Gwyneth Paltrow își lansează o colecție de haine sub brandul Goop

gwyneth paltrow

Gwyneth Paltrow este model pentru propria ei colecție de haine lansate sub bradul Goop, renumit pentru produsele și conceptele sale de orientare holistică.

Gwyneth Paltrow își extinde aria de activitate și în domeniul fashion-ului, după cometice, produse de wellness și pentru casă și lansează o colecție-capsulă de haine pentru sezonul de toamnă/iarnă, formată din pulovere, fuste, panataloni, jachete, toate cu croieli clasice.

Chiar dacă piesele de îmbrăcăminte lansate de Gwyneth Paltrow/Goop au fost apreciate imediat de admiratori, aceștia s-au plâns de prețurile mult prea mari ale articolelor.

Gwyneth Paltrow s-a transformat în ultmii ani într-un guru de wellness, iar prin compania sa a cunoscut un succes la fel de mare ca în cinematografie.

Recent, actrița, mamă a doi copii adolescenți, a împlinit 50 de ani, pe care i-a marcat cu publicarea unei serii de fotografii în care era poleită cu aur.

Gwyneth a vorbit recent și despre felul în care percepe procesul de îmbătrânire și despre încrederea în sine odată cu trecerea timpului. ”Când eram mai tânără, consideram că la 50 de ani ești aproape mort! Dar, ca femeie ajunsă la 50 de ani, încetez să mai încerc să devin ceea ce se așteaptă alții să fiu”, a completat vedeta, care adaugă că vrea să se concentreze mai mult pe businessul ei și mai puțin pe actorie de-acum înainte.

”Nu-mi lipseste deloc (n. r. actoria). Cred că sunt norocoasă că am avut ocazia s-o fac și sunt sigură ca voi reveni la un moment dat. Echipa mea mereu vrea să mă convingă să mai joc în câte un film, dar iubesc ceea ce fac, mai ales când creăm produse în care credem cu tărie”, mai spune Gwyneth.

Foto: Hepta

gwyneth paltrow

Gwyneth Paltrow este model pentru propria ei colecție de haine lansate sub bradul Goop, renumit pentru produsele și conceptele sale de orientare holistică.

Gwyneth Paltrow își extinde aria de activitate și în domeniul fashion-ului, după cometice, produse de wellness și pentru casă și lansează o colecție-capsulă de haine pentru sezonul de toamnă/iarnă, formată din pulovere, fuste, panataloni, jachete, toate cu croieli clasice.

Chiar dacă piesele de îmbrăcăminte lansate de Gwyneth Paltrow/Goop au fost apreciate imediat de admiratori, aceștia s-au plâns de prețurile mult prea mari ale articolelor.

Gwyneth Paltrow s-a transformat în ultmii ani într-un guru de wellness, iar prin compania sa a cunoscut un succes la fel de mare ca în cinematografie.

Recent, actrița, mamă a doi copii adolescenți, a împlinit 50 de ani, pe care i-a marcat cu publicarea unei serii de fotografii în care era poleită cu aur.

Gwyneth a vorbit recent și despre felul în care percepe procesul de îmbătrânire și despre încrederea în sine odată cu trecerea timpului. ”Când eram mai tânără, consideram că la 50 de ani ești aproape mort! Dar, ca femeie ajunsă la 50 de ani, încetez să mai încerc să devin ceea ce se așteaptă alții să fiu”, a completat vedeta, care adaugă că vrea să se concentreze mai mult pe businessul ei și mai puțin pe actorie de-acum înainte.

”Nu-mi lipseste deloc (n. r. actoria). Cred că sunt norocoasă că am avut ocazia s-o fac și sunt sigură ca voi reveni la un moment dat. Echipa mea mereu vrea să mă convingă să mai joc în câte un film, dar iubesc ceea ce fac, mai ales când creăm produse în care credem cu tărie”, mai spune Gwyneth.

Foto: Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă