Sofia Vergara își lansează o gamă de produse cosmetice și de suplimente

Ca multe dintre actrițele frumoase și apreciate, și Sofia Vergara își lansează propria ei gamă de produse cosmetice și de suplimente alimentare, după modelul lui Scarlett Johansson, al Selenei Gomez, al lui Jennifer Lopez sau al lui Gwyneth Paltrow.
Noul brand creat de Sofia Vergara, una dintre cele mai sexy actrițe de la Hollywood, se numește Toty și este compus din produse minerale de protecție solară, o cremă CC, o pudră compactă și o serie de suplimente alimentare, cu prețuri care variază între 28 și 54 de dolari.

Sofia Vergara nu este o novice în industria de beauty- ea și-a lansat mai de mult un parfum alături de Parlux și este o consumatoare avidă de informații în domeniu și o pasionată de make-up și de produse de îngrijire.

”Încă de la vârsta de 20 de ani citesc presa de specialitate de beauty și am început să mă informez despre distrugerile pe care le poate face soarele asupra pielii. Aceste informații mi-au deschis ochii și atunci am început să aplic produse cu factor de protecție solară”, povestește actrița din serialul Modern Family.

Brandul Toty a fost dezvoltat alături de Cantabria Labs, cei care produc și crema de protecție solară preferată a Sofiei, Heliocare, în Europa. Rezultatul obținut de Sofia Vergara și de laboratoare a fost o gamă completă de produse de protecție solară, de la suplimente cu antioxidanți și până la creme SPF și make-up pe care îl poti aplica și reaplica pe parcursul întregii zilei.
”Ameliorarea efectelor negative ale soarelui asupra pielii este scopul principal al acestei linii de skincare – protejează și reface. Ne-am expus inutil de mult la soare în anii tinereții. Produsul ideal, la care încă lucrez, nu numai ca vă proteja pielea de viitoare efecte negative, dar va acționa și reversibil”, explică Sofia Vergara.
Foto: Hepta, PR

Ca multe dintre actrițele frumoase și apreciate, și Sofia Vergara își lansează propria ei gamă de produse cosmetice și de suplimente alimentare, după modelul lui Scarlett Johansson, al Selenei Gomez, al lui Jennifer Lopez sau al lui Gwyneth Paltrow.
Noul brand creat de Sofia Vergara, una dintre cele mai sexy actrițe de la Hollywood, se numește Toty și este compus din produse minerale de protecție solară, o cremă CC, o pudră compactă și o serie de suplimente alimentare, cu prețuri care variază între 28 și 54 de dolari.

Sofia Vergara nu este o novice în industria de beauty- ea și-a lansat mai de mult un parfum alături de Parlux și este o consumatoare avidă de informații în domeniu și o pasionată de make-up și de produse de îngrijire.

”Încă de la vârsta de 20 de ani citesc presa de specialitate de beauty și am început să mă informez despre distrugerile pe care le poate face soarele asupra pielii. Aceste informații mi-au deschis ochii și atunci am început să aplic produse cu factor de protecție solară”, povestește actrița din serialul Modern Family.

Brandul Toty a fost dezvoltat alături de Cantabria Labs, cei care produc și crema de protecție solară preferată a Sofiei, Heliocare, în Europa. Rezultatul obținut de Sofia Vergara și de laboratoare a fost o gamă completă de produse de protecție solară, de la suplimente cu antioxidanți și până la creme SPF și make-up pe care îl poti aplica și reaplica pe parcursul întregii zilei.
”Ameliorarea efectelor negative ale soarelui asupra pielii este scopul principal al acestei linii de skincare – protejează și reface. Ne-am expus inutil de mult la soare în anii tinereții. Produsul ideal, la care încă lucrez, nu numai ca vă proteja pielea de viitoare efecte negative, dar va acționa și reversibil”, explică Sofia Vergara.
Foto: Hepta, PR