Prada lansează prima gamă de make-up și de cosmetice de îngrijire, inspirate din metaverse

prada makeup skincare

Cunoscut până acum datorită colecțiilor de haine de lux, brandul Prada se avântă și în domeniul de beauty și lansează prima gamă de produse de machiaj și de îngrijire, iar o parte din aceasta este destinată lumii virtuale – metaverse.

Brandul de lux marchează astfel o premieră în industria de frumusețe și ne proiectează felul în care industria de beauty va arăta în viitor.

Prada Colors, linia de make-up și Prada Skin, linia de cosmetice de îngrijire a pielii sunt create cu ajutorul make-up artistului internațional Lynsey Alexander și al lui Inès Alpha, e-make-up artist, specializată în machiaj 3D – imaginări fantastice ale realității, cu ajutorul software-ului 3D și al realității augmentate.

Gama de machiaj Prada Colors conține texturi, culori și concepte care nu au mai existat până acum și care formează niște hibride între make-up și îngrijire, cu un fond de ten care optimizează și rafinează textura pielii cu fiecare aplicare.

prada make-up skincare

Gama de rujuri conține 26 de nuanțe și are două texturi – soft mat și hyper mat, iar forma batoanelor este concepută pentru a contura perfect buzele. Nuanțele de farduri de ochi sunt cuprinse în patru palete inspirate de codurile Prada. Fiecare conține câte două nuanțe neutre și una extravagantă- în cel mai pur stil al casei.

Gama de îngrijire a pielii Prada Skin nu face excepție de la inovație. De la cremă, la serum și la cleanser, fiecare formulă este infuzată cu Adapto, gn Smart Technology™. Acest compus exclusivist și complex, realizat din 15 plante rare adaptogenice, ajută pielea să reziste la stres și la agresiunile vieții moderne. Fiecare recipient este reutilizabil.

Campania de lansare a noii game de machiaj și de skincare Prada poartă denumirea de Rethinking Beauty – prin care gama este poziționată în zona futuristică-tech. Prețurile produselor sunt pe măsura notorietății brandului și a calității ingredientelor folosite și țintesc către clienții cu venituri mari.

Foto: Prada, Hepta

prada makeup skincare

Cunoscut până acum datorită colecțiilor de haine de lux, brandul Prada se avântă și în domeniul de beauty și lansează prima gamă de produse de machiaj și de îngrijire, iar o parte din aceasta este destinată lumii virtuale – metaverse.

Brandul de lux marchează astfel o premieră în industria de frumusețe și ne proiectează felul în care industria de beauty va arăta în viitor.

Prada Colors, linia de make-up și Prada Skin, linia de cosmetice de îngrijire a pielii sunt create cu ajutorul make-up artistului internațional Lynsey Alexander și al lui Inès Alpha, e-make-up artist, specializată în machiaj 3D – imaginări fantastice ale realității, cu ajutorul software-ului 3D și al realității augmentate.

Gama de machiaj Prada Colors conține texturi, culori și concepte care nu au mai existat până acum și care formează niște hibride între make-up și îngrijire, cu un fond de ten care optimizează și rafinează textura pielii cu fiecare aplicare.

prada make-up skincare

Gama de rujuri conține 26 de nuanțe și are două texturi – soft mat și hyper mat, iar forma batoanelor este concepută pentru a contura perfect buzele. Nuanțele de farduri de ochi sunt cuprinse în patru palete inspirate de codurile Prada. Fiecare conține câte două nuanțe neutre și una extravagantă- în cel mai pur stil al casei.

Gama de îngrijire a pielii Prada Skin nu face excepție de la inovație. De la cremă, la serum și la cleanser, fiecare formulă este infuzată cu Adapto, gn Smart Technology™. Acest compus exclusivist și complex, realizat din 15 plante rare adaptogenice, ajută pielea să reziste la stres și la agresiunile vieții moderne. Fiecare recipient este reutilizabil.

Campania de lansare a noii game de machiaj și de skincare Prada poartă denumirea de Rethinking Beauty – prin care gama este poziționată în zona futuristică-tech. Prețurile produselor sunt pe măsura notorietății brandului și a calității ingredientelor folosite și țintesc către clienții cu venituri mari.

Foto: Prada, Hepta

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă