Avem multe noutăți și lansări în această perioadă. Iată ce ne-a atras atenția!
APIVITA BEEVINE ELIXIR – O nouă eră în tratamentul anti-aging
Soluțiile anti-îmbătrânire reprezintă una dintre principalele preocupări ale femeilor care au ajuns în pragul celor 40 de ani. Da, din acest moment, femeile își doresc să găsească soluții și ingrediente inspirate care să le susțină rutina de frumusețe și de îngrijire.
La 40 de ani, femeile au trei mai zone de interes la capitolul frumusețe: eficacitatea produselor folosite, ingredientele potrivite și revigorarea feminității lor ca parte din rutina de frumusețe.
După 7 ani de cercetare, APIVITA se reinventează si intră într-o noua eră pe zona tratamentelor anti-îmbătrânire, prezentând noua gamă BEEVINE ELIXIR, care declanșează un adevărat restart al producției de colagen, pentru o revitalizare a tinereții pielii.
Gama APIVITA BEEVINE ELIXIR este rezultatul unei noi tehnologii patentate și are în centrul ei, complexul PROPOLIFT, la care se adaugă o infuzie de colagen vegetal, pentru ca ea să poată oferi o soluție inovatoare de estompare a ridurilor și de îmbunătățirea a fermității pielii pentru un contur redefinit al feței.
INOVAȚIE ANTI-AGING: polifenoli din propolis & polifenoli din vita de vie + Colagen din plante
Cu tehnologie de ultima oră
Pe măsură ce ne apropiem de 40 de ani, producția naturală de colagen scade dramatic, iar primele semne de îmbătrânire încep deja să se instaleze. Cele mai importante două tipuri de colagen sunt Colagenul de tip I, un factor cheie pentru o piele puternică și rezistentă, și Colagenul de tip III, important pentru elasticitatea pielii. Dar dincolo de nivelurile colagenului, cel mai impoortant este echilibrul dintre colagenul I și III, deoarece el reprezintă cheia menținerii microarhitecturii pielii. Noul complex patentat APIVITA PROPOLIFT este super concentrat în polifenoli din propolis și din viță de vie, două produse naturale cu unele dintre cele mai ridicate concentrații naturale de polifenoli.
Folosind expertiza APIVITA în dezvoltarea de sisteme avansate de îngrijire a pielii, am reușit să microformulăm ingredientele prețioase ale Complexului PROPOLIFT pentru o absorbție maximizată și aproape instantanee, dar și să le prelungim eficacitatea până la 8 ore. Rezultatul? Extraordinar. Și este certificat de performantele studii în vitro realizate pe fibroblastele din piele. Acest activ super puternic reușește să restabilească echilibrul dintre tipurile de colagen tip I și III, la fel precum în cazul pielii tinere. Totodată, acesta stimulează pielea să producă în mod natural încă doi alți factori anti-îmbătrânire, multiplicând de 2,5 ori acidul hialuronic și de 3.5 ori elastina.
Alături de acestea, pentru a susține mecanismul de stimulare a tinereții pielii, formulele gamei BEEVINE ELIXIR sunt îmbogățite cu colagen vegetal, o alternativă sustenabilă, naturală, recunoscută pentru proprietățile sale anti-îmbătrânire.
Tommy Hilfiger sarbatoreste campania Toamna 2023 alaturi de legendarul muzician Quincy Jones si SZA
Tommy Hilfiger sarbatoreste campania Toamna 2023 alaturi de producatorul si legendarul muzician Quincy Jones si SZA, castigatoare a premiului GRAMMY® si vocea principala a muzicii contemporane.
Colaborarea cu doua forte ale industriei muzicale este cea mai recenta din istoria lunga de lucru a lui Tommy Hilfiger cu artisti inovatori din hip-hop si R&B. De la momentele emblematice din anii ’90, cand a fost epoca de aur a hip-hop-ului, pana la actuala globalizare constanta a genului, brand-ul continua sa imbratiseze si sa fie imbratisat de persoane reprezentative din miscarea culturala.
Wella Professionals își relansează gama de îngrijire cu un look total nou. Un nou ambalaj sustenabil. Aceeași putere de transformare.
Cu un look îndrăzneț, dezvoltat de experți de-a lungul anilor, fiecare colecție modelată de comunitatea de încredere a stiliștilor Wella a fost concepută pentru a oferi rezultate superioare tuturor tipurilor de păr. Astăzi, Wella Professionals dezvăluie noile sale ambalaje cu un design iconic: aceleași formule grozave pe care le cunoști și le iubești, acum într-un nou ambalaj reciclabil din până la 80% plastic reciclat. Ambalajele proiectate în curs de brevetare au fost selectate pentru premiile Environmental 2023. De acum, ai parte de mai multă îngrijire cu noile ambalaje INVIGO, fiecare dintre acestea având 50 ml în plus.
Profesioniștii cred în ele grație efectelor vizibile de la prima utilizare. Metalele din păr provocă ruperea nedorită și compromit vibrația culorii, chiar și a celui natural. Cu fiecare spălare și expunere la poluare, se acumulează particule de metal în fire, deschizând astfel calea radicalilor liberi. Cauzată de procesul oxidativ și expunerea la razele UV, radicalii liberi întrerup sau deteriorează structura proteinei naturale, ceea ce te va împiedica să te bucuri de un păr frumos.
Născută cu convingerea că frumusețea nu are granițe, Wella Professionals îndrăznește să viseze dincolo de aceste limite cu un portofoliu distinct de produse atent create pentru a satisface nevoile tuturor tipurilor de păr, textură și styling. Fiecare formulă personalizată se bazează pe principiul că un singur produs nu poate rezolva toate problemele părului.
Caravana Cancel Cancer: peste 16.000 de femei au beneficiat de ecografii mamare gratuite
Caravana Socială Cancel Cancer a încheiat maratonul de screening-uri mamare, care an de an își propune să imprime o cultură a prevenției în rândul femeilor din România.
Anul acesta, caravana a parcurs 16 orașe în care a oferit ecografii mamare ad-hoc femeilor care au trecut pragul cabinetului medical mobil.
Este al șaselea an în care AVON și Kaufland România susțin Caravana Cancel Cancer și consolidează partea de educație și prevenție într-o țară în care nu există un program național de screening mamar, multe dintre femei ajungând pentru prima oară la un astfel de control după vârsta de 50 de ani.
Lipsa timpului, lipsa banilor, delăsarea, teama de medic sunt principalele motive pentru care femeile din România amână controlul mamar anual. Totodată, peste 80% dintre femeile care au participat în caravana socială Cancel Cancer au declarat că nu le-a fost recomandată niciodată, de către medicul de familie, ecografia mamară.
Lefties se lansează oficial în România, odată cu deschiderea primului magazin fizic și a magazinului online
Lefties își consolidează prezența pe piața din Europa odată cu deschiderea primului magazin fizic din centrul comercial Promenada din Craiova. Aceasta reprezintă prima locație din țară deschisă sub conceptul de “Digital Store”, ce se întinde pe o suprafață de peste 4,300 m2 și care îmbină moda, distracția și tehnologia.
Lefties, brandul Grupului Inditex, cu modă la prețuri accesibile pentru întrega familie – își continuă planul de expansiune la nivel internațional și vine în România cu deschiderea primului Digital Store începând de, joi, 5 octombrie, concomitent cu magazinul său online, pentru a fi accesibil întregii țări. Lefties Digital Store se află în noul centru comercial Promenada Craiova, localizat pe strada Severinului nr. 61.
Noul Lefties Digital Store din Craiova are o suprafață comercială de peste 4.300 m2, dispusă pe două nivele care găzduiesc colecțiile și ultimele tendințe în modă pentru întreaga familie – femei, bărbați, fete, băieți și bebeluși – la cele mai accesibile prețuri. În plus, Lefties Digital Store oferă o experiență de shopping integrat, punând la dispoziția clienților cele mai noi tehnologii. Printre acestea se numără casele Easy Pay – cu cel mai recent standard mondial în sistemele automatizate de plată, cabinele de probă inteligente, Turnomatic – un sistem automat care controlează fluxul de acces la casele Easy Pay sau cele mai recente ecrane LED.
Aceste noi funcții sunt combinate cu servicii experiențiale, care reinterpretează conceptele de shopping tradițional, aducându-le într-o altă dimensiune. Printre ele se numără serviciul de personalizare a articolelor de îmbrăcăminte, jocurile arcade, cabina antifonată de muzică, zona de chill, case automate pentru retururi, lockerele pentru preluarea instantă a comenzilor online sau stații de colectare pentru articole de îmbrăcăminte donate, toate acestea pentru a face experiența de shopping a clienților mai ușoară și totodată, inedită.
Biutiful Downtown by Fratelli din Timpuri Noi Square în finala RBDA 2023
Proiectul de birouri Timpuri Noi Square, deținut de Vastint Romania, adaugă încă un plus pe lista punctelor sale forte. De data aceasta, este vorba despre terasa Biutiful Downtown, situată în piațeta proiectului, un concept comun Fratelli Grup și Vastint, care se află în finala competiției Restaurant Bar & Design Awards 2023.
Design-ul locației Biutiful Downtown a fost realizat de echipa de arhitecți de la Twins Studio, aceiași care au proiectat și Carnivale Food Market, un alt proiect Horeca deținut de Fratelli Grup în Timpuri Noi Square.
Timpuri Noi Square, pol urban dinamic
”Suntem extrem de bucuroși și, totodată, onorați de nominalizarea terasei Biutiful Downtown by Fratelli în cadrul finalei RBDA 2023, spune Sorin Macoveiu, Director Comercial la Vastint România. ”Clasarea lor pe lista scurtă a finaliștilor este o recunoaștere a calității unui proiect extrem de drag nouă, care dovedește încă o dată valoarea întregii locații Timpuri Noi Square.”, punctează acesta.
Colaborarea dintre Vastint și Fratelli Grup a debutat în anul 2017, odată cu finalizarea primei etape de dezvoltare a proiectului Timpuri Noi Square.
Cu toate că este unul dintre cele cinci centre urbane care traversează inima Bucureștiului și una dintre piețele importante ale Capitalei, Timpuri Noi nu a avut parte de recunoașterea publică necesară până la momentul dezvoltării Timpuri Noi Square în 2017.
Azi, Timpuri Noi Square este un proiect arhitectural foarte bine conectat cu toate celelalte zone ale orașului, atât la capitolul transport public, cât și rutier.
Aflat în mijlocul unei zone dense de aglomerare rezidențială, conceptul Timpuri Noi Square a contribuit prin lansarea sa la dezvoltarea rapidă a pieței de servicii locale, dar și la sporirea interesului pentru spații de birouri și locuințe. Aceste sunt doar câteva dintre argumentele care i-au convins și pe cei de la Fratelli Grup să aleagă Vastint drept partener.
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…