NYFW vs Tiktok: Rețelele de socializare ar putea distruge săptămânile modei

Cover - NYFW vs Tiktok

O jurnalistă a povestit pentru Vanity Fair despre atmosfera de la NYFW. Pe lângă prezențele obișnuite care iau parte la toate evenimentele importante din cadrul Săptămânii Modei, a avut o surpriză cât se poate de neplăcută. 

După celebrele show-uri, casele obișnuiesc să celebreze noile colecții prin evenimente de socializare la care, până de curând, doar cei din industrie aveau acces. Însă jurnalista a avut marea surpriză să afle anul ăsta că mai nou pe Tiktok există tutoriale despre cum să intri neivitat la aceste serate speciale. 

Stând la coadă la barul uneia dintre petrecerile de socializare, jurnalista nu doar că s-a lovit de o mare de persoane pe care nu le mai văzuse niciodată și pe care nici nu știa de unde să le ia, ci a surprins și câteva discuții din jur, în care părea să fie vorba doar despre Tiktok. „Ador tiktok-urile tale!” în sus și în jos, într-o manieră pe care o descrie absolut enervantă și obositoare. Însă punctul culminant este numele unui așa-zis tiktoker celebru, care de curând, pe lângă povestiri despre „Cum să intri…”, a împărtășit cu întreaga planetă o listă de contacte ale persoanelor care lucrează în PR pentru mai toate brandurile importante care participă la Săptămâna Modei de la New York

Consternată, jurnalista a mers mai departe și a pornit o serie de interviuri anonime cu persoane care se regăseau pe respectiva listă. Inboxuri sufocate de mailuri, apeluri telefonice și un foarte mare disconfort psihic ar fi câteva dintre lucrurile care descriu fenomenul din perspectiva celor din industrie. Jurnalista a mers mai departe și a contanctat-o pe cea responsabilă pentru acest dezastru. Răspunsul este unul cel puțin intrigat: fata de 25 susține că lista de contacte era deja publică pe site-ul NYFW și că nu a avut nicio secundă intenția să creeze haos. 

Pe de altă parte, sunt cei care transmit mai departe invitațiile către evenimentele private. La Săptămâna Modei de la New York  de anul acesta, au fost numeroase cazuri în care organizatorii nu făceau față aglomerației, ca să constate că toate acele persoane aflaseră despre oră și locație de pe, surpriză, Tiktok. 

În zilele noastre moda chiar este pentru toată lumea, inclusiv pentru comunitățile imense de pe Tiktok, însă munca rămâne muncă doar pentru cei din industrie. Este ca și cum 1M de tineri ar intra mâine în birourile NASA sau în vreun laborator farmaceutic. Pentru a putea beneficia în continuare de ce are lumea modei de oferit, e bine să îi lăsăm totuși pe cei implicați să își facă treaba. 

Foto: Proenza Schouler/hepta.ro

Cover - NYFW vs Tiktok

O jurnalistă a povestit pentru Vanity Fair despre atmosfera de la NYFW. Pe lângă prezențele obișnuite care iau parte la toate evenimentele importante din cadrul Săptămânii Modei, a avut o surpriză cât se poate de neplăcută. 

După celebrele show-uri, casele obișnuiesc să celebreze noile colecții prin evenimente de socializare la care, până de curând, doar cei din industrie aveau acces. Însă jurnalista a avut marea surpriză să afle anul ăsta că mai nou pe Tiktok există tutoriale despre cum să intri neivitat la aceste serate speciale. 

Stând la coadă la barul uneia dintre petrecerile de socializare, jurnalista nu doar că s-a lovit de o mare de persoane pe care nu le mai văzuse niciodată și pe care nici nu știa de unde să le ia, ci a surprins și câteva discuții din jur, în care părea să fie vorba doar despre Tiktok. „Ador tiktok-urile tale!” în sus și în jos, într-o manieră pe care o descrie absolut enervantă și obositoare. Însă punctul culminant este numele unui așa-zis tiktoker celebru, care de curând, pe lângă povestiri despre „Cum să intri…”, a împărtășit cu întreaga planetă o listă de contacte ale persoanelor care lucrează în PR pentru mai toate brandurile importante care participă la Săptămâna Modei de la New York

Consternată, jurnalista a mers mai departe și a pornit o serie de interviuri anonime cu persoane care se regăseau pe respectiva listă. Inboxuri sufocate de mailuri, apeluri telefonice și un foarte mare disconfort psihic ar fi câteva dintre lucrurile care descriu fenomenul din perspectiva celor din industrie. Jurnalista a mers mai departe și a contanctat-o pe cea responsabilă pentru acest dezastru. Răspunsul este unul cel puțin intrigat: fata de 25 susține că lista de contacte era deja publică pe site-ul NYFW și că nu a avut nicio secundă intenția să creeze haos. 

Pe de altă parte, sunt cei care transmit mai departe invitațiile către evenimentele private. La Săptămâna Modei de la New York  de anul acesta, au fost numeroase cazuri în care organizatorii nu făceau față aglomerației, ca să constate că toate acele persoane aflaseră despre oră și locație de pe, surpriză, Tiktok. 

În zilele noastre moda chiar este pentru toată lumea, inclusiv pentru comunitățile imense de pe Tiktok, însă munca rămâne muncă doar pentru cei din industrie. Este ca și cum 1M de tineri ar intra mâine în birourile NASA sau în vreun laborator farmaceutic. Pentru a putea beneficia în continuare de ce are lumea modei de oferit, e bine să îi lăsăm totuși pe cei implicați să își facă treaba. 

Foto: Proenza Schouler/hepta.ro

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă