Heidi Klum, colaborare cu Snoop Dogg

Top modelul Heidi Klum a revenit în atenţia publicului într-o altă ipostază, alături de rapperul Snoop Dogg, împreună cu care a lansat melodia „Chai Tea with Heidi”.
Intitulată „Chai Tea with Heidi”, melodia a fost lansată zilele trecute și a înregistat deja sute de mii de vizualizări pe YouTube.
„Sunt un mare fan al lui Snoop Dogg şi mi-am spus că trebuie să fac ceva important”, a povestit Heidi Klum pentru site-ul NME.

„L-am contactat pentru a-i propune ideea mea şi spre marea mea surpriză, m-a invitat la studioul lui. „Îmi place când un cântec îi face pe oameni să danseze şi să se distreze… şi este ceea ce Snoop m-a ajutat să fac. Uneori am nevoie să mă ciupesc pentru a mă asigura că nu visez, pentru că este într-adevăr un vis devenit realitate”.
Nu este prima dată când supermodelul german cochetează cu acest domeniu. În urmă cu 16 ani, Heidi a lansat o piesă de Crăciun.

Klum a intrat în lumea modei internaționale în anul 1998, atunci când a apărut pe prima pagină a unei reviste de sport din SUA, care avea peste 50 de milioane de cititori. Și tot în același an, ea a făcut furori într-o reclamă pentru brandul Victoria’s Secret.

Top modelul Heidi Klum a revenit în atenţia publicului într-o altă ipostază, alături de rapperul Snoop Dogg, împreună cu care a lansat melodia „Chai Tea with Heidi”.
Intitulată „Chai Tea with Heidi”, melodia a fost lansată zilele trecute și a înregistat deja sute de mii de vizualizări pe YouTube.
„Sunt un mare fan al lui Snoop Dogg şi mi-am spus că trebuie să fac ceva important”, a povestit Heidi Klum pentru site-ul NME.

„L-am contactat pentru a-i propune ideea mea şi spre marea mea surpriză, m-a invitat la studioul lui. „Îmi place când un cântec îi face pe oameni să danseze şi să se distreze… şi este ceea ce Snoop m-a ajutat să fac. Uneori am nevoie să mă ciupesc pentru a mă asigura că nu visez, pentru că este într-adevăr un vis devenit realitate”.
Nu este prima dată când supermodelul german cochetează cu acest domeniu. În urmă cu 16 ani, Heidi a lansat o piesă de Crăciun.

Klum a intrat în lumea modei internaționale în anul 1998, atunci când a apărut pe prima pagină a unei reviste de sport din SUA, care avea peste 50 de milioane de cititori. Și tot în același an, ea a făcut furori într-o reclamă pentru brandul Victoria’s Secret.