Luna aceasta ne bucurăm să-l avem alături de noi pe Ovidiu Mureșanu, care ne-a adus cu un pas mai aproape de Crăciun prin piesele The Stories of O., brandul sustenabil despre care influencerul ne povestește astăzi cu emoție și entuziasm:
Ovidiu, pentru început, spune-ne, pe scurt, povestea brandului tău. Care a fost drumul de la idee, la primul produs, și care au fost marile provocări ale începutului?
Brandul meu nici nu-și va imagina că va ajunge cu adevărat un brand care va putea fi găsit la un moment dat pe rafturile magazinelor. Dar în momentul în care mi-am lansat blogul (exact, am debutat în online în acea epocă), adică acum zece ani, căutam un nume pentru acesta care să fie și atractiv, dar să și spună oamenilor ceea ce vreau eu să le prezint pe platforma mea online. Și așa s-a născut The Stories of O., pentru că îmi doream că pe acest blog să prezint povești despre locurile, oamenii, lucrurile pe care le iubesc și/sau îmi plac foarte mult. Dar până la lansarea primei colecții de haine cu acest brand, au mai trecut câțiva ani. Și a fost cu totul și cu totul întâmplător, în momentul în care am colaborat cu un designer român, pentru a realiza împreună o colecție de tricouri. Iar aceasta a fost chiar O. Brad Frumos, tricoul care se găsește acum în AList Designers Boutique și care este unul dintre cele mai iubite de cunoscătorii brandului The Stories of O.
Ce te-a motivat să alegi drumul sustenabilității? Ne poți spune câteva aspecte prin care brandul tău se diferențiază de cele concurente, din acest punct de vedere al spiritului conscious?
Încă din momentul în care am lansat primele colecții de îmbrăcăminte The Stories of O., mi-am dorit să pun pe primul loc nu doar calitatea materialelor, dar și să avem un impact minim asupra mediului. Știu că industria modei este unul dintre cele mai mari poluatoare ale planetei și atunci am vrut ca materialele ce se regăsesc în piesele de îmbrăcăminte The Stories of O. să fie organice, cum este bumbacul nostru certificat, sau din ori în combinație cu poliester reciclat. De altfel, cei care cumplara produse de la noi sunt încântați, în primul rând, de calitatea materialelor, care le oferă o viață mai lungă produselor noastre. Și astfel, reducem și consumerismul, nu doar poluarea. Iar livrarea comenzilor de pe shopul online TheStoriesofO.ro se face doar în cutii de carton reciclat. Un următor pas pe care ni-l dorim este de a face livrarea comenzilor (în orașele mari, cel puțin), doar cu ajutorul curierilor care folosesc biciclete sau alte mijloace de deplasare eco.
Să vorbim puțin și despre procesul creativ. Ce te inspiră? Cui îi sunt adresate piesele tale?
Colecțiile The Stories of O. se adresează tuturor care au umor. Și care adoră o poveste bine spusă, chiar dacă de data asta ea este imprimată sau brodată pe un tricou, o bluza sau o rochie. Și sincer să fiu, ei mă inspiră, pentru că jocurile de cuvinte care încep cu litera O. circulă în jurul nostru mereu. Iar colecțiile mele exact asta fac, se joacă cu aceste expresii și le imprimă sau brodează pe haine. Avem O. My God!, dar și O. caut cu lumânarea!, O. Viață Mea dar și O. My Love sau O.Brad Frumos!, iar acestea sunt doar câteva dintre cele mai cunoscute colecții ale noastre.
Având în vedere că ești atât de prezent în activitățile industriei fashion locale, cum simți în acest moment piața antreprenorilor și a designerilor români? Care sunt lucrurile pe care le apreciezi și care sunt cele pe care, dacă ar fi posibil, le-ai schimba peste noapte?
Aici sunt atât de multe de spus! În primul rând, cred că antreprenorii din această industrie se confruntă cu toate problemele cu care se confruntă toți antreprenorii din România. Mai ales cei din industriile creative. Există câteva inițiative de sprijin ale statului, dar sunt foarte puține comparativ cu nevoile acestora. Am urmărit de-a lungul anilor evoluția multor tineri designeri absolvenți ale facultăților de modă și design, unii cu enorm de mult talent, dar care au dispărut, poate pentru că nu au găsit sprijin și nu au reușit să gândească un business pornind de la colecțiile lor. Iar asta consider că e o mare pierdere. Din fericire, există câteva inițiative private, care fac eforturi în a ajuta industriile creative și asta e minunat. Însă mi-ar plăcea să văd un astfel de interes și din partea statului.
Ai adus spiritul Crăciunului în oraș! Spune-ne tot ce trebuie să știm despre minunata colecție dedicată acestui sezon, pe care o găsim la boutique până la finalul lunii noiembrie.
După cum spuneam, colecția O. Brad Frumos îmi e cea mai dragă, pentru că a fost chiar prima lansată de brandul The Stories of O: Este o serie limitată, ce se găsește, desigur, doar în perioada premargatoare Crăciunului, iar acum mă bucur că poate fi achiziționată și din Alist Designers Boutique, din București Mall Vitan. Ea ainclude tricouri și hanorace din bumbac organic premium, albe și roșii, imprimate cu textul O. Brad Frumos. Va așteptăm în magazinul de la parterul mall-ului, pentru că acolo am și împodobit bradul, astfel încât puteți intra complet în atmosfera sărbătorilor de iarnă, dacă ne treceți pragul.
Foto: PR
The Grand Avenue: Ice, ice, baby!
Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…
Zalando: Ce port de Sărbători?
Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…
C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie
Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market
Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory
Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…
Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…