De Ioana Andriescu
Video: Ștean Bucur/ A List Magazine
Nu e niciodată prea devreme să te apuci de cumpărăturile de Crăciun. O poți face și la Alist Designers Boutique, din București Mall, unde, luna aceasta, creatorii români invitați să expună cu vânzare sunt: Anna Fellini, Chicineta și The Stories of O. Cele trei branduri românești oferă creații deosebite, unice, de la haine, accesorii și până la veselă ingenioasă.
Am celebrat toamna la A-list Boutique din București Mall alături de trei designeri care excelează în creativitate, cu idei inovative ce aduc frumusețe în viața oamenilor sau care oferă eleganță unor ținute banale. Am avut ocazia să vorbesc cu cei trei designeri și să-mi împărtășească câteva gânduri, deschizând o mică fereastra către lumea lor: ce înseamnă să ai un asemenea brand, ce îi inspiră și ce mai plănuiesc în viitor.
ANNA FELLINI
Ioana Andreiscu: Sunt curioasă dacă, de la o vârstă fragedă, aveați o înclinație spre moda și dacă a fost vreun factor care v-a stârnit acestă pasiune, în special, pentru lumea genților?
Anna Fellini: A fost de fapt mai mult dragostea față de piele, acesta fiind un material nobil și care îmi place foarte tare, în special, datorită texturii, în plus, nu este ceva de consum, rezista în timp. Nu ține neapărat de moda, ci de tradiție, chiar mai mult, leagă tradiția de moda, ceea ce îmi place foarte mult.
Consider că o geantă pentru o adolescentă devine simbol al maturității, e granița ce delimitează o fata de o femeie. Care ar fi cel mai potrivit design pentru fete ca mine, care tocmai se avântă în această lume a genților, din punctul dumneavoastră de vedere?
Cred ca rucsacul, care este practic și deși utilizat de multă lume, aduce un aer tineresc, în același timp, îndeplinind misiunea de a fi util. Sau o borseta pentru ca se poarta des în ultimul timp. Desi, tehnologia ne-a făcut sa nu mai avem nevoie de prea multe, este important ca strictul necesar sa fie pus într-un loc încăpător. Acestea reflectă cel mai bine, din punctul meu de vedere, aceasta categorie de varsta.
THE STORIES OF O.
Cred că aceasta este mereu prima întrebare, pe care și eu la rândul meu o sa o adresez: de unde ideea cu ,,O’’? Ce poveste exista în spatele acestui brand devenit icon?
A fost super simplu, de fapt, pentru ca pe mine mă cheamă Ovidiu Muresanu. În momentul în care eu am căutat o idee pentru denumirea blogului meu, în urma cu aproape 10 ani, mi s-a părut ca The Stories of O, ar fi complet și ar cuprinde tot ce vreau eu sa povestesc. Brandul a pornit de la colecția de tricouri a unor prietene și ne-am gândit ce am putea sa mai facem, într-o maniera unică care sa fie reprezentativă pentru mine. Și de la acel “OH…ceva” cu care au venit ele, s-a ajuns la “O. Baby”, asta s-a intamplat cu tricoul. În plus litera “O” îți permite sa te joci și să-ți testezi creativitatea în multe limbi, fiind foarte versatil și putând să creezi expresii amuzante sau atractive, catchy, de unde și toate colecțiile de la “O.moji” la “O. Iubesc!” la “O. Brad Frumos!”.
Sunteți, de asemenea, foarte activ și pe Tik Tok, dar ce a însemnat asta pentru brand?
Ultima colectie, cea mai recenta, o completare a colecției “O moji” a avut succes pe Tik Tok în momentul în care am lansat-o și este o nebunie în continuare, lumea comentând: ,,Știi ca suntem în 2023 și colecția s-a lansat în 2020, ce mai caută video-ul ăsta la noi pe for you page?!’’. Pentru ca are atât de multe vizualizări, el s-a viralizat worldwide. Datorită succesului am venit cu colecția și în magazin! Cred ca mulți designeri ar trebui sa fie cat mai prezenți pe social media în primul rând, dar depinde și unde este publicul în care se regăsesc și pentru care sunt destinate creațiile lor. Mi se pare ca atunci când nu ești prezent în social media, nu mai reușești să-ți duci brand-ul îndeajuns de departe încât să și vinzi, adică bănuiesc ca asta fiind dorința persoanei care creează brand-ul. Mai ales pe Tik Tok… ador Tik Tok-ul!
CHICINETA
Mi-a plăcut mult următoare descriere pe care ați oferit-o dumneavoastră: ,,Chicineta e o poveste scurtă, în mesaje pe farfurii, despre mine şi femeile din jurul meu. Despre cine suntem în toate ipostazele, de la nevrotice la îndrăgostite, de la arogante la disperate după dulciuri. Şi toate celelalte.’’ si voiam sa aflu: ce femeie sau femei din viata dumneavoastra v-au inspirat cel mai mult?
Eu m-am inspirat pe mine… ca sa fiu sinceră. Este mai mult despre ce am vrut eu să văd pe farfurii, mesaje pe care vreau sa le văd după ce termin de mâncat, plictisindu-ma de cele clasice de pe căni care erau peste tot cu “Best Mother”, “Best Daughter”. Vedeam multe mesaje pe căni, dar niciodată pe farfurii și așa s-a născut aceasta idee, mesajele fiind cadouri nu doar pentru mine, dar și pentru prietenele mele sau pentru mama.
Vreau să subliniez ca toate produsele sunt făcute în România, este important să prezentăm talentul românilor. De asemenea, ne pricepem și la olărit, zona Horezu din Jud Vâlcea sau Valea Izei din Maramureș fiind populare pentru acest meșteșug, va urma vreo colecție care sa includă și asemenea vase create din lut, poate?
Da, într-adevăr este foarte important să păstrăm și să prezentăm îndemânarea românilor și chiar acum vorbeam despre asta, să încercam sa ne ducem mai multe pe zona aceasta handmade. Ne uitam de exemplu la fabrica de ceramica neagră din Comuna Marginea, care este unicat în Europa, cu care ne-ar plăcea sa colaboram pentru o viitoare colecție.
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory
Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…