Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările sezonului. Iată ce ne-a atras atenția!
Toamna în oraș după recomandările din colecția Reserved – toamnă / iarnă ’24 pentru femei și bărbați
Uneori cu treabă până peste cap și mereu în întârziere, alteori exemplu de organizare și gata de cucerit lumea în orice moment. Cu stil? În orice situație! Acesta este personajul din Postcards from Copenhagen – cea mai recentă campanie de imagine, care reflectă cu acuratețe spiritul colecției toamnă/iarnă ’24 de la Reserved.
Capitala Danemarcei este fundalul imaginilor dintr-un motiv evident – în momentul de față reprezintă o destinație cheie pentru iubitorii de fashion. Este un spațiu unde cele mai importante trenduri se nasc și evoluează sub ochii tăi.
Iar aceste trenduri se regăsesc cu prisosință în noile articole Reserved. Designerii s-au concentrat pe o combinație de smart casual și ladylike, care se manifestă mai ales prin croieli: cele care pun în valoare silueta (topuri mulate, partea de jos largă, dar cu talia mulată) și cele inspirate direct din anii 1960 (topuri ample cu partea de jos scurtă). Colecția cuprinde și croieli clasice: jachete și haine – care în acest sezon au neapărat blană. Pantalonii cu croi extrem de larg sunt un must, în timp ce fustele vin atât în versiuni ample, cât și mini. Paleta de culori a colecției Reserved toamnă/iarnă ’24 respectă de asemenea trendurile curente. Include brun, vișiniu, oliv, accente de roșu, roz și turcoaz. Cele mai la modă imprimeuri și detalii ale momentului nu pot lipsi. În afară de animal print, găsim carouri, dantelă și flori tri-dimensionale.
Incontestabil, colecția Reserved pentru bărbați ține pasul cu cea pentru femei. Siluetele masculine ale colecției toamnă/iarnă ’24 surprinse în imaginile campaniei Autumn in the city, sunt o combinație de eleganță clasică și funcționalitate urbană.
Propunerile echipei de design Reserved se joacă cu codul de fashion clasic. Astfel, un sacou croit elegant poate fi asortat nonșalant cu un pulover moale de inspirație vintage, iar pantalonii din catifea reiată fac pereche chiar și cu o geacă din denim. În afară de combinații insolite, suprapunerile sunt cheia în colecția masculină, pentru că, după părerea designerilor Reserved, acestea oferă versatilitate și adaptabilitate de stil în funcție de situație.
În ceea ce privește materialele, în afară de catifea reiată și denim, găsim lână și textură de piele întoarsă oferind o senzație de confort și sofisticare. În ceea ce privește imprimeurile, cele clasice asociate cu cele British clasice – pepit și pătrățele sunt în focus, în timp ce culori ca bleumarin intens, castaniu bogat și accente de mov vor conferi eleganță atemporală garderobei. Colecția este disponibilă atât în magazine, cât și pe reserved.com.
Gloss Supreme – Noua colectie de toamna KIKO Milano
Toamna aceasta, toate privirile sunt îndreptate către o strălucire sofisticată și glossy, cu noua colecție KIKO MILANO Gloss Supreme. Nuanțele de caisă, roșu radiant, voluptoasele tonuri de maro și castaniu oferă tenului căldură, luminozitate și un finisaj dewy, ca de sticlă, care arată sofisticat și este perfect pentru sezonul care vine.
Colecția se joacă cu texturi ce pun în valoare luciul și strălucirea în toate formele sale. Crearea produselor pentru piele și față urmărește trendul glass skin, în timp ce formulele cu strălucire intensa conturează cu ușurință și precizie ochii, buzele și sprâncenele, iar mascara cu finisaj vinil oferă o definire profundă a privirii. De asemenea, ambalajele colecției prezintă un finisaj lucios și luxos, cu pudriere și carcase premium care reflectă tema creativa a noii game.
Tommy Hilfiger ii duce pe Stray Kids pe skyline-ul New York-ului pentru campania toamna 2024
Tommy Hilfiger duce fenomenul global Stray Kids la noi inaltimi intr-o campanie indiscutabil newyorkeza pentru a prezenta colectia Toamna 2024 TOMMY HILFIGER.
Campania, desfasurata pe fundalul siluetei orasului New York, ii prezinta pe superstarurile K-pop in piese clasice de inspiratie prep, modernizate, redefinind conceptul de a visa maret. Cei opt membri ai grupului intruchipeaza increderea dinamica ce leaga brandul de radacinile sale, campania fiind un omagiu adus ideii ca nicaieri nu e ca acasa — in special in New York City. Aceasta capteaza vitalitatea, increderea si spiritul ambitios ce stau in centrul naratiunii TOMMY HILFIGER.
Primark marcheaza un an de colaborare cu Rita Ora si lanseaza o noua colectie de toamna
Pe parcursul acestui an de colaborare, Primark si Rita Ora au oferit clientilor din intreaga lume articole vestimentare, incaltaminte si accesorii stilate, adaptate fiecarui sezon, de la articole de baza sic, elegante, pana la piese must-have in tendinte, toate inspirate de stilul personal al artistei.
In aceasta toamna, clientii Primark au ocazia sa adauge look-uri noi, actuale si distincte in completarea garderobei lor, provenite din doua stiluri apreciate: „grandpa” si „preppy”. Gama prinde contur prin stilul coerent, cu o componenta Grandpa Core inspirata de stilul britanic si incorporeaza o paleta de culori neutre calde, tonuri organice inspirate din natura si esente lemnoase, accente de verde padure si carouri clasice. Piese retro si neutre din punct de vedere al genului, in care primeaza confortul, croieli traditionale, pantaloni din catifea, tricotaje texturate si pulovere cu imprimeuri in carouri de tip argyle sunt perfecte pentru a fi purtate in combinatii suprapuse, asortate cu un palton matlasat sau cu un trench retro.
Colectia include si piese “preppy”, o reinterpretare a uniformei scolare intr-un stil contemporan si elegant, un mix de articole vestimentare in care tonurile dominante sunt cele de rosu. Vedeta colectiei este costumul gri alcatuit din mai multe piese – sacou supradimensionat, pantaloni lejeri cu pliuri, o fusta mini plisata si o rochie-sarafan -, care pot fi asortate cu usurinta cu camasi din poplin si tocuri Mary Jane pentru a conferi tinutelor un aspect modern.
In legatura cu cea mai recenta colectie, Rita Ora a declarat: „Fiecare colectie noua lansata in coloborare cu Primark ma incanta si mai mult. De fiecare data le oferim iubitorilor de moda un look si o stare de spirit mai rafinate, cu piese vestimentare care pot fi adaptate cu usurinta stilului personal. Mi-am petrecut ultimul an pregatind o gama de piese must have, in tendinte, atemporale, care sa se potriveasca fiecarui sezon. Colectiile realizate impreuna cu Primark ma provoaca sa creez look-uri noi, care sa fie pe placul tuturor si sunt privilegiata sa pot impartasi elemente din stilul meu si sa le regasesc apoi in alegerile oamenilor.”
FAQ™ Swiss stabilește noi reguli de întinerire pe piața tratamentelor estetice non-invazive
FAQ™ Swiss, celebrul brand anti – îmbătrânire aflat sub umbrela FOREO, revoluționează soluțiile pentru întinerire non invazive cu două super noutăți: masca LED anti – îmbătrânire pentru gât și decolteu FAQ™ 211 și masca LED anti-îmbătrânire pentru mâini FAQ™ 221. Noile dispozitive completează efectele de întinerire demonstrate clinic ale aparatului pentru netezirea și atenuarea ridurilor cu LED anti-îmbătrânire FAQ™ 202, creând un tratament eficient care luptă cu semnele de îmbătrânire de pe gât, decolteu, mâini și față.
Cele mai multe aparate anti-îmbătrânire de pe piață sunt destinate feței, deși gâtul, decolteul și mâinile sunt zonele unde se văd primele semne ale îmbâtrânirii. Răspunzând cererii tot mai mari la nivel mondial pentru tratamente non invazive anti – îmbătrânire, dispozitivele FAQ™ Swiss sunt concepute pentru a fi utilizate în confortul casei, folosind tehnologie de ultimă oră.
Rowenta România donează 60.000 de euro pentru dresarea câinilor ghid prin campania de responsabilitate socială “Miau și ham, curățenie fără tam-tam”, un gest de solidaritate pentru persoanele nevăzătoare”
Rowenta România a încheiat prima campanie de responsabilitate socială, „Miau și ham, curățenie fără tam-tam”, care a reușit să strângă suma impresionantă de 60.000 de euro. Acești bani au fost donați către fundația Light into Europe, primul program de pregătire a câinilor ghid pentru persoanele nevăzătoare și cu deficiențe de auz din România.
Campania, desfășurată în perioada august – decembrie 2023, a fost un exemplu de solidaritate, implicând clienții și partenerii Rowenta într-o misiune emoționantă de a oferi independență și speranță celor care au cea mai mare nevoie.
Un efort colectiv pentru o cauză nobilă
Mecanismul campaniei a fost unul simplu: pentru fiecare aspirator vertical sau robot de aspirare achiziționat, Rowenta a direcționat 2 euro către fundația Light into Europe. Acest gest, realizat împreună cu fiecare cumpărător, s-a transformat într-o donație de 60.000 de euro, oferind un sprijin crucial pentru continuarea programului de antrenament al câinilor ghid.
Un impact profund asupra comunității
Banii strânși prin această campanie vor acoperi costurile pregătirii, antrenamentului și îngrijirii câinilor ghid, de la antrenamentele zilnice până la îngrijirea veterinară. Fundația Light into Europe oferă acești câini persoanelor nevăzătoare, alături de servicii esențiale, gratuit, pe toată durata vieții de lucru a câinilor. Căței sănătoși, curioși și plini de energie, sunt acum gata să intre în programul de pregătire avansată pentru a deveni partenerii de viață ai beneficiarilor lor, oferindu-le acestora șansa la o viață independentă și plină de demnitate.
Teste rapide ce nu trebuie să-ți lipsească din casă
Începerea anului școlar vine cu multe provocări atât pentru copii, cât și pentru părinți. Asta pentru că întoarcerea în colectivitate îi predispune pe cei mici la răceli, gripe și numai. Streptococul A, gripa A sau B și Covid-19 sunt doar o parte din bacteriile și virușii pe care vrei, nu vrei, cei mici îi pot aduce acasă de la școală sau de la grădiniță.
Cele mai frecvente sunt răceala și gripa care, netratate corespunzător, pot genera diverse complicații. Dacă există deja cazuri de răceală, gripă sau Covid-19 în clasă sau dacă cel mic prezintă deja simptome, este important să poți identifica rapid cauza pentru a-i putea administra tratamentul corect în cel mai scurt timp, dar și pentru a-i proteja pe cei din jur. Deoarece simptomele sunt asemănătoare și este dificil să faci diferența, poți apela cu încredere la testul rapid Duo COVID-19 & Influenza A + B de la BARZA Self Care. Acesta ajută la diagnosticul diferențiat al infecțiilor COVID, Gripă A și Gripă B dintr-o singură probă de exsudat nazofaringian, în doar 15 minute.
O bacterie cu care copiii se confruntă frecvent în colectivitate este streptococul A. Aceasta este principala cauză a faringitei acute, dar poate cauza și infecții la nivelul pielii, cum ar fi scarlatina și boli mai grave. De aceea, ca părinte, este bine să ai mereu la îndemână testul rapid Strep A. Acesta depistează prezența antigenilor Strep A, dintr-o probă recoltată din gât, în doar 5-10 minute. Astfel, încă de la primele semne, poți depista infecția rapid, cu precizie de laborator, chiar în confortul propriei case! Virușii sau bacteriile “culese” de cei mici de la școală sau grădiniță pot da viața întregii familii peste cap. Tocmai de aceea este recomandat să ai mereu în casă cele trei teste rapide de la BARZA Self Care pentru Strep A, rota-adenovirus și Covid-19 & Influenza A + B. Cu ajutorul lor poți avea un diagnostic în cel mai scurt timp și apoi poți contacta medicul de familie pentru a începe cât mai repede un tratament. Fără drumuri la centrul de analize, timp pierdut și fără a-i crea discomfort celui mic!
Calitatea somnului românilor: peste un sfert din populație declară că somnul îi afectează sănătatea
Un nou studiu realizat de iVox la comanda grupului Dedalo, agenție de reprezentanță pentru mobilier premium și superpremium italian și saltele Dorelan în România, dezvăluie informații valoroase despre cum dorm românii. Astfel, deși peste 90% dintre respondenții recentei cercetări declară că, pentru ei, calitatea somnului este esențială, iar 82% sunt de acord că există o conexiune directă între calitatea somnului și bunăstarea generală, 28% dintre aceștia raportează că felul în care dorm le afectează negativ sănătatea.
Calitatea somnului – o prioritate pentru români
Conform studiului realizat de grupul Dedalo, peste 38% dintre respondenți dorm mai puțin de 7 ore pe noapte. Lipsa unui somn adecvat are consecințe semnificative: peste 52% dintre participanți nu se trezesc odihniți dimineața, iar aproape 50% se plâng de dureri corporale. Mai mult, peste 45% dintre români au dificultăți în a se trezi dimineața, iar 28% au nevoie de 30 de minute sau mai mult pentru a adormi, după ce se pun în pat.
Problemele legate de somn nu se opresc aici. Aproximativ 15 din 100 de români se trezesc de 3 sau mai multe ori pe noapte, iar 1 din 10 români rămâne treaz mai mult de 20 de minute după ce se trezește în timpul nopții. Aceste dificultăți pot avea un impact semnificativ asupra sănătății fizice și mentale, afectând capacitatea de concentrare, starea de spirit și productivitatea zilnică.
Așa cum explică dr. Diana Vasiliu, psihoterapeut, „Legătura dintre psihic și corp este deja cunoscută și studiată. Fără îndoială, ambele se influențează și se construiesc reciproc. Tulburările de anxietate vor afecta negreșit calitatea somnului, însă și invers, o igienă insuficient corespunzătoare a somnului, un cadru neadecvat, un spațiu neprimitor, care nu ar permite întoarcerea profundă către sine, vor duce la un somn fragil și pe cale de consecință psihicul nostru nu va avea capacitatea de a-și «digera» materialul de peste zi și treptat va deveni copleșit.”
Alist Designers boutique: Idei de cadouri pentru Secret Santa
Ți-a picat la Secret Santa colega care adoră bijuteriile? Ați organizat un mic joc în familie și ai…
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…