Prima ediție GROWTHCON – Conferința pentru marketerii care vor rezultate palpabile, se desfășoară la Cluj-Napoca în 26 mai

În 26 mai, la Cluj-Napoca, va avea loc prima ediție a Conferinței GrowthCon, eveniment care pune la un loc tactici și strategii cu scopul de a transforma o problemă de marketing în rezultate pozitive de business.
Prima ediție de GROWTHCON aduce față în față profesioniști și experți din domeniu, care ne vor învăța cum să facem față provocărilor și tendințelor actuale și cum să mișcăm lucrurile pentru a produce rezultatele dorite.
În cadrul conferinței, aceștia vor discuta despre growth marketing, growth strategies și go-to-market strategies.

Pe parcursul unei zile, participanții vor avea acces la conținut strategic, perspective de marketing, networking și discuții cu profesioniști din domeniu: Oana Mădălina Vasiu; Sergiu Iacob; Bogdan Cârlescu; Iris Grossman; Gabriel Dombri; Marian Hurducaș; Roxana Hurducaș; Adelina Noge. Aceștia vor împărtăși cu întreaga audiență experiența lor profesională, obstacolele pe care le-au întâmpinat în acest domeniu, dar și sfaturi practice care vor fi de mare folos în planificarea, dezvoltarea și implementarea de noi strategii care să aibă impact.
Dedicată tuturor oamenilor de marketing și antreprenorilor care vor să producă rezultate, conferința își propune să lase partea teoretică în plan secundar și să aprofundeze partea practică, cu profesioniști din domeniu care au făcut lucrurile să se miște și au pus în aplicare strategii eficiente de creștere.
„Din cei 15 ani de experiență în marketing mi-am dat seama de un lucru: marketingul fără rezultate este zero. De aceea, cred că este o nevoie fundamentală pe piața din România de a crea un context în care marketerii să treacă la următorul nivel și să producă strategii și campanii palpabile pentru brandurile pentru care lucrează ” transmite Robert Katai – Marketing & Communication Manager și organizator al conferinței.
Participarea la eveniment este gratuită și se poate face direct pe site-ul conferinței: https://growthcon.ro/.
Evenimentul este realizat cu sprijinul Alist Magazine, Creatopy, Flipsnack & Panemar.

În 26 mai, la Cluj-Napoca, va avea loc prima ediție a Conferinței GrowthCon, eveniment care pune la un loc tactici și strategii cu scopul de a transforma o problemă de marketing în rezultate pozitive de business.
Prima ediție de GROWTHCON aduce față în față profesioniști și experți din domeniu, care ne vor învăța cum să facem față provocărilor și tendințelor actuale și cum să mișcăm lucrurile pentru a produce rezultatele dorite.
În cadrul conferinței, aceștia vor discuta despre growth marketing, growth strategies și go-to-market strategies.

Pe parcursul unei zile, participanții vor avea acces la conținut strategic, perspective de marketing, networking și discuții cu profesioniști din domeniu: Oana Mădălina Vasiu; Sergiu Iacob; Bogdan Cârlescu; Iris Grossman; Gabriel Dombri; Marian Hurducaș; Roxana Hurducaș; Adelina Noge. Aceștia vor împărtăși cu întreaga audiență experiența lor profesională, obstacolele pe care le-au întâmpinat în acest domeniu, dar și sfaturi practice care vor fi de mare folos în planificarea, dezvoltarea și implementarea de noi strategii care să aibă impact.
Dedicată tuturor oamenilor de marketing și antreprenorilor care vor să producă rezultate, conferința își propune să lase partea teoretică în plan secundar și să aprofundeze partea practică, cu profesioniști din domeniu care au făcut lucrurile să se miște și au pus în aplicare strategii eficiente de creștere.
„Din cei 15 ani de experiență în marketing mi-am dat seama de un lucru: marketingul fără rezultate este zero. De aceea, cred că este o nevoie fundamentală pe piața din România de a crea un context în care marketerii să treacă la următorul nivel și să producă strategii și campanii palpabile pentru brandurile pentru care lucrează ” transmite Robert Katai – Marketing & Communication Manager și organizator al conferinței.
Participarea la eveniment este gratuită și se poate face direct pe site-ul conferinței: https://growthcon.ro/.
Evenimentul este realizat cu sprijinul Alist Magazine, Creatopy, Flipsnack & Panemar.