Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s

Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în centru pe Beyonce. În urma lansării single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesă iubită de pe “COWBOY CARTER,” albumul care explorează și redefinește Americana — Beyonce intră în rolul de protagonistă in “REIIMAGINE,” o campanie inspirată de istoria brandului Levi’s și gândirea vizionară a uneia dintre cele influente figuri din cultura modernă, reafirmând locul de neclintit al brandului în centrul culturii.
Inspirându-se din abordarea inovatoare a lui Beyonce asupra artei, culturii si naratiunii, campania reimagineaza aspectul si filmele clasice Levi’s. Intr-o serie de capitole, noua campanie reinterpreteaza cateva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducandu-le in epoca moderna prin viziunea transformativa a celebrei regizoare Melina Matsoukas. Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus in atentie faimosul „I Heard It Through the Grapevine” in topurile Billboard – o are pe Beyonce in rolul principal si celebreaza mostenirea brandului Levi's ca fiind panza pentru expresie de sine, purtata de cei care aduc progresul si vedete deopotriva.
„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebreaza ceea ce eu cred ca este uniforma americana suprema – ceva ce toti purtam cu mandrie”, a spus Beyonce. „Sunt onorata sa lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americana prin excelenta. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentila masculina, asa ca aceasta campanie de reimaginare, care celebreaza perspectiva feminina iconica, este importanta pentru mine. Astept cu nerabdare sa explorez modalitati inovatoare prin care viziunile noastre sa se alieze in celebrarea feminismului si onorarea puterii femeilor.”

„Brandul Levi’s a fost si va fi intotdeauna uniforma neoficiala a celor care progreseaza in cautarea de mai bine. Credem ca o parte cheie din aceasta este inlaturarea si reconstruirea continua a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi's la Levi Strauss & Co. „In colaborare cu Beyonce, exploram puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutandu-ne sa ne conectam cu fanii nostri in moduri noi si sustinand cresterea sectorului nostru de moda feminin ca brand definitiv de stil de viata in denim.”
Campania integrata — care va include spot TV, OOH, comunicare digitala, social media, print, activari de brand si produse exclusive — a demarat cu proiectii digitale pe piete cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra si Berlin, creand buzz si oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, in intreaga lume vor fi afisate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyonce.
Primul film al campaniei este adus la viata prin lentila lui Marcell Rev, un cineast castigator de Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alatura unui canon de fotografii incredibile cu staruri in jeansi Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — si acum Beyonce.
Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de la revolućion/PRETTYBIRD.

Beyonce este vedeta celei mai noi campanii globale Levi’s
Levi’s anunță o nouă campanie care o are în centru pe Beyonce. În urma lansării single-ului “LEVII’S JEANS” — o piesă iubită de pe “COWBOY CARTER,” albumul care explorează și redefinește Americana — Beyonce intră în rolul de protagonistă in “REIIMAGINE,” o campanie inspirată de istoria brandului Levi’s și gândirea vizionară a uneia dintre cele influente figuri din cultura modernă, reafirmând locul de neclintit al brandului în centrul culturii.
Inspirându-se din abordarea inovatoare a lui Beyonce asupra artei, culturii si naratiunii, campania reimagineaza aspectul si filmele clasice Levi’s. Intr-o serie de capitole, noua campanie reinterpreteaza cateva dintre cele mai emblematice reclame ale brandului Levi’s, aducandu-le in epoca moderna prin viziunea transformativa a celebrei regizoare Melina Matsoukas. Primul film – inspirat de „Launderette”, reclama din 1985 care a readus in atentie faimosul „I Heard It Through the Grapevine” in topurile Billboard – o are pe Beyonce in rolul principal si celebreaza mostenirea brandului Levi's ca fiind panza pentru expresie de sine, purtata de cei care aduc progresul si vedete deopotriva.
„Piesa mea „LEVII’S JEANS” celebreaza ceea ce eu cred ca este uniforma americana suprema – ceva ce toti purtam cu mandrie”, a spus Beyonce. „Sunt onorata sa lucrez cu Levi’s pentru a crea iconografia americana prin excelenta. Denim on denim a fost adesea privit printr-o lentila masculina, asa ca aceasta campanie de reimaginare, care celebreaza perspectiva feminina iconica, este importanta pentru mine. Astept cu nerabdare sa explorez modalitati inovatoare prin care viziunile noastre sa se alieze in celebrarea feminismului si onorarea puterii femeilor.”

„Brandul Levi’s a fost si va fi intotdeauna uniforma neoficiala a celor care progreseaza in cautarea de mai bine. Credem ca o parte cheie din aceasta este inlaturarea si reconstruirea continua a codurilor culturale”, a declarat Kenny Mitchell, director global de marketing Levi's la Levi Strauss & Co. „In colaborare cu Beyonce, exploram puterea de a reinterpreta prin intermediul acestei campanii, ajutandu-ne sa ne conectam cu fanii nostri in moduri noi si sustinand cresterea sectorului nostru de moda feminin ca brand definitiv de stil de viata in denim.”
Campania integrata — care va include spot TV, OOH, comunicare digitala, social media, print, activari de brand si produse exclusive — a demarat cu proiectii digitale pe piete cheie ca San Francisco, Houston, Chicago, New York, Atlanta, Paris, Londra si Berlin, creand buzz si oferindu-le fanilor un teasing pentru campania care va urma. Pe 30 septembrie, in intreaga lume vor fi afisate OOH-uri de impact care vor inaugura campania Levi’s cu Beyonce.
Primul film al campaniei este adus la viata prin lentila lui Marcell Rev, un cineast castigator de Emmy. Dincolo de universul vizual imersiv al filmului, brandul Levi’s a lucrat cu fotograful Mason Poole, care a creat o antologie de imagini de campanie, care se alatura unui canon de fotografii incredibile cu staruri in jeansi Levi’s, de la Marlon Brando la Marilyn Monroe — si acum Beyonce.
Campania a fost conceputa in parteneriat creativ cu TBWA\Chiat\Day LA si produsa de la revolućion/PRETTYBIRD.