A List Magazine ∙ March 30, 2022 ∙ 14 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din toate domeniile. Iată ce ne-a atras atenția în această perioadă! 

CCC România începe anul cu o primă deschidere, la Colosseum Mall, în București, ajungând astfel la 81 de magazine în România, după ce, în ultimele luni ale anului anterior a adăugat în rețea două noi locații, în Bârlad Value Centre, pe 30 noiembrie și în Focșani Funshop Retail Park, pe 17 decembrie.

În perioada 24 – 27 martie, clienții sunt invitați să descopere reducerile speciale cu ocazia deschiderii, doar în magazinul CCC din Colosseum Mall: 15% reducere la toate produsele la preț întreg, pentru toți clienții și 20% reducere pentru produsele la preț întreg, pentru membrii clubului CCC.

Valeria Lungu, una dintre cele mai apreciate creatoare de continut pe TikTok, devine ambasador AVON

AVON anunță, în premieră, colaborarea cu Valeria Lungu, una dintre cele mai cunoscute creatoare de conținut din România. Cu o comunitate de peste 1.4 milioane de fani pe TikTok și aproape 350 de mii de fani pe Instagram, Valeria devine pentru prima dată ambasadorul unui brand de beauty, promovând cele mai noi produse și trenduri de make-up alături de Avon.

Alături de AVON, Valeria va inspira femeile să își exprime creativitatea prin machiajul pe care îl poartă în fiecare zi și să fie la curent cu ultimele trenduri în make-up. De la farduri în nuanțe pigmentate, eyelinere grafice, rujuri mate, satinate sau glossy și până la blush-uri, Valeria va oferi idei, sfaturi și tutoriale
pentru cele mai cool look-uri, create cu ajutorul produselor AVON.

„Sunt foarte mândră că oficial voi face parte din familia AVON, fiind unul dintre brandurile cu care am crescut și a căror calitate nu m-a dezamăgit niciodată. Ador viteza cu care AVON lansează noi produse și faptul că ține mereu pasul cu trendurile de make-up. Să reprezint brandul în calitate de Ambasador Digital în acest an reprezintă un proiect special pentru mine. Abia aștept să vedeți ce
lucruri frumoase voi pregăti pentru voi!”, a declarat Valeria.

Colaborarea Valeriei cu AVON în calitate de Ambasador debutează odată cu lansarea noii mascara Legendary Lengths, care alungește genele cu până la 50% și le triplează volumul, pentru a oferi look-ul pe care ni-l dorim și volumul pe care îl iubim.

DISNEY+ se lansează pe 14 iunie în România

Disney+, serviciul de streaming de la The Walt Disney Company, a anunțat datele de lansare în 42 țări și 11 teritorii pentru această vară. Serviciul de streaming se va lansa în România pe 14 iunie. Prețul abonamentului lunar va fi de 29,99 de lei, iar al abonamentului anual de 299,90 de lei în România.

Oferind conținut original exclusiv și mii de episoade și filme Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic și divertisment general de la Star, Disney+ găzduiește unele dintre cele mai îndrăgite povești din întreaga lume.

Abonații vor avea acces la seriile aclamate de critici „Cartea lui Boba Fett” și „The Mandalorian”, de la producătorul executiv și scenaristul Jon Favreau. În plus, abonații vor putea viziona seria „Moon Knight”, produsă de Studiourile Marvel, cu Oscar Isaac în rolul lui Steven Grant, un blând angajat al unui magazin de cadouri, care devine chinuit de pierderi de memorie și de amintiri dintr-o altă viață, și „Shang-Chi și legenda celor zece inele”, nominalizat la Oscar, cu Simu Liu și Awkwafina.

Abonații se vor putea bucura, de asemenea, de filmul „Luca” de la Studiourile Disney și Pixar, nominalizat la Oscar, de „Encanto” de la Walt Disney Animation Studios, film căștigător al unui Premiu Oscar și care prezintă povestea unei familii extraordinare, Madrigal și de „Cruella”, film premiat cu Oscar, cu Emma Stone în rolul legendarei „Cruella de „Vil”.

Noua gamă GLISS AQUA REVIVE este creată pornind din dorința de a oferi părului tău hidratarea zilnică de care are nevoie, fără a supraîncărca. Produsele au fost dezvoltate pentru utilizare zilnică și sunt destinate părului normal sau uscat. Formula inovatoare GLISS AQUA REVIVE cu alge marine și complex de Hyaluron asigură un nivel de hidratare optim, acționând cu precădere asupra zonelor uscate sau fragile ale structurii firului de păr. Procesul de hidratare a părului începe de la interiorul structurii acestuia, pe care o fortifică, oferind un efect de lungă durată și acea senzație de păr ușor și strălucitor în fiecare zi.

OPPO lansează oficial Find X5 Pro pe piața din România

OPPO, lider mondial în domeniul tehnologiei și brandul cu cea mai dinamică evoluție de pe piața locală, lansează Find X5 Pro în România. Cel mai nou flagship OPPO, prezentat în cadrul Mobile World Congress 2022 (MWC), este disponibil pentru precomandă până la data de 6 aprilie, într-un pachet atractiv. Mai multe detalii despre oferta de precomandă sunt disponibile pe site-urile partenerilor – Altex, DIGI, eMAG, Flanco, MediaGalaxy, Orange, Telekom, Vodafone.

OPPO Find X5 Pro revoluționează industria de telefonie mobilă, prin performanțe ridicate și design premium. Noul smartphone integrează cea mai avansată unitate de procesare MariSilicon X și doi senzori performanți IMX766, prezintă un display impresionant, cu o rată de refresh de 120Hz, care poate reda miliarde de culori, beneficiază de conectivitate 5G performantă, precum și de tehnologia de încărcare rapidă SUPERVOOC.

4K Ultra Night Video și fotografii captivante

OPPO Find X5 Pro se bucură de un sistem de camere performante, dezvoltate în colaborare cu renumitul producător de echipamente foto – Hasselblad. Noul flagship al brandului include cipsetul de imagine NPU MariSiliconX, care scoate în evidență detaliile imaginilor pe timp de noapte. MariSilicon X include cea mai avansată tehnologie AI existentă în prezent și rulează un algoritm avansat de reducere a zgomotului (AINR), proiectat de Institutul de Cercetare OPPO. Această tehnologie permite detectarea și reducerea zgomotului din fiecare cadru, pixel cu pixel, păstrând, totodată, acuratețea detaliilor fine, nuanța pielii și realitatea obiectivă a culorilor. 

Pasionații de tehnologie se pot bucura, astfel, de o îmbunătățire de până la patru ori a rezoluției percepute în înregistrările video nocturne, de un aspect granulat vizibil redus și de o reproducere la nivel superior a culorilor, făcând posibilă, pentru prima dată, utilizarea 4K Ultra Night Video pe un smartphone Android, cu fiecare cadru la fel de precis ca o fotografie statică.

OPPO Find X5 Pro include și două camere Wide și Ultra-wide, cu senzori de 50 MP IMX766 de la Sony, de 1/1,56” și dimensiunea pixelilor mari de 2um după îmbinarea acestora. Camera Wide beneficiază, totodată, de un sistem de stabilizare optică pe cinci axe, primul de acest fel inclus pe un smartphone, care, împreună cu algoritmi proprietari, se adapteză la fiecare mișcare a corpului pentru a îmbunătăți claritatea cadrelor. Camera selfie se schimbă automat de la un unghi larg de 80 de grade, la unul de 90 de grade, atunci când sunt mai multe persoane în cadru.

OPPO Find X5 Pro dispune și de noua soluție de calibrare a culorilor, Hasselblad Natural Color Calibration, și oferă o gamă de filtre Master creative, care permit stilizarea rapidă a fotografiilor.

Design futurist și un Look and Feel premium

OPPO Find X5 Pro are un design futurist, cu o carcasă din ceramică ultradură, de două ori mai rezistentă față de orice panou de sticlă convențional și de două ori mai eficientă în disiparea căldurii. Mai mult, modelul are certificare IP68 pentru protecția la contactul cu lichide și praf.  

Display-ul este un model AMOLED curbat, de 6.7 inci, care continuă curbele fine și liniile subtile ale carcasei și se remarcă prin aceeași rezistență. Cu o rezoluție WQHD+ și o acoperire de 100% a gamei de culori P3, ecranul pe 10 biți al smartphone-ului Find X5 Pro redă mai mult de 1 miliard de culori. Find X5 Pro prezintă un sistem unic de calibrare a culorilor, cu luminozitate multiplă, care redă consistența acestora și egalează experiența reală a culorilor percepute în natură.

Tommy Hilfiger anuță deschiderea inscrierilor pentru cea de-a patra editie a Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge. Programul global reflecta viziunea lui Tommy Hilfiger despre sustenabilitate  care inseamna ca Nimic nu se pierde si toata lumea este inclusa (Waste Nothing and Welcome All), amplificand si sustinand noi voci in lumea antreprenoriatului social care modeleaza inovatii importante pentru a crea un viitor mai incluziv al modei.

In conformitate cu angajamentele lui Tommy Hilfiger fata de incluziune, diversitate si recunoasterea decalajului in echitate si sanse egale, persoanele din comunitati subreprezentate istoric, inclusiv indigenii, oamenii de culoare (BIPOC), persoanele cu dizabilitati si femeile, sunt incurajati cu tarie sa aplice anul acesta. Cererile pot fi depuse pana la 29 aprilie 2022.

 „Tommy Hilfiger Fashion Frontier Challenge isi propune sa reuneasca antreprenori din toate categoriile sociale, investind cunostinte si resurse pentru a debloca puterea unica a inovatiilor lor”, a spus Tommy Hilfiger. „In calitate de antreprenor, mi-am dorit intotdeauna sa construiesc un brand global de lifestyle care sa faca pe fiecare sa se simta inclus – o filozofie care continua sa fie vie prin acest Challenge. Cred cu adevarat ca impreuna ne putem indrepta spre un viitor care sa implice o schimbare semnificativa si de lunga durata.”

Premiile acordate castigatorilor pentru a-si dezvolta ideea lor de afaceri sunt:

  • Suma de 200.000 EUR impartita intre doi castigatori
  • Premiu suplimentar de 15.000 EUR pentru „Votul favorit al publicului”
  • Un mentorat de un an cu expertii globali interni Tommy Hilfiger
  • Un an de mentorat si curs INSEAD

Tommy Hilfiger invita fanii brand-ului sa participe la prima faza a Challenge-ului in calitate de Digital Judges. Acestia vor ajuta brand-ul sa restranga toate aplicatiile in Top 50.

Miley Cyrus, apariție surprinzătoare în timpul show-ului din cadrul LOLLAPALOOZA

Miley Cyrus, cântăreaţa, compozitoarea, actriţa şi personalitatea de televiziune americană, a ales o geantă Diesel 1DR realizată din piele lăcuită albastră, parte a colecţiei Toamnă-Iarnă 2022, desenată de Directorul Creativ Glenn Martens. S-a întâmplat în timpul evenimentului Lollapalooza Chile 2022, desfăşurat în Parque Bicentenario Cerrillos, pe 19 martie 2022 în Santiago, Chile.

Credit foto: Marcelo Hernandez/Getty Images

Anti-Age Supreme Lift Sensitive de la Doctor Fiterman

În orice etapă a vieții ne-am afla, pielea are nevoie de îngrijire. Pentru ca rutina zilnică să fie un adevărat răsfăț, Doctor Fiterman a pregătit o gamă specială ce alintă pielea sensibilă și îi oferă o infuzie de tinerețe.
Gama de produse Anti-Age Supreme Lift Sensitive va șterge semnele de oboseală de pe chip și îți va revitaliza tenul, oferindu-i luminozitate
și prospețime.

Produsele au la bază o formulă inovatoare, FĂRĂ PARFUM, FĂRĂ ALCOOL și
FĂRĂ PARABENI, ce eliberează controlat ingredientele active pe o perioadă îndelungată.

Dyson lansează în 2022 Dyson Zone™ – primul purificator de aer purtabil, sub forma unor căști on-ear

Jake Dyson a lansat un set de căști on-ear de înaltă fidelitate, cu anulare a zgomotului, care oferă în același timp un sunet captivant și un flux de aer purificat către nas și gură. Rezultatul a peste un deceniu de cercetare și dezvoltare privind calitatea aerului, căștile care purifică aerul Dyson Zone™ se adresează simultan problemei calității aerului și poluării fonice din mediul urban, fiind primul pas al companiei către tehnologia purtabilă.

Pe măsură ce populația urbană a lumii continuă să crească, Organizația Mondială a Sănătății (OMS) estimează că 9 din 10 persoane la nivel global respiră aer care depășește limitele de poluare admise. În orașele în care poluarea cu NO2 a scăzut în timpul pandemiei de Covid-19 (potrivit studiului Dyson privind calitatea aerului la interior realizat în timpul carantinei), nivelurile de poluare au revenit rapid la normal sau au depășit nivelurile pre-pandemie în multe orașe la nivel global. De asemenea, se estimează că peste 100 de milioane de oameni, aproximativ 20% din populația europeană, sunt expuși la un nivel de zgomot pe termen lung ce depășește recomandările OMS.

Destine Holidays intră pe un nou segment de piață prin serviciul de broker de vacanțe

Destine Holidays, parte a Destine Holding SA, anunță intrarea pe un nou segment de piață prin introducerea unui concept inedit pe piața turistică din România, și anume serviciul de broker de vacanțe. Companiile membre Destine Holding au avut o creștere a cifrelor de afaceri de 45% în 2021 fata de anul precedent, deservind un număr de aproximativ 1 mil. clienți. Din cadrul Grupului Destine Holding mai fac parte Destine Broker de Asigurare Reasigurare, Destine Leasing IFN, Destine Imobiliare și Destine Broker de Asigurare și Reasigurare Republica Moldova. Preluând viziunea Destine Holding SA, Destine Holidays duce mai departe această viziune de afacere cu oameni și pentru oameni ale căror obiective se vor realiza mai bine împreună decât separat. În 25 martie 2022, Destine Holidays a deschis un nou punct de lucru, în Ploiești.

Destine Holidays este o agenție de turism înființată în anul 2018, având ca principal obiect de activitate promovarea și vânzarea întregului mix de servicii turistice: cazări în țară și străinătate, pachete turistice, bilete de avion, bilete de autocar, rent-a-car, transferuri la și de la aeroport, asigurări medicale de călătorie etc. Destine Holidays pleacă la drum cu un portofoliu potențial ce cuprinde peste 1.000.000 de clienți în România, 12 puncte de lucru proprii, 220 de parteneri și 2.500 de brokeri-colaboratori care promoveaza pachete turistice.

„Începând cu vara trecută călătoriile și turismul au revenit pe un trend crescător datorat, în principal, relaxării restricțiilor de călătorie. Turiștii au devenit însă din ce în ce mai exigenți atunci când vine vorba să-și achiziționeze vacanța. Pe lângă servicii de calitate, aceștia caută diversitate, siguranță și garanția unei vacanțe perfecte. Acesta este și motivul pentru care am lansat acest nou serviciu pentru piața din România, pe care noi l-am denumit #BrokerulTăuDeVacanțe. Ne dorim să oferim clienților noștri o varietate de vacanțe din care să poată alege tocmai pentru a se bucura din nou de plăcerea de a călători”, declară Cosmin Cismaș – Business Development Manager.

Destine Holidays devine hypermarketul de vacanțe, locul în care turistii pot găsi cea mai complexă și mai variată gamă de servicii turistice.

Related Posts

Timeless Trend: Crăciun cu nuanțe de roșu

Sezonul acesta de Crăciun, roșul revine în forță, dar nu așa cum te-ai aștepta! Dacă până acum era…

Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Ștefan Olteanu, pompier

V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…

Dragostea nu este doar pentru cei tineri

Trăim într-o societate care ne vinde creme, proceduri estetice și diete ca să ne menținem tineri, dar care…

Alist Designers boutique te așteaptă inclusiv azi pentru cadourile last minute. Grăbește-te, suntem aici până la ora 18! 

După un an plin de provocări, mulți dintre noi am lăsat pe ultima sută de metri curățenia, cumpărăturile…

C de la … „Crăciun?” – Sărbătoarea între consumerism, tendințe și tradiție

Când mă gândesc la Crăciun, îmi vin în minte o grămadă de lucruri, mai ales dintre cele pe…

Home decor: Cei mai fancy brazi de Crăciun

Dacă încă nu ai apucat să decorezi bradul de Crăciun, cu siguranță ai observat deja că anul acesta…

Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Simona Păun, pilot

V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…

Bucurie de Crăciun: obiceiuri din țară

Patru femei care și-au petrecut copilăria în diverse regiuni românești povestesc despre tradiții și obiceiuri de iarnă, din…

Horoscopul săptămânii 23-29 decembrie 2024

Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre ce ne-au pregătit astrele în ultima săptămână a acestui an. Iată…

La ce să te aștepți de la al doilea sezon Squid Game (Netflix)?

Fenomenul coreean Squid Game a avut premiera în 2021 și s-a transformat rapid într-unul dintre cele mai populare…