Selly: ”Cred că generația mea a devenit mai selectivă, atunci când vine vorba de conținut în online”

Selly, creator de conținut și vlogger de succes român, o emblemă a generației tinere, vorbește într-un interviu pentru Alistmagazine, despre evoluția lui în cei 10 ani de influență în online, dar și despre trendurile consumului de Social Media.
Selly a devenit un brand. Cum te-au transformat cei peste 10 ani de prezență și influență în online?
E o mare transformare, în 10 ani. Orice copil se trasformă enorm între 12 și 22 de ani. Evident că parcursul meu în social media și progresele pe care le-am făcut în zona aceasta de internet au făcut ca transformarea să fie și mai profundă. Am devenit mult mai calculat, m-am maturizat foarte mult, dar cel mai important, am învățat o grămadă de lucruri noi și am dezvoltat niște skillsuri foarte prețioase.
Ce subiecte crezi că prind acum în online? Și care crezi tu că sunt canalele pe care stau cel mai mult tinerii?
Tinerii, în momentul de față, stau foarte mult pe YouTube, Tik Tok și Instagram. Cred că mai puțin pe Instagram, iar acum cea mai mare creștere este pe Tik Tok. Cred că generația mea a devenit mai selectivă, atunci când vine vorba de conținut, și alege mult mai atent conținutul pe care îl urmărește. Preferă informația de calitate și a învățat să discearnă între un conținut de calitate și făcut cu cap, versus unul făcut doar de dragul de a face cantitate. Profesionalismul e cel care face diferența creatorilor de conținut.
TIK TOK este o platformă destul de controversată la nivel mondial. Ce părere ai tu despre conținutul care există acolo?
Tik Tok e o platformă foarte bună pentru orice tip de conținut și pentru orice creator. E o unealtă fantastică în a atrage oameni noi și de a crea comunități. E adevărat că sunt și oameni care susțin că pe această platformă domină un conținut de proastă calitate, însă eu cred că generalizează, când spun acest lucru. Tik Tok îți servește conținutul pe care vrei tu să-l vezi. Eu, de ex., văd o grămadă de știri pe Tik Tok, văd știri din zona financiară, din zona de business, de media. Pentru că astea sunt interesele mele. Eu cred că atât timp cât nu va fi interzisă de China comunistă, această platformă va avea o viață foarte lungă.
Ai declarat în repetate rânduri că ești genul care nu se uită la bani, atunci când își dorește ceva. Care crezi că a fost cea mai inteligentă investiție pe care ai făcut-o până acum?
Cred că cea mai inteligentă investiție a fost în producția de filme. Am și învățat foarte multe lucruri pe parcurs și s-a dovedit a fi o investiție bănoasă. Și voi continua să investesc în această zonă.
Unde te vezi la 30 de ani?
Sper să continui să fiu în piața media. Sper să fac multe lucruri interesante în zona de divertisment și tehnologie și mai sper să nu mă ia valul, să am o gândire sănătoasă și să existe o balanță bună între muncă și distracție, în viața mea.
Ce platformă ți-ai dori să apară în viitorul apropiat? Ceva ce încă nu există?
Ar fi foarte tare să apară o platformă de podcast, unde conținutul de formă scurtă să fie combinat cu cel în formă scurtă. Cu alte cuvinte, să poți să vezi o bucată dintr-un podcast și să dai un click pe acea bucată și apoi să ai o fereastră unde poți să vezi podcastul full, iar în prezent, nu ai această posibilitate.

Selly, creator de conținut și vlogger de succes român, o emblemă a generației tinere, vorbește într-un interviu pentru Alistmagazine, despre evoluția lui în cei 10 ani de influență în online, dar și despre trendurile consumului de Social Media.
Selly a devenit un brand. Cum te-au transformat cei peste 10 ani de prezență și influență în online?
E o mare transformare, în 10 ani. Orice copil se trasformă enorm între 12 și 22 de ani. Evident că parcursul meu în social media și progresele pe care le-am făcut în zona aceasta de internet au făcut ca transformarea să fie și mai profundă. Am devenit mult mai calculat, m-am maturizat foarte mult, dar cel mai important, am învățat o grămadă de lucruri noi și am dezvoltat niște skillsuri foarte prețioase.
Ce subiecte crezi că prind acum în online? Și care crezi tu că sunt canalele pe care stau cel mai mult tinerii?
Tinerii, în momentul de față, stau foarte mult pe YouTube, Tik Tok și Instagram. Cred că mai puțin pe Instagram, iar acum cea mai mare creștere este pe Tik Tok. Cred că generația mea a devenit mai selectivă, atunci când vine vorba de conținut, și alege mult mai atent conținutul pe care îl urmărește. Preferă informația de calitate și a învățat să discearnă între un conținut de calitate și făcut cu cap, versus unul făcut doar de dragul de a face cantitate. Profesionalismul e cel care face diferența creatorilor de conținut.
TIK TOK este o platformă destul de controversată la nivel mondial. Ce părere ai tu despre conținutul care există acolo?
Tik Tok e o platformă foarte bună pentru orice tip de conținut și pentru orice creator. E o unealtă fantastică în a atrage oameni noi și de a crea comunități. E adevărat că sunt și oameni care susțin că pe această platformă domină un conținut de proastă calitate, însă eu cred că generalizează, când spun acest lucru. Tik Tok îți servește conținutul pe care vrei tu să-l vezi. Eu, de ex., văd o grămadă de știri pe Tik Tok, văd știri din zona financiară, din zona de business, de media. Pentru că astea sunt interesele mele. Eu cred că atât timp cât nu va fi interzisă de China comunistă, această platformă va avea o viață foarte lungă.
Ai declarat în repetate rânduri că ești genul care nu se uită la bani, atunci când își dorește ceva. Care crezi că a fost cea mai inteligentă investiție pe care ai făcut-o până acum?
Cred că cea mai inteligentă investiție a fost în producția de filme. Am și învățat foarte multe lucruri pe parcurs și s-a dovedit a fi o investiție bănoasă. Și voi continua să investesc în această zonă.
Unde te vezi la 30 de ani?
Sper să continui să fiu în piața media. Sper să fac multe lucruri interesante în zona de divertisment și tehnologie și mai sper să nu mă ia valul, să am o gândire sănătoasă și să existe o balanță bună între muncă și distracție, în viața mea.
Ce platformă ți-ai dori să apară în viitorul apropiat? Ceva ce încă nu există?
Ar fi foarte tare să apară o platformă de podcast, unde conținutul de formă scurtă să fie combinat cu cel în formă scurtă. Cu alte cuvinte, să poți să vezi o bucată dintr-un podcast și să dai un click pe acea bucată și apoi să ai o fereastră unde poți să vezi podcastul full, iar în prezent, nu ai această posibilitate.