A List Magazine ∙ May 28, 2024 ∙ 20 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile care ne-au atras atenția!

VIVA Summer @Primark – Colecția de vară pentru întreaga familie, inspirată de zilele de vacanță

Imprimeuri și culori îndrăznețe, țesături vaporoase și accesorii cool pentru ținute de vară asortate, pentru întrega familie!

Cea mai recentă colecție de vară Primark,  inspirată de specificul confortabil al călătoriilor, are ceva special de oferit pentru fiecare membru al familiei: îmbrăcaminte de plajă, costume de baie, piese vestimentare sport sau elegante, imprimeuri florale sau vegetale, accesorii și lenjerie de noapte, încălțăminte.

Asortați-vă cu cei dragi în această vară! Cămășile și pantalonii scurți sau combinațiile de rochii vaporoase și piese vestimentare din denim, pot compune ținute atemporale pentru zilele calde de vară. Colecția VIVA Sumer propune articole vestimentare și accesorii și este deja disponibilă în magazinele din București, localizate în ParkLake Shopping Center și AFI Cotroceni.Prețurile pornesc de la 15 lei pentru accesorii și ajung până la 125 de lei pentru rochii.

O întâlnire cu stil alături de Andreea Balaban

Pe 22 și 23 mai, iubitorii de modă din București au avut parte de o experiență de neuitat alături de creatoarea de conținut Andreea Balaban, în cadrul unui eveniment exclusiv TOMMY HILFIGER, care continuă să inspire și să inoveze lumea modei, oferind experiențe unice și relevante pentru clienții săi. Desfășurat în magazinele TOMMY HILFIGER din AFI Cotroceni și Băneasa Shopping City, evenimentul a atras numeroși pasionați de modă dornici să descopere noile tendințe de vară și să interacționeze cu unul dintre cei mai îndrăgiți influenceri din România.

Cunoscută pentru stilul său deosebit și pasiunea față de modă, Andreea a întâmpinat membrii valoroși ai comunității TOMMY HILFIGER, oferindu-le sfaturi personalizate și trucuri de stil. Prezența Andreei Balaban a adus un plus de autenticitate sesiunii de shopping și a creat o legătură specială cu publicul, demonstrând încă o dată că moda înseamnă mai mult decât haine – înseamnă experiență, inspirație și conexiune.

Pe 22 mai, între orele 15:00 și 18:00, Andreea Balaban a întâmpinat numeroși fani și entuziaști ai modei în magazinul TOMMY HILFIGER din AFI Cotroceni. Ziua următoare, între aceleași ore, a fost rândul celor din Băneasa Shopping City să se bucure de prezența ei. În ambele zile magazinele au fost animate de un flux constant de vizitatori entuziasmați, dornici să întâlnească una dintre cele mai apreciate fashioniste.

Un brand românesc cunoscut pentru tapet, premiat la unul dintre cele mai importante târguri din lumea designului, din New York – International Contemporary Furniture Fair

Brandul VLAdiLA, care a cucerit piața din România și s-a făcut remarcat peste hotare, a impresionat și la unul dintre cele mai importante evenimente și a deschis noi oportunități de vânzare în State, la Târgul Internațional de Mobilă Contemporană (ICFF), care a avut loc în perioada 19 – 21 mai.

Târgul reprezintă un eveniment major în lumea designului, organizat anual la Centrul de Convenții Jacob K. Javits, din New York. Încă de la prima ediție, din 1989, ICFF s-a impus ca cel mai important târg de design contemporan din America de Nord și a atras un public divers de profesioniști în design, arhitecți, designeri de interior și entuziaști. Târgul servește ca platformă pentru peste 250 de expozanți globali care prezintă mobilă contemporană, accesorii, iluminat și textile. 

În cadrul evenimentului, spațiul producătorilor români a fost extrem de apreciat și a primit premiul „the best”, la categoria Wall-covering.

„Am fost primiți cu brațele deschise, iar acest premiu reprezintă o nouă confirmare a faptului că viziunea noastră este apreciată chiar și peste ocean. De asemenea, acest premiu vine la pachet cu mândria faptului că suntem români, mai mult de atât, calitatea produselor made în România sunt la standarde americane”, a spus Oana Vladila, arhitect și co-fondator VLAdiLA.

Târgul ICFF nu doar evidențiază cele mai noi inovații în design, dar și facilitează oportunități de networking și afaceri, devenind un eveniment extrem de imporant pentru intrarea pe piața americană a brandurilor internaționale, iar determinarea, creativitatea, atenția la detalii și calitatea lucrărilor celor de la VLAdiLA pune România pe harta unora dintre cei mai apreciați producători la nivel global. 

S-a lansat platforma  MOM 3.0, spațiu interactiv și inspirațional de dezbateri

În luna mai s-a lansat platforma MOM 3.0 care își dorește să devină o voce puternică pentru femeile care sunt mămici dedicate, dar în același timp vor să se dezvolte profesional și să aibă o carieră. Platforma MOM 3.0, fondată de Alina Ceușan, Oana Cojoc și Angela Cazan,  reunește o comunitate formată din femei active, inspiraționale, mămici implicate și pasionate de meseria lor. Primul evenimentul are loc în București, urmând ca în toamnă, orașul Cluj Napoca să găzduiască ediția a doua.  

„Am lansat această platformă din dorința de a ne încuraja și susține reciproc, noi între noi, femeile. Este important să fim solidare, să împărtășim experiența și cunoștințele pe care le avem, să ne sprijinim reciproc în călătoria noastră. Ne propunem să devenim o comunitate puternică pentru femeile care îşi doresc să se dezvolte, să înfrunte provocări și să își valorifice talentul și aspirațiile”,  a declarat Alina Ceușan, co-fondator MOM 3.0.

Toate femeile care vor să investească în starea lor de bine și să își urmeze pasiunile își dau întâlnire în data de 5 iunie, de la ora 17.30, la Tuya,  în cadrul evenimentului organizat de MOM 3.0 cu tema: Tu Alegi Ce Vrei Să Faci

Alina Ceușan, Andreea Cojoc, Angela Cazan , împreună cu  invitata specială Adela Popescu își vor împărtăși experiența de mămici și lecțiile utile învățate de când rolul lor s-a schimbat. Ultimele locuri la evenimentul MOM 3.0 pot fi rezervate online.

Majda a apelat la medicul chirurg estetician, Dana Miricioiu, pentru a scapa definitiv de depozitele localizate de grasime

Majda  Aboulumosha, actrita si om de televiziune cunoscuta pentru aparitiile sale pe micile ecrane si pentru stilul sau de viata activ, a decis sa faca o schimbare majora in viata sa. Vedeta a apelat la Dr. Dana Miricioiu, unul dintre cei mai apreciati chirurgi esteticieni din Romania, pentru o interventie de lipoaspiratie asistata laser, in dorinta de a scapa de depozitele localizate de grasime.

Dupa ce in urma cu cativa ani slabit un numar spectaculos de kilograme, Majda si-a schimbat definitiv stilul de viata, fiind cunoscuta pentru faptul ca acorda o atentie deosebita alimentatiei si face mult sport. De curand vedeta, perfectionista din fire a decis ca vrea sa faca totul sa arate perfect. Astfel, in urma unui consult amanunit efectuat de Dana Miricioiu, medic chirurg estetician de renume, s-a decis ca singura si cea mai eficienta metoda de remodelare corporala este lipoaspiratia asistata laser, solutia de eliminare a grasimii nedorite depuse in locurile de unde nu poate fi indepartata nici prin dieta si nici prin sport.

“Am incercat diferite tratamente de remodelare corporala si programe de exercitii, dar pur si simplu nu am reusit sa scap de grasimea incapatanata din anumite zone. Am ales lipoaspiratia asistata laser pentru ca stiu ca este o solutie eficienta, permanenta si minim invaziva. Stiam numai lucruri bune despre doamna doctor Dana Miricioiu si am decis sa ma las pe mainile ei. Pe langa faptul ca este un om extraordinar, este un profesionist desavarsit, care mi-a explicat inainte fiecare pas al interventiei, beneficiile absolut extraordinare pe care le are, ce rezultate pot obtine si in cat timp, faptul ca nu exista riscuri si ca rezultatele sunt permenente. Imediat dupa operatie m-am intors la treaba fara nici cel mai mic disconfort. Acum, la doua saptamani dupa operatie, ma simt minunat si sunt foarte multumita de rezultate. Este o procedura care m-a facut sa am o incredere si mai mare in mine si mi-a imbunatatit aspectul fizic. Cred ca toti oamenii, daca simt ca au nevoie de o schimbare, ar trebui sa apeleze la medicul potrivit si sa ia o decizie impreuna ca sa fie in favoarea lor. Este important sa dezvolti o relatie armonioasa cu medicul pe care il alegi, asta s-a intamplat si intre mine si doamna doctor. Am avut incredere de la inceput si ma bucur ca am facut lucrul acesta.”, a declarat Majda.

Lipoaspiratia laser s-a aflat in anul 2023, in topul celor mai cautate interventii estetice. Este o procedura de reconturare a corpului care are scopul de a reduce depozitele nedorite de grasime in exces, fara cicatrici si fara durere postoperator. Puterea laserului reduce timpul de recuperare si creeaza mai putine leziuni ale tesuturilor inconjuratoare in comparatie cu liposuctia traditionala.

Cele mai solicitate zone de tratament pentru lipoaspiratia asistata laser sunt abdomenul superior, mijlociu si inferior, flancurile, soldurile, talia, coapsele, fesele, bratele, partea superioara a spatelui, genunchii, dar si gatul si conturul mandibular.  

Rezultatele lipoaspiratiei asistate laser sunt vizibile imediat dupa procedura, continuand sa se imbunatateasca timp de patru pana la opt saptamani. Efectele complete ale interventiei vor putea fi observate de la doua pana la sase luni dupa procedura, iar rezultatele sunt permenente. 

“Lipoaspiratia asistata laser este o procedura chirurgicala minim invaziva care ofera rezultate remarcabile cu un minim de disconfort si timp de recuperare redus. Aceasta tehnica utilizeaza energie laser pentru a lichefia grasimea inainte de a fi aspirata, ceea ce permite o indepartare mai precisa si mai putin traumatica a grasimii. Pe langa beneficiile majore post operatorii, interventia de lipoaspiratie laser este usoara, lipsita de durere postoperator, nu necesita internare, iar recuperarea se face in cateva zile, pacientul putandu-se intoarce la activitatea normala chiar de a doua zi. Am recomandat aceasta procedura Majdei pentru ca era solutia ideala pentru nevoile ei. Rezultatele au fost excelente si Majda se simte si arata minunat. Aceasta procedura este indicata persoanelor care, in ciuda unei diete sanatoase si a exercitiilor fizice, nu reusesc sa scape de anumite depozite localizate de grasime. Beneficiul enorm al acestei interventii este ca laserul faciliteaza atat dizolvarea grasimii, cat si contractia puternica a fibrei elastice, iar prin regenerarea pielii produsa de laserul cu sistem dual de lungimi de unda, pielea va avea o cu totul alta fermitate, fiind lipsita dupa interventie de aspectul lasat si inestetic. Nu exista durere in timpul interventiei, iar rezultatul obtinut este permanent!. Este totusi foarte important ca pacientii sa aiba asteptari realiste si sa fie constienti ca lipoaspiratia asistata laser nu este un substitut pentru pierderea in greutate, ci o metoda de conturare a corpului.”, a declarat Dana Miricioiu, medic chirurg estetician.

Un nou brand premium este disponibil la CCC! Colecția Mexx include pantofi, genți și accesorii chic de vară.

Mexx este un brand de origine olandeză care oferă colecții pentru femei, bărbați și copii de aproape 40 de ani. De acum le poți găsi și în magazinele CCC, pe lângă celelalte
branduri internaționale! Cea mai recentă colecție Mexx este propune combinații de culori și materiale perfecte pentru vară! Modelele de pantofi confortabili, gențile încăpătoare și rucsacuri în culori pastelate te duc imediat cu gândul la soare și timp petrecut în aer liber!
Brandul Mexx vine în acest sezon cu o gamă largă de papuci. Vei găsi modele in culori pastelate, cu talpă mare, cu aspect umflat. Acest model este vesel și confortabil, perfect
pentru stilul casual pentru o întâlnire cu prietenii sau pentru a merge la plajă. Dacă preferi un stil clasic, optează pentru papucii din imitație de piele în negru, maro sau alb. Brandul Mexx a pregătit două modele care vor funcționa bine și în stilul de zi cu zi – unul dintre ele este matlasat, celălalt este neted și decorat cu o aplicație aurie. Colecția include și pantofi sport clasici albi, care nu dezamăgesc niciodată in look-uri sportive cu blugi sau pantaloni scurți. Combinația perfectă de confort și stil la modă!

COSMETIC PLANT continuă seria de lansări cu două noi game pentru protejarea și îngrijirea pielii în sezonul de vară

COSMETIC PLANT lansează două noi game destinate protejării și îngrijirii pielii în sezonul de vară, portofoliul companiei ajungând astfel la peste 180 de produse dezvoltate în propriile laboratoare din Cluj-Napoca. Noua gamă OZON conține produse ce combină inteligent protecția solară cu hidratarea și ambalajele moderne, practice și ușor de folosit. Gama Sun Cocktails aduce un concept unic prin denumiri inspirate din cocktail-uri celebre și pune în valoare pielea bronzată și protejată, sclipitoare, cu un parfum irezistibil, pentru veri efervescente, de neuitat.

COSMETIC PLANT vine cu game inovatoare și în 2024 pe piața produselor cosmetice, oferind cu fiecare nouă lansare produse cu formule unice, dezvoltate prin știință și cercetare. Noile game, OZON și Sun Cocktails, se remarcă prin aceeași atenție acordată protejării și îngrijirii pielii cu ajutorul ingredientelor naturale. Gama OZON combină filtrele solare eficiente cu hidratarea, oferind soluții variate pentru o protecție solară ridicată, inclusiv pentru copii. Gama Sun Cocktails se concentrează pe accelerarea bronzării, pe protejarea și evidențierea pielii bronzate intens și rapid, ajutând-o să strălucească și să își mențină sănătatea în același timp printr-un cocktail specific fiecărei nevoi.  

Am lansat două game noi care vin perfect în întâmpinarea nevoilor pe care clienții noștri le au atât în sezonul estival, cât și în restul anului, game care conțin produse deosebit de eficiente, cu protecție solară ridicată, așa cum sunt produsele OZON, precum și produse care să îi ajute să obțină rapid un bronz intens, dar sigur și să îl pună cât mai bine în evidență, cu produsele Sun Cocktails. Ne bucurăm să ne aducem și noi, astfel, contribuția la reușita vacanțelor clienților noștri. Și nu ne oprim aici, avem în plan și alte noi lansări pentru acest an”, a declarat Susana Laszlo, Director General COSMETIC PLANT. 

A avut loc prima ediție Telenovelas Party 

Cea mai așteptată petrecere pentru toți iubitorii de telenovele a avut loc de curând, într-o locație spectaculoasă din București, asemănătoare unui mansion din telenovele.

Peste 250 de persoane au cântat și au dansat pe cele mai iubite piese din telenovele mixate de nimeni altul decât DJ Vali Bărbulescu.

Cântăreața Maria Andreea, cunoscută pentru pasiunea ei pentru limba spaniolă și muzica latino a fost cea care a avut ideea unui astfel de concept. 

Iubitorii de telenovele aveau nevoie de așa o petrecere, știam ca sunt foarte multe persoane care au iubit telenovelele și muzica din

telenovele, așa m-am și gândit să organizez Telenovelas Party. A fost o seară specială, în care toți am vorbit aceeași limbă, am cântat și am dansat pe toate piesele pe care le-am iubit din telenovele și am creat o mare familie: familia Telenovelas Party., spune Maria.

Calvin Klein a lansat o noua campagne

Calvin Klein a lansat campania 2024 This Is Love, cu actrita Cara Delevingne si Jeremy Pope, actor si cantaret, reprezentati asa cum traiesc, exprimand si celebrand ceea ce inseamna noua colectie, Pride. Filmata de Gordon von Steiner, campania ii surprinde pe Cara si Jeremy in colectia Pride 2024 imbratisand energia vesela si increzatoare Pride. Videoclipul campaniei ii prezinta pe Cara si Jeremy care fac lip-syncing la „100% Pure Love”, imnul emblematic al lui Crystal Waters, alaturi de modelele si dansatoarele Stella Maxwell, Greta Hofer, Tinglei Liu, Monet Lauren, Charlie Knepper, Vinson Fraley, Janick Heilijgers, Diego Pasillas si Mauro van de Kerkhof. Intreaga distributie canalizeaza impreuna spiritul euforic Pride si puterea comunitatii LGBTQIA+ prin dans expresiv si manifestari autentice de incredere in sine.

Noile stiluri de lenjerie Intense Power sunt reimprospatate cu un design indraznet al taliei, cu logo integrat, realizate intr-un gradient intens de curcubeu care reda o declaratie de stil plina de culoare, in editie limitata. Ca parte a colectiei din acest an, brandul a conceput doua tricouri in editie limitata in parteneriat cu Transgender Law Center si ILGA World, partenerii sai ONG.

Global Records, unul dintre cele mai cunoscute label-uri independente din Europa, lansează The Drop – o nouă divizie concentrată pe proiecte speciale de comunicare

Noul departament îmbină know-how-ul și capabilitățile unei agenții de advertising, cu accesul imediat la unii dintre cei cunoscuți artiști, influenceri și creatori de conținut din România. Sub umbrela Global Records, The Drop definește o divizie cu focus pe content care construiește pe ADN-ul și capabilitățile talentelor din portofoliu, intersectandu-se cu platformele de comunicare ale companiilor și brandurilor din România. De la brand strategy și creative advertising, la music storytelling și concert / festival experientials, The Drop pune experiența de brand pe primul loc, prin ochii și personalitățile unora dintre cei mai urmăriți, iubiți și relevanți artiști și influenceri din România de la ora actuală.

Divizia The Drop este condusă de Flavia Ionescu din poziția de Head of Business, care deține cu o experiență de peste 17 ani în industria de advertising, coordonând atât campanii pentru clienți locali, precum și regionali sau globali.

“Pentru mine, The Drop este un proiect pe cat de ambițios, pe atât de utopic. E o combinație de multă pasiune pentru ambele domenii (muzică și advertising), dar și mult drive să facem lucrurile să se întâmple, gândindu-ne la proiecte care pot aduce schimbări reale prin intermediul celor mai iubite nume din industria muzicală și a brandurilor; care, până la urmă, au cea mai mare putere să schimbe comportamente, gânduri, obiceiuri și așa mai departe.

Artiștii sunt colegii noștri, facem echipă cu ei când ne gândim la idei, sunt implicați în proces, au input valoros pe fiecare prezentare – și asta aduce autenticitatea pe care nu poți să o cumperi cu bani. Am încercat să plecăm de la gândul că we are human first: vrem să înțelegem în primul rând omul și apoi artistul. Și să generăm proiecte care reflectă exact asta. Autenticitatea este unul dintre lucrurile în care eu cred foarte mult și îmi doresc să se simtă asta în fiecare proiect generat de The Drop”, a declarat Flavia Ionescu, Head of Business, The Drop.

Cu acces la un call away de un pool de peste 70 de artiști din portofoliul Global Records – de la talente iconice precum INNA, Irina Rimes, Carla’s Dreams, The Motans și Antonia, la trending artists cum ar fi Andrei Ursu, Erika Isac, Adi Istrate, Rareș Mariș, Eva Timush, Holy Molly, dar și up & commers ca Blind Date și Mixed Feelings – The Drop livrează ca un one stop creative & implementation shop: de la campanii integrate celebrity driven pornite din nevoi punctuale de business, la proiecte speciale disruptive pentru artiștii din portofoliu, integrate organic în platformele de comunicare ale brandurilor.

HEIDI CHOCOLAT a lansat în România brandul de praline premium Mozart Koogles

2024 a început în forță pentru HEIDI CHOCOLAT SA. Compania producătoare de ciocolată a sărbătorit, în primăvară, un an de zile de când a lansat pe piața din România brandul Mozart Koogles, brand care a adus rezultate spectaculoase în portofoliu. Pralinele Mozart Koogles vin în 5 sortimente: Famous Nougat, Tender Orange, Tropical Lychee, Date & Coffee, Marc de Champagne. 

Mozart Koogles este un brand de praline premium care abordează categoria din perspectiva asocierilor culturale și lifestyle, reușind să se diferențieze clar într-un segment construit în jurul momentelor de consum. El se adresează tinerilor profesioniști, curioși, inovativi, mereu în căutarea unor produse noi și la modă care să îi facă să se simtă speciali, atât când vor să se răsfețe, precum și atunci când își doresc să ofere un cadou special celor dragi.

Produs în Salzburg și purtător al tradiției austriece, Mozart Koogles reușește să îmbine tradiția cu modernitatea prin completarea marțipanului clasic cu arome surprinzătoare. Acestora li se adaugă un packaging premium și modern, 100% din hârtie, sustenabil și demn de casele de modă de renume internațional. Cu o creație ce poartă semnătura celebrului studio, Matteo Thun Milano, noul brand Mozart Koogles reușește să se transforme dintr-o pralină clasică într-un statement de lifestyle. Care se observă imediat la raft. 

Brandul pune mare accent pe susținerea mediului înconjurător, sustenabilitate și respectul pentru consumatori și credințele și valorile acestora. Din această grijă pentru consumatori și tipologia fiecăruia dintre ei în parte, brandul este prezent pe piață în mai multe formate: mai compacte, pentru consum personal sau special pentru a fi oferite cadou. Mozart Koogles își încurajează totodată consumatorii să ofere o a doua viață packaging-ului premium, după ce se bucură de praline. Astfel, pe paginile de social media Mozart Koogles consumatorii primesc o serie de tips & tricks prin care pot folosi cutiile spectaculoase într-un mod creativ, în ton cu promisiunea de brand sustenabil pe care și-o asumă Mozart Koogles. 

Related Posts

Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa

Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…