Michelle Obama lansează o campanie de sărbători, destinată educației tinerelor femei

Michelle Obama, fosta primă doamnă a Statelor Unite, a avut o apariție plină de eleganță și de rafinament cu ocazia lansării unui program destinat sprijinului tinerelor femei din întreaga lume pentru un viitor stabil, asigurat prin educație. Michelle Obama a lansat la New York campania de sărbători alături de magazinul Saks Fifth Avenue, care a și donat un milion de dolari programului Girls Oppotunity Alliance, inițiat de fosta primă doamna.
Lansarea programului educațional și de ”female empowerment” condus de Michelle Obama a avut loc odată cu lansarea campaniei de sărbători a magazinului Saks Fifth Avenue și dezvăluirea vitrinelor de Crăciun. Retailerul de lux, alături de fosta primă doamnă, a lansat colecțiile a 15 designeri, printre care se numără 3.1 Phillip Lim, Jason Wu, Christopher John Rogers (cel care a creat și ținuta vicepreședintei SUA Kamala Harris la ceremonia de investire a președintelui Joe Biden) și Oscar de la Renta.
”Dacă vă cumpărați ceva din aceste colecții în următoarele săptămâni, nu numai ca vă veți alege cu ceva pentru voi, dar veți contribui astfel la crearea unui viitor mai bun pentru tinerele femei din întreaga lume”, a spus Michelle Obama. Ce altă ocazie mai bună de a îmbrățișa spiritul sărbătorilor de iarnă decât acesata?”, a adăugat Michelle Obama.
Pe lângă milionul de dolari donat de Saks, 100% din veniturile obținute din vânzări până la 1 ianuarie 2022 de același retalier vor fi donate către GOA.
”E imperios necesar să oferim și noi înapoi societății ceva. Această contribuție către Girls Opportunity Alliance le va ajuta pe aceste tinere femei să-și atingă potențialul maxim, un lucru foarte important în contextul acestei pandemii, care le amenință educația, lucru care ne poate da înapoi cu ani sau chiar zeci de ani”, a adăugat Michelle Obama.
Foto: BFA for Saks Fifth Avenue

Michelle Obama, fosta primă doamnă a Statelor Unite, a avut o apariție plină de eleganță și de rafinament cu ocazia lansării unui program destinat sprijinului tinerelor femei din întreaga lume pentru un viitor stabil, asigurat prin educație. Michelle Obama a lansat la New York campania de sărbători alături de magazinul Saks Fifth Avenue, care a și donat un milion de dolari programului Girls Oppotunity Alliance, inițiat de fosta primă doamna.
Lansarea programului educațional și de ”female empowerment” condus de Michelle Obama a avut loc odată cu lansarea campaniei de sărbători a magazinului Saks Fifth Avenue și dezvăluirea vitrinelor de Crăciun. Retailerul de lux, alături de fosta primă doamnă, a lansat colecțiile a 15 designeri, printre care se numără 3.1 Phillip Lim, Jason Wu, Christopher John Rogers (cel care a creat și ținuta vicepreședintei SUA Kamala Harris la ceremonia de investire a președintelui Joe Biden) și Oscar de la Renta.
”Dacă vă cumpărați ceva din aceste colecții în următoarele săptămâni, nu numai ca vă veți alege cu ceva pentru voi, dar veți contribui astfel la crearea unui viitor mai bun pentru tinerele femei din întreaga lume”, a spus Michelle Obama. Ce altă ocazie mai bună de a îmbrățișa spiritul sărbătorilor de iarnă decât acesata?”, a adăugat Michelle Obama.
Pe lângă milionul de dolari donat de Saks, 100% din veniturile obținute din vânzări până la 1 ianuarie 2022 de același retalier vor fi donate către GOA.
”E imperios necesar să oferim și noi înapoi societății ceva. Această contribuție către Girls Opportunity Alliance le va ajuta pe aceste tinere femei să-și atingă potențialul maxim, un lucru foarte important în contextul acestei pandemii, care le amenință educația, lucru care ne poate da înapoi cu ani sau chiar zeci de ani”, a adăugat Michelle Obama.
Foto: BFA for Saks Fifth Avenue