Adele vrea să-și lanseze un brand de lenjerie intimă, de cosmetice și de bijuterii

După ce a strâns o avere din muzică, Adele (34 de ani) vrea să-și extindă sferă de activitate și să-și lanseze un brand de lenjerie intimă, de cosmetice și de bijuterii. Astfel, cântăreața ar călca pe urmele altor vedete care s-au lansat în afaceri, cu succes, de altfel, cum ar fi Rihanna, Selena Gomez sau Jennifer Lopez, care și-au înființat la rândul lor branduri de cosmetice, de haine și de bijuterii.
Adele ar intenționa să-și vândă brandurile pe teritoriul Statelor Unite și al Marii Britanii și deja a început demersurile necesare de a înregistra mărcile. Pentru lenjerie intimă, parfumuri, haine ceasuri, genți și valize de călătorie, rucsacuri și alte accesorii.

Adele e convinsă că va avea succes cu brandurile, datorită popularității de care se bucura datorită muzicii ei. În prezent, artista susține o serie de concerte în Las Vegas, la Colosseum – Caesars Palace, unde înregistrează un succes imens.

Adele a vorbit recent și despre faptul că urmează sesiuni de terapie din nou, deoarece simțea nevoia să rămână în cea mai bună formă mentală în timpul concertelor. Cântăreața adaugă că a început să consulte un psihoterapeut când a divorțat, iar în acea perioadă ar fi urmat și câte cinci sesiuni de psihoterapie pe zi. Acum merg la psiholog deoarece vrea să atingă cea mai bună versiune de-ale mele, ca să pot da totul pe scenă”. Adele a mai spus ca reprezentațiile live o consumă enorm și că organizarea unui turneu nu se află pe lista priorităților ei.
Foto: Hepta

După ce a strâns o avere din muzică, Adele (34 de ani) vrea să-și extindă sferă de activitate și să-și lanseze un brand de lenjerie intimă, de cosmetice și de bijuterii. Astfel, cântăreața ar călca pe urmele altor vedete care s-au lansat în afaceri, cu succes, de altfel, cum ar fi Rihanna, Selena Gomez sau Jennifer Lopez, care și-au înființat la rândul lor branduri de cosmetice, de haine și de bijuterii.
Adele ar intenționa să-și vândă brandurile pe teritoriul Statelor Unite și al Marii Britanii și deja a început demersurile necesare de a înregistra mărcile. Pentru lenjerie intimă, parfumuri, haine ceasuri, genți și valize de călătorie, rucsacuri și alte accesorii.

Adele e convinsă că va avea succes cu brandurile, datorită popularității de care se bucura datorită muzicii ei. În prezent, artista susține o serie de concerte în Las Vegas, la Colosseum – Caesars Palace, unde înregistrează un succes imens.

Adele a vorbit recent și despre faptul că urmează sesiuni de terapie din nou, deoarece simțea nevoia să rămână în cea mai bună formă mentală în timpul concertelor. Cântăreața adaugă că a început să consulte un psihoterapeut când a divorțat, iar în acea perioadă ar fi urmat și câte cinci sesiuni de psihoterapie pe zi. Acum merg la psiholog deoarece vrea să atingă cea mai bună versiune de-ale mele, ca să pot da totul pe scenă”. Adele a mai spus ca reprezentațiile live o consumă enorm și că organizarea unui turneu nu se află pe lista priorităților ei.
Foto: Hepta