Jennifer Lopez devine imaginea unui brand de lenjerie intimă

jlo

La 53 de ani, Jennifer Lopez a fost aleasă imaginea unui cunoscut brand de lenjerie intimă. Astfel, vedeta își va pune în valoare fizicul de invidiat în campaniile publicitare ale brandului.

Jennifer Lopez devine imaginea companiei Intimissimi, care își dorește să cucerească și piața americană, după ce expansiunea brandului a fost încetinită din cauza pandemiei.

Dintre vedetele care au mai reprezentat brandul de lenjerie intimă de origine italiană mai fac parte Sarah Jessica Parker sau Irina Shayk.

Brandul este specializat în crearea de sutiene, bikini și alte articole de lenjerie intimă și de casă și vede o oportunitate maximă în expansiunea americană, mai ales după decăderea brandului Victoria’s Secret, care a lăsat loc liber pe piață. ”Acum vin din urmă noi branduri care sperăm să cucerească piața. Propunerea noastră este foarte rafinată și va fi nevoie de ceva timp să devenim cunoscuți”, declară Sandro Veronesi, CEO-ul companiei, care adaugă că între piața europeană și cea americană sunt diferențe majore.

jennifer lopez

”Vrem să creștem considerabil și vrem să înțelegem mai bine gusturile și preferințele clientelor americane. Avem multe de învățat și vrem să investim în deschiderea a numeroase magazine, în comunicare și în dezvoltare”.

Jennifer Lopez nu ratează nicio ocazie să-si scoată în evidență silueta bine modelată cu sport și cu alimentație atent controlată. Vedeta arată mai bine ca oricând, iar asta se datorează, cel mai probabil și evenimentelor fericite pe care le trăiește de ceva timp. JLo s-a căsătorit recent cu Ben Affleck, cu care s-a reunit după o pauză de peste 20 de ani, și se pare că mariajul îi priește.

În ceea ce privește stilul ei, Jennifer Lopez declara la un moment dat: ”În locul in care am crescut eu, în New York – Bronx, fetele se îmbrăcau în pantaloni cu croială masculină, in maieuri și se încălțau cu bocanci Doc Martens. Se purta stilul latino, cu cercei rotunzi, mari și cu eyeliner pronunțat la ochi și am păstrat multe dintre aceste elemente. Acest mix de putere și de sex-appeal”.

Foto: Hepta

jlo

La 53 de ani, Jennifer Lopez a fost aleasă imaginea unui cunoscut brand de lenjerie intimă. Astfel, vedeta își va pune în valoare fizicul de invidiat în campaniile publicitare ale brandului.

Jennifer Lopez devine imaginea companiei Intimissimi, care își dorește să cucerească și piața americană, după ce expansiunea brandului a fost încetinită din cauza pandemiei.

Dintre vedetele care au mai reprezentat brandul de lenjerie intimă de origine italiană mai fac parte Sarah Jessica Parker sau Irina Shayk.

Brandul este specializat în crearea de sutiene, bikini și alte articole de lenjerie intimă și de casă și vede o oportunitate maximă în expansiunea americană, mai ales după decăderea brandului Victoria’s Secret, care a lăsat loc liber pe piață. ”Acum vin din urmă noi branduri care sperăm să cucerească piața. Propunerea noastră este foarte rafinată și va fi nevoie de ceva timp să devenim cunoscuți”, declară Sandro Veronesi, CEO-ul companiei, care adaugă că între piața europeană și cea americană sunt diferențe majore.

jennifer lopez

”Vrem să creștem considerabil și vrem să înțelegem mai bine gusturile și preferințele clientelor americane. Avem multe de învățat și vrem să investim în deschiderea a numeroase magazine, în comunicare și în dezvoltare”.

Jennifer Lopez nu ratează nicio ocazie să-si scoată în evidență silueta bine modelată cu sport și cu alimentație atent controlată. Vedeta arată mai bine ca oricând, iar asta se datorează, cel mai probabil și evenimentelor fericite pe care le trăiește de ceva timp. JLo s-a căsătorit recent cu Ben Affleck, cu care s-a reunit după o pauză de peste 20 de ani, și se pare că mariajul îi priește.

În ceea ce privește stilul ei, Jennifer Lopez declara la un moment dat: ”În locul in care am crescut eu, în New York – Bronx, fetele se îmbrăcau în pantaloni cu croială masculină, in maieuri și se încălțau cu bocanci Doc Martens. Se purta stilul latino, cu cercei rotunzi, mari și cu eyeliner pronunțat la ochi și am păstrat multe dintre aceste elemente. Acest mix de putere și de sex-appeal”.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă