Două branduri care au făcut istorie în domeniul lor s-au unit pentru ca, de data aceasta, să scrie istoria împreună: o colecție superbă de produse audio ale mărcii daneze Bang & Olufsen împrumută roșul inconfundabil Ferrari. Tradiția și pasiunea a două mărci Iubite de generații întregi s-au contopit pentru a da naștere unei ediții limitate emblematice. Aluminiul perfect șlefuit Bang & Olufsen îmbracă acum nuanța de roșu aprins care a făcut compania Ferrari cunoscută în toată lumea.
BANG & OLUFSEN, excelența în aluminiu
Bang & Olufsen perfecționează designul și folosește cu creativitate aluminiul de aproape 70 de ani. Astăzi, suprafețele din aluminiu durabil, neted și strălucitor, au devenit omniprezente în designul Bang & Olufsen, mai ales în categoria boxelor mari. De la Beosound 8000, Beolab 18 și, mai recent, Beolab 28, aluminiul a fost liantul a decenii de design.
„Începând cu anii 1950, aluminiul a devenit elementul central pentru designul Bang & Olufsen și ne reprezintă astăzi în industrie”, remarcă Poulsen. „De la accente precum inelul exterior al boxei noastre emblematice Beosound A9 și cadrul de la Beolab 90, până la corpul întregului portofoliu de boxe portabile și căști, aluminiul este integrat în trecutul, prezentul și viitorul mărcii noastre”.
Tradiția prelucrării cu măiestrie a aluminiului continuă în Colecția Ferrari, predominând la Beosound 2. La prima vedere, piesa din aluminiu care învăluie difuzorul poate părea o alegere bazată pe criterii estetice, dar de fapt este mult mai mult decât atât. Rigiditatea materialului și suprafața netedă pe care o dă folosirea unei singure bucăți de aluminiu la Beosound 2 elimină distorsiunea sunetului pe care îl produce difuzorul. Împletirea funcționalității cu estetica a fost explorată în întreaga colecție capsulă, aidoma modului în care este proiectată o supermașină.
ROȘUL ca element disctinctiv al mărcii
Enzo Ferrari spunea „Cereți unui copil să deseneze o mașină și cu siguranță o va face roșie”. Când a fondat Ferrari, în 1947, roșul era asociat cu Italia în rândul fanilor de curse de mașini, ceea ce l-a determinat pe Enzo să se oprească la această culoare și să facă din ea elementul distinctiv al mărcii. Până în ziua de azi, roșul este sinonim cu Ferrari în lumea supermașinilor și a sporturilor cu motor.
„Cu două moșteniri emblematice în joc, fiecare pas din procesul de proiectare a necesitat o atenție specială”, explică Christoffer Poulsen. „Pornind de la roșul devenit semnătura Ferrari, am explorat o serie de nuanțe diferite din paleta de culori disponibile pentru mașinile Ferrari. În cele din urmă, am selectat un roșu modern, matur, cu nuanțe de cireș. Alături de un negru atemporal și aplicată pe aluminiu prin anodizare dublă, culoarea unește perfect cele două mărci într-o expresie unică și îndrăzneață. Puterea roșului este imposibil de ignorat, Iar profunzimea negrului te atrage, punând în valoare măiestria cu care au fost lucrate produsele de la început până la nota finală.”
FACTORY 5. Acolo unde universuri diferite se întâlnesc
De la testarea diverselor finisaje și nuanțe de roșu în timpul acestei colaborări istorice, până la producerea efectivă a ediției Ferrari pentru Beosound 2, fabrica Bang & Olufsen 5 din Struer, Danemarca, a jucat un rol esențial.
„Vopsirea, mai ales în cazul acestei colaborări, este ceea ce dă viață produsului”, spune Christoffer Poulsen. „Imaginea Beosound 2 ieșind din rezervorul de anodizare într-o nuanță vibrantă, electrică. de roșu, pentru care am petrecut atât de mult timp să o alegem, a fost un moment magic. Am simțit că energia și prezența Ferrari transcend Factory 5 și am privit cu uimire cum lumile noastre se întâlnesc”.
Colecția Ferrari va fi disponibilă începând cu această toamnă, prin intermediul magazinului monobrand Bang & Olufsen Aviației – Bd. Nicolae Caramfil 74A, București.
Alist Designers boutique te așteaptă inclusiv azi pentru cadourile last minute. Grăbește-te, suntem aici până la ora 18!
După un an plin de provocări, mulți dintre noi am lăsat pe ultima sută de metri curățenia, cumpărăturile…
C de la … „Crăciun?” – Sărbătoarea între consumerism, tendințe și tradiție
Când mă gândesc la Crăciun, îmi vin în minte o grămadă de lucruri, mai ales dintre cele pe…
Home decor: Cei mai fancy brazi de Crăciun
Dacă încă nu ai apucat să decorezi bradul de Crăciun, cu siguranță ai observat deja că anul acesta…
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Simona Păun, pilot
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Bucurie de Crăciun: obiceiuri din țară
Patru femei care și-au petrecut copilăria în diverse regiuni românești povestesc despre tradiții și obiceiuri de iarnă, din…
Horoscopul săptămânii 23-29 decembrie 2024
Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre ce ne-au pregătit astrele în ultima săptămână a acestui an. Iată…
La ce să te aștepți de la al doilea sezon Squid Game (Netflix)?
Fenomenul coreean Squid Game a avut premiera în 2021 și s-a transformat rapid într-unul dintre cele mai populare…
Deserturi cu istorie, din București – o călătorie dulce
În plină modă a New York rolls și a pannetone-ului cu maia, dospit la rece, la Fundația Calea…
Brunch Festiv: Top 6 locuri din București unde să mergi de Crăciun
Sezonul rece vine cu promisiunea unor întâlniri lungi și simpatice cu prietenii și familia. Și ce duminică ar…
O nouă destinație de lux s-a deschis în inima Bucegilor
Recent, o nouă locație premium și-a deschis porțile în inima munților Bucegi, venind în întâmpinarea celor care caută…