Meghan Markle plănuiește să-și lanseze propria ei gamă de cosmetice

Planurile de afaceri ale lui Meghan Markle vizează și industria de beauty – Ducesa de Sussex vrea să dezvolte o linie de produse cosmetice.
Ducesa de Sussex Meghan Markle nu stă degeaba. După contractele profitabile încheiate cu Netflix și cu Spotify, în valoare de mai multe zeci de milioane de dolari, pe care le va onora alături de Prințul Harry, Meghan Markle ar intenționa să creeze și o linie de produse cosmetice. Se pare că Meghan s-a și întâlnit cu o companie gigant alături de care să producă gama cosmetică.
Meghan Markle a fost dintotdeauna preocupată de aspectul ei și, pe vremea în care nu era Ducesa și doar actriță într-un serial de succes și întreținea propriul blog/site de lifestyle, The Tig, pe care publică diverse articole din domenii de interes, printre care și cele despre beauty.
Se zvonește că deja Meghan Markle, alături de Prințul Harry, s-a întâlnit în repetate rânduri cu fondatorul companiei de telemarketing Guthy-Renker, pentru a promovarea liniei ei de produse comsetice. Compania Guthy-Renker se ocupă deja de promovarea unor linii de cometice create de celebrități, printre care JLo Beauty sau gama dezvoltată de Cindy Crawford.
Meghan Markle și-a făcut un brand din aparițiile ei urmărite de toată lumea, cu părul plin de volum, ochii conturați și buzele cu ruj nude și un strat discret de fond de ten, un look care îi pune în evidență trăsăturile și care nu îi ascunde textura pielii, printre care și pistruii. Chiar dacă Meghan are o apariție rafinataă și elegantă de fiecare dată, ea a fost aspru criticată pentru sumele imense cheltuite pentru garderoba ei, în contexte care nu presupuneau apariții cu ținute exclusiviste, de la cele mai scumpe branduri.
Foto: Hepta

Planurile de afaceri ale lui Meghan Markle vizează și industria de beauty – Ducesa de Sussex vrea să dezvolte o linie de produse cosmetice.
Ducesa de Sussex Meghan Markle nu stă degeaba. După contractele profitabile încheiate cu Netflix și cu Spotify, în valoare de mai multe zeci de milioane de dolari, pe care le va onora alături de Prințul Harry, Meghan Markle ar intenționa să creeze și o linie de produse cosmetice. Se pare că Meghan s-a și întâlnit cu o companie gigant alături de care să producă gama cosmetică.
Meghan Markle a fost dintotdeauna preocupată de aspectul ei și, pe vremea în care nu era Ducesa și doar actriță într-un serial de succes și întreținea propriul blog/site de lifestyle, The Tig, pe care publică diverse articole din domenii de interes, printre care și cele despre beauty.
Se zvonește că deja Meghan Markle, alături de Prințul Harry, s-a întâlnit în repetate rânduri cu fondatorul companiei de telemarketing Guthy-Renker, pentru a promovarea liniei ei de produse comsetice. Compania Guthy-Renker se ocupă deja de promovarea unor linii de cometice create de celebrități, printre care JLo Beauty sau gama dezvoltată de Cindy Crawford.
Meghan Markle și-a făcut un brand din aparițiile ei urmărite de toată lumea, cu părul plin de volum, ochii conturați și buzele cu ruj nude și un strat discret de fond de ten, un look care îi pune în evidență trăsăturile și care nu îi ascunde textura pielii, printre care și pistruii. Chiar dacă Meghan are o apariție rafinataă și elegantă de fiecare dată, ea a fost aspru criticată pentru sumele imense cheltuite pentru garderoba ei, în contexte care nu presupuneau apariții cu ținute exclusiviste, de la cele mai scumpe branduri.
Foto: Hepta