Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările importante. Iată ce ne-a atras atenția!
Savoare inspirată de rețetele de cafea italiană în variantă rece: Lavazza lansează noua gamă Ready To Drink
Lavazza, compania italiană de cafea de renume internațional, aduce în România cele mai recente creații ale sale din gama Ready To Drink. Inspirate de aromele unice ale rețetelor de cafea italiene, noile băuturi reci au fost create pentru a oferi plăcerea unei cafele perfect preparate, cu o notă proaspătă. Indiferent dacă preferi espresso-ul clasic sau un cappuccino cremos, noua linie de la Lavazza combină cea mai bună expertiză italiană cu cel mai bun gust de cafea.
Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite: Caffè Latte, bogat și delicat, unde notele fine de lapte sunt echilibrate de o ușoară atingere de cafea; Cappuccino, o armonie încântătoare de note de ciocolată și cafea cu o textură catifelată și cremoasă; Espresso&Milk, intens și îndrăzneț ce lasă un gust plăcut și echilibrat.
Fiecare băutură este creată folosind cele mai bune ingrediente selectate pentru a asigura o calitate excelentă și a oferi un gust autentic. Fără stabilizatori și cu un profil bine echilibrat, aceste băuturi oferă un gust plăcut și persistent de cafea, cu note aromatice dulci, perfecte pentru orice ocazie: fie că ești pe drum sau cauți o modalitate simplă de a te bucura de băuturile tale preferate acasă, colecția Ready To Drink de la Lavazza își propune să îmbunătățească experiența consumatorilor și să răspundă nevoilor iubitorilor de cafea de pretutindeni. Disponibile în doze de 250ml, cu o identitate vizuală atrăgătoare și puternică, această nouă gamă de produse va deveni cel mai bun aliat rece în această vară pentru un moment de răsfăț!
Hoshi de la Seventeen, formaţia KPop, a fost numit brand ambassador, reconfirmând importanţa strategică a regiunii APAC
După anunţul legat de faptul că Damiano David, vocalistul trupei rock Måneskin, a devenit primul ambasador global de gen masculin al brandului, Diesel subliniază legătura pe termen lung cu lumea muzicală şi îl numeşte pe starul K Pop Hoshi, de la Seventeen, ca brand ambassador, în special pentru piaţa APAC. Fiind un icon K-POP global şi datorită charismei şi talentului său, dar şi graţie încrederii în sine şi libertăţii de expresie pe scenă ale lui Hoshi, acesta se aliniază perfect cu etosul Diesel. Energia şi mesajul Diesel sunt întărite prin acest parteneriat.
“Sunt fericit să fac parte din familia Diesel ca ambasador al brandului, deoarece acest lucru îmi va permite să arăt lumii diferite aspecte ale personalităţii mele prin intermediul Diesel” – Hoshi Hoshi şi Diesel au construit o relaţie continuă de la începutul lui 2024, când starul K pop a participat la evenimentele globale ale brandului, precum prezentarea de modă FW24 din februarie şi deschiderea Diesel Shibuya din mai.
Reconfirmând importanţa pieţei APAC pentru brand, Diesel va deschide pe 20 iulie al treilea magazin al său – cel mai mare din Coreea – conceput de directorul creativ Glenn Martens. Hoshi va participa la petrecerea de deschidere ca parte a implicării sale ca ambasador, celebrând această etapă importantă pentru brand.
GEORGE RUSSELL e fan TOMMY HILFIGER
Tommy Hilfiger Anunta ca pilotul de Formula 1™️ George Russell a purtat doua tinute TOMMY HILFIGER la weekendul cursei de la Grand Prix-ul din Belgia, intre 26 si 28 iulie 2024. Pe masura ce Formula 1 imbina lumile motorsportului, modei si divertismentului, weekendul de curse si zona paddock sunt tot mai urmarite ca un moment de moda captivant de catre fani, atat pentru piloti, cat si pentru invitatii VIP. In prima lui tinuta George a purtat un pulover alb cu guler rotund si tricotaj tip cablu, evidentiind steagul TOMMY HILFIGER, o pereche de blugi Mercer Venice cu croiala dreapta si pantofi sport albi, toate din colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024. Pentru urmatoarea sa tinuta, George a purtat o camasa alba Oxford cu maneca lunga si nasturi la rever, cu detalii in dungi rosii si albastre, semnatura brandului, impreuna cu pantaloni chino bleumarin cu croiala dreapta si pense si pantofi sport albi, toate de asemenea din colectia TOMMY HILFIGER Primavara 2024.
Originar din New York City, TOMMY HILFIGER este definit de mostenirea sa Americana. Inspirat de o dorinta constanta de a scrie noi reguli pentru moda americana si cultura pop, TOMMY HILFIGER creeaza uniforma moderna pentru un stil de viata aspirational. Intotdeauna reimprospatand codurile mostenirii, brandul este cunoscut pentru colectiile sale Sportswear si Denim, clasice dar modernizate.
Auchan aduce in magazine uleiurile de masline ultrapremium, 100% naturale, de la Maslinescu
Începând cu această lună, Auchan aduce, în premieră, în magazinele sale, uleiurile de măsline ultrapremium, 100% naturale, de la Măslinescu, singura cramă de uleiuri de măsline premiate din România, cu produse curate, de cea mai înaltă calitate, cu trasabilitate controlată, de la moară direct în farfurie, de la cei mai prestigioși producători din lume.
Pentru început, o selecție din uleiurile din portofoliul Măslinescu vor putea fi regăsite pe rafturile a 10 dintre hipermarketurile Auchan din țară. Selectate de primii și singurii somelieri în ulei de măsline certificați din România, uleiurile de la Măslinescu provin doar de la producători care pot controla întreg procesul de producție.
1 august, Ziua de Luptă Împotriva Cancerului Pulmonarar
Un apel FABC la acțiune pentru prevenție și diagnostic precoce cu ocazia Zilei de luptă împotriva cancerului pulmonar. În contextul Zilei de Luptă împotriva Cancerului Pulmonar, Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer (FABC) face un apel către toți cetățenii și profesioniștii din domeniul sănătății să se implice activ în educarea și sensibilizarea populației cu privire la importanța prevenției și a depistării timpurii a cancerului pulmonar, unul dintre cele mai frecvente tipuri de cancer din România și cu cea mai ridicată rată de mortalitate. În stadii incipiente, cancerul pulmonar nu are manifestări specifice, însă în stadii avansate, există anumite simptome specifice: tusea care durează peste 3 săptămâni, tusea cu sânge sau respirația șuierătoare, durerea în piept, scăderea semnificativă în greutate sunt primele semne care trebuie să ne trimită la medicul de familie.
Peste 12.000 de români (8500 bărbați și 3217 femei) sunt diagnosticați în fiecare an cu cancer pulmonar și peste 10.000 își pierd viața prin cancer pulmonar. Având în vedere intensificarea discuțiilor în spațiul public a situației sănătății femeii, cu focus pe cancer de sân și cancer de col uterin, trebuie subliniat faptul că din ce în ce mai multe femei sunt diagnosticate cu cancer pulmonar. Comparativ cu datele estimate pentru 2018, în 2022 se observă o creștere a numărului de cazuri noi de cancer pulmonar în rândul femeilor cu aproape 17%. În prezent, 3 din 4 pacienți sunt diagnosticați în stadii avansate ale bolii.
Aceste statistici ar putea fi însă schimbate prin prevenție (renunțarea la fumat), accesul la programe de screening pentru cancerul pulmonar (low dose CT) și optimizarea traseului pacientului de la diagnostic la tratament.
Mai multe țări europene au introdus proiecte naționale sau proiecte pilot de screening pentru cancerul pulmonar, existând un număr tot mai mare de dovezi cu privire la beneficiile screening-ului cu low dose CT în rândul adulților cu risc crescut de cancer pulmonar, în special fumători sau foști fumători, cu vârste cuprinse între 50 și 75 de ani. Studiile arată o scădere cu 20% a mortalității prin screening-ul low dose CT versus evaluarea standard prin radiografie.
În România, Federația Asociațiilor Bolnavilor de Cancer a implementat un prim proiect care a avut ca scop principal depistarea și diagnosticarea timpurie a bolilor respiratorii – în special a cancerului bronho-pulmonar, în rândul populației vulnerabile din România. Astfel, prin intermediul programului, peste 500 de persoane din județele Călărași, Dâmbovița, Giurgiu, Prahova, Ialomița și București-Ilfov-zone au ajuns la medicii de familie din județele respective, iar dintre aceștia 200 au beneficiat de investigații de tip RX, low dose CT, 20 de bronhoscopii și teste de imunohistochimie. În urma acestui program, un număr de 7 pacienți au fost diagnosticați cu cancer pulmonar, majoritatea în stadii de boală avansate și foarte avansate.
Timeless Trend: Crăciun cu nuanțe de roșu
Sezonul acesta de Crăciun, roșul revine în forță, dar nu așa cum te-ai aștepta! Dacă până acum era…
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Ștefan Olteanu, pompier
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Dragostea nu este doar pentru cei tineri
Trăim într-o societate care ne vinde creme, proceduri estetice și diete ca să ne menținem tineri, dar care…
Alist Designers boutique te așteaptă inclusiv azi pentru cadourile last minute. Grăbește-te, suntem aici până la ora 18!
După un an plin de provocări, mulți dintre noi am lăsat pe ultima sută de metri curățenia, cumpărăturile…
C de la … „Crăciun?” – Sărbătoarea între consumerism, tendințe și tradiție
Când mă gândesc la Crăciun, îmi vin în minte o grămadă de lucruri, mai ales dintre cele pe…
Home decor: Cei mai fancy brazi de Crăciun
Dacă încă nu ai apucat să decorezi bradul de Crăciun, cu siguranță ai observat deja că anul acesta…
Oamenii care muncesc când toată lumea sărbătorește: Simona Păun, pilot
V-ați gândit vreodată că, în timp ce noi luăm zâmbitori avionul către destinația de Crăciun sau ciocnim paharul…
Bucurie de Crăciun: obiceiuri din țară
Patru femei care și-au petrecut copilăria în diverse regiuni românești povestesc despre tradiții și obiceiuri de iarnă, din…
Horoscopul săptămânii 23-29 decembrie 2024
Astrologul Anca Stoica vine cu detalii despre ce ne-au pregătit astrele în ultima săptămână a acestui an. Iată…
La ce să te aștepți de la al doilea sezon Squid Game (Netflix)?
Fenomenul coreean Squid Game a avut premiera în 2021 și s-a transformat rapid într-unul dintre cele mai populare…