita, din cauza măsurii pe care o port, aproape imposibil de găsit in comerț. Astfel am decis că, dacă nu am fost înzestrată cu noroc la acest capitol, să mi-l fac cu mâna mea. Prima colecție? Recunosc ca a fost mai mult un wish list, fără moodboard, fără o direcție prestabilită, de o cromatica închegată nici nu mai zic… Acum lucrurile arată mult mai studiat de la un sezon la altul, dar tot mă surprind afirmând de fiecare data: „Deci așa trebuie sa arate o colecție!”
Care sunt primele 3 surse de inspirație pe care te bazezi atunci când pregătești o colecție?
Recurg la istorie, arhitectură, pictură, elemente ale naturii, pentru a găsi un izvor de inspirație pentru colecțiile mele, dar nu ignor niciodata contextul în care ne aflăm și provocările globale.
Cum arată sau cum ai descrie profilul clientei ideale?
Anastasia are aproximativ 33 de ani, e o forța în carieră și blândă cu familia ei. Îi place să călătorească. Înțelege că viața este despre experiențe. Și shoppingul tot pentru experiențe îl practică. Îi sunt dragi flat-urile NOR pentru că au purtat-o pe Boulevard de Clichy, de mână cu soțul ei. Iubește sandalele MARS pentru că îi amintesc de petrecerea dată în cinstea semnării celui mai profitabil contract din cariera ei.
Cum vezi tu schimbările în fashion în acest moment? Dar care este experiența ta personală sau ca brand? Ce s-a schimbat în toată perioada aceasta și care crezi că vor fi urmările?
Designul este fundamental atunci când oferă soluții inteligente la provocările globale. Încă găsesc emoționant modul în care ne-am mobilizat și am răspuns crizei medicale, cunosc designeri care au produs măști sau viziere, ateliere de parfumerie care au produs dezinfectanți, etc. Consider ca genul acesta de implicare va influența decizia de achiziție a consumatorilor. Și TRACES of HEELS a înregistrat o scădere drastică în prima jumătate a anului trecut, după o investiție în tehnologia și infrastructura necesare pentru o lume digitală, am intrat în redresare începând cu Q3. Important este și felul în care ne poziționăm in fata neprevazutului. Ca antreprenori avem doua acțiuni în perioada ce urmează, continuăm să ne plângem de pandemie și ne însușim rolul de victimă sau profitam de oportunitățile pe care criza economică ni le oferă. Consider că unul dintre principalele avantaje ale acestei perioade este faptul că ușile ce păreau aproape imposibil de deschis, acum ne așteaptă doar să ciocănim. Vom descoperi cum condițiile unor potențiali colaboratori, pe care îi urmăream, s-au mai îmblânzit. Aș îndrăzni să afirm chiar că avem șanse să prindem un loc la masa principalilor jucători. Tot ce trebuie să facem este să îndepărtăm blocajul mental, să visăm, să planificăm și să acționăm. Cred că industria designului va fi esențială în sprijinirea schimbărilor viitoare în multe sectoare, inclusiv în ceea ce privește temele de mediu, dar nu numai.
Ce îmi poți spune despre colecția pe care ai adus-o la A List Designers Boutique?
Colecția CLOUD ATLAS reunește elemente primordiale și atemporale, lăsându-i libertatea femeii cosmice care o poartă să se arate așa cum este și sa își așeze culoarea acolo unde dorește. Pentru această colecție am folosit materiale de calitate premium atât la exterior cât și la interior. Pielea naturală, materia de baza, se îmbină armonios cu pielea întoarsă sau cu blana naturală.
Vino la Alist Designers boutique să vezi întreaga colecție. Alături de noi în acest proiect prezentat de Mastercard, se află partnerii de la București Mall Vitan.
Foto: PR
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…