Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu cele mai interesante lansări și campanii. Iată ce ne-a atras atenția!
RITUALS lanseză ALCHEMY COLLECTION, noua ediție limitată de iarnă
Rituals Cosmetics a lansat ediția limitată de iarnă: The Alchemy Collection. Inspirată de vechea practică a alchimiei, care dezvăluie sinergia dintre pământ, stele și elementele naturale, Rituals introduce o colecție de produse infuzate cu ambră și smirnă. Alchemy Collection se remarcă prin amestecul de ambră, smirnă și formule unice.
Texturile și parfumul captivant promit o experiență senzorială deosebită. În plus, colecția reflectă angajamentul brandului față de practici sustenabile, majoritatea ambalajelor produselor utilizând materiale reciclabile, precum sticlă și aluminiu.
Lot van Rij – Innovation Director at Rituals: „Inspirată de vechea practică a alchimiei, această colecție aduce un omagiu puterii de transformare a naturii și a elementelor. Cu ambalaje și formule inovatoare, produsul meu preferat din The Alchemy Collection este elegantul difuzor din piatră de sare, care eliberează un amestec continuu de parfum de scorțișoară, orhidee albă și ambră.”
Rituals Cosmetics revoluționează rutina de îngrijire cu o colecție inovatoare de produse, ce include un scrub exfoliant cu nisip vulcanic negru și o mască facială tratament 4-în-1 care conține fulgi de aur de 24 de carate ce rejuvenează, înmoaie, exfoliază ușor și hidratează, lăsând pielea strălucitoare și netedă. În plus, din colecție face parte și un difuzor aromatic elegant din piatră de sare, care oferă un flux continuu de parfum timp de până la 5 luni. Acesta este compus dintr-un bol de sticlă și cristalele de sare de Himalaya. Parfumul transformator se deschide cu o esență condimentată de scorțișoară, ce învăluie notele centrale de fum și argilă ale tutunului, care completează elementele florale elegante de orhidee albă.
Tommy Hilfiger o dezvăluie pe JISOO, superstarul K-Pop ca ambasador în campania pentru această toamnă
Tommy Hilfiger o întâmpină pe renumita muziciană și actriță JISOO în familia Tommy pentru campania brandului din toamna 2024. Îmbrățișând vibrația și agitația din New York, campania o urmărește pe JISOO într-un autobuz cu etaj descoperit, trecând pe lângă locurile emblematice ale orașului, surprinzându-i personalitatea unică cu o notă distinctivă Tommy.
Cunoscută pentru talentul său muzical, stilul feminin și farmecul ei senin, colaborarea îmbină prezența culturală puternică a lui JISOO cu ADN-ul TOMMY HILFIGER. În timpul turului ei rapid prin New York, JISOO a purtat piese clasice preppy modernizate din colecția Toamnă ’24, inclusiv un palton din lână camel, un cardigan cu dungi Breton și o fustă din denim.
Colecția Toamnă 2024 este disponibilă pe tommy.com, în magazinele TOMMY HILFIGER din întreaga lume și prin intermediul unor parteneri selecționați.
Moroccanoil a lansat gama de îngrijire a scalpului, Moroccanoil Scalp
Moroccanoil®, liderul global în produse de îngrijire infuzate cu ulei de argan, a lansat colecția Moroccanoil Scap, un protocol complet de curățare, îngrijire și tratare a diferitelor nevoi ale scalpului.Produsele din gama Moroccanoil Scalp ajută la ameliorarea disconfortului, hrănesc și purifică scalpul, creând un mediu favorabil creșterii părului.
Colecția include un scrub purifiant, șampon și balsam de echilibrare a scalpului și un tonic revitalizant pentru scalp. Acestea conțin uleiuri naturale, un amestec aromaterapeutic de lavandă, arbore de ceai și bergamotă, și, bineînțeles, uleiul de argan trademark al brandului, bogat în tocoferoli (vitamina E), acizi grași esențiali și antioxidanți, un ulei natural care ajută la hrănirea părului și a scalpului.
„Colecția de îngrijire a scalpului de la Moroccanoil este destinată nu doar celor care au probleme cu scalpul, ci și persoanelor care doresc să o folosească ca o metodă preventivă,” spune Carmen Tal, co-fondatoarea Moroccanoil.
Scrub purifiant Moroccanoil
Scrubul purifiant este formulat cu pulbere de coajă de argan ce oferă o exfoliere delicată, reduce depunerile de la nivelul scalpului, lăsându-l mai moale și mai neted, în timp ce revigorează părul pentru o senzație mai ușoară și mai aerisită. Ambalajul este realizat din plastic reciclat în proporție de 87%.
Ingrediente cheie:
Pulbere de coajă de argan: exfoliază delicat celulele moarte ale pielii pentru a dezvălui un scalp reîmprospătat și cu un aspect mai luminos.
Extract de swertia japonica: o plantă naturală utilizată tradițional în medicina populară ayurvedică și tibetană ce ajută la susținerea unui mediu optim al scalpului pentru creșterea părului.
Extract de fumaria: folosit tradițional în ceaiuri medicinale din Asia, acest ingredient este bogat în glicani purificați care ajută la protejarea scalpului împotriva factorilor de stres externi pentru a calma și ameliora disconfortul.
Antioxidanți bioactivi: derivați dintr-un amestec natural de plante, acești antioxidanți puternici ajută la protejarea scalpului și părului de stresul oxidativ și de efectele soarelui, poluării și clorului.
Cum se folosește:
Înainte de șamponare, se împarte părul umed în secțiuni și se aplică pe scalp. Se adaugă apă, masând ușor și temeinic. Se clătește bine și se aplică șamponul și balsamul de echilibrare a scalpului de la Moroccanoil. Se utilizează săptămânal sau după necesități.
Oxygen și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul RADAR Festival, printr-un eveniment senzorial dedicat noilor smartphones 14T și Mix Flip
Oxygen, agenție independentă de comunicare, și Xiaomi România au adus împreună tehnologia de vârf și arta în cadrul festivalului internațional RADAR din București, printr-un eveniment senzorial dedicat noilor smartphones 14T și Mix Flip.
Spectacolul de teatru „Întâlnire în low-light” a avut loc în cadrul evenimentului oficial din România, în care a fost dezvăluită cea mai recentă linie de smartphone-uri flagship Xiaomi 14T, concepută pentru pasionații de fotografie care urmăresc capacități de imagine extrem de avansate.
Desfășurat în condiții de lumină scăzută, spectacolul de teatru senzorial creat și produs de Teatrul de Artă, cu patru actori care au interacționat direct cu publicul, a avut un scenariu modern, special creat pentru a pune în lumină emoțiile exprimate pe scenă. Întregul spectacol a fost surprins în detaliu și în mod original de către toți invitații la eveniment, prin lentila obiectivului Leica Summilux al noilor smartphone-uri Xiaomi 14T, 14T Pro & Mix Flip. În public s-au numărat jurnaliști tech și lifestyle, KOL’s și influenceri din industrie.
Invitatul special al evenimentului, Callie Eh, fotograf Leica cu un portofoliu în continuă evoluție, a selectat și prelucrat fotografiile realizate în timpul piesei senzoriale, acestea fiind ulterior integrate sub umbrela unei expoziții accesibile publicului pe durata festivalului RADAR. Mai mult, tot în cadrul festivalului de new media art RADAR, Xiaomi a susținut și expoziția „Portraits of No One”, instalație interactivă cu o serie de portrete realizate de trei artiști din Portugalia: Tiago Martins, João Correia și Sérgio Rebelo.
Surprize hidratante de la Sabon
Completează-ți ritualul de îngrijire a mâinilor cu noul unt de mâini SABON, acum cu formulă nouă, îmbunătățită cu trei unturi botanice organice: shea, mango și cacaco, pentru un efect intens de hidratare și hrănire a pielii mâinilor..
Efect de mănușă: întărește bariera de protecție a pielii!
Noul unt de mâini este conceput pentru a învălui pielea uscată până la foarte uscată într-un strat hrănitor și protector ca o mănușă: formula bogată va avea grijă de mâinile tale, mai ales pe vreme rece. Doar relaxează-te, masează ușor pielea și bucură-te de moment!
Rețeta secretă
Unt organic de shea: Bucură-te de beneficiile naturale ale acestui superaliment pentru piele! Untul de shea provine din fructele arborelui de shea. Bogat în acizi grași (lipide hrănitoare) și vitamine, untul de shea este cunoscut pentru proprietățile sale hrănitoare, catifelante și reparatoare. Ajută la protejarea pielii cele mai uscate.
Unt organic de cacao: Dezvăluie secretul pentru o piele catifelată și profund hrănită! Untul de cacao îmbogățit cu antioxidanți și vitamine, redă elasticitatea și reface umiditatea.
Unt organic de mango: Acordă mâinilor răsfățul pe care îl merită. Untul de mango, bogat în vitaminele A, C și E și acizi grași esențiali, ajută la menținerea umidității pielii, lăsându-ți mâinile irezistibil de moale și suple.
Coty lansează șase parfumuri din noua colecție adidas „VIBES”, menite să inspire starea de bine
Într-o fuziune între arta olfactivă și neuroștiință, Coty are plăcerea să anunțe lansarea noii colecții adidas „Vibes” — nu doar un parfum, ci o atitudine, o stare de spirit, o vibrație. Creată în colaborare cu parfumieri de renume mondial, colecția „Vibes” se adresează diverselor ocazii și nevoi din viața de zi cu zi, de la sportivi ce au nevoie de un moment de relaxare până la persoane cu un stil de viață activ și orientat spre modă, recunoscând, în același timp, impactul profund pe care parfumurile îl au asupra emoțiilor umane.
Inspirată din moștenirea sportivă și culturală a brandului adidas, noua colecție include șase Eau de Parfums (EDP) pline de energie, concepute meticulos pentru a spori starea de spirit și bunăstarea emoțională, captând și adaptându-se la energia dinamică a vieții cotidiene Fiecare sticlă este o explozie de culoare si mișcare, un omagiu adus spiritului dinamic al brandului adidas, fiind gândită pentru toți, de la sportivi în momente de relaxare până la consumatorii care îmbină moda cu un stil de viață activ.
Recunoscând ritmul intens al vieții moderne, presiunile și lupta de a rămâne în momentul prezent, colecția„Vibes” își propune să împingă limitele parfumurilor. Utilizatorii vor fi răsfățați cu o varietate de arome, create pentru a le aduce o stare de bine, armonizându-se cu starea de spirit din acel moment. Indiferent dacă își doresc să se energizeze, să se relaxeze sau să evadeze, există întotdeauna un parfum „Vibe” potrivit pentru fiecare ocazie, oferind consumatorilor o călătorie olfactivă captivantă și de durată.
Parfumurile din colecția „Vibes” au fost dovedite științific că generează emoții pozitive. Mai mult, în urma testărilor realizate cu consumatori, cel puțin 81% dintre aceștia au fost de acord că parfumurile le oferă o stare de bine, iar 85% au simțit că le îmbunătățesc starea de spirit.
Pentru ceii care își doresc să evadeze, colecția oferă parfumurile „Full Recharge” și „Happy Feels”, concepute pentru a aduce aventuri în viața de zi cu zi, pentru a construi încrederea și a face fiecare moment să conteze. „Full Recharge” surprinde acea senzație de escapism revitalizant prin ingredientele sale revigorante și pământii de frunză de cedru și salvie. „Happy Feels” oferă senzații de fericire, cu note energizante de extract de grapefruit și iasomie.
Pentru momente de relaxare, au fost create parfumurile „Chill Zone” și „Get Comfy”, care te inspiră să te simți confortabil cu tine însuți, să nu lași presiunile externe să te afecteze și să te bucuri de momentele de respiro din viața cotidiană. „Chill Zone” oferă o senzație de liniște prin notele de lavandă și vanilie, evocând relaxare și căldură. „Get Comfy” prezintă o senzație de confort, cu note de vanilie și mandarină.
Pentru momentele în care ai nevoie de energie, „Energy Drive” și „Spark Up” te încurajează să rămâi pragmatic și cu picioarele pe pământ. Întotdeauna în mișcare, fără să te oprești, aceste parfumuri oferă o explozie de energie de neoprit. „Energy Drive” își încântă utilizatorii cu un twist de cardamom și piper roz picant, în timp ce „Spark Up” oferă un duo exploziv de portocală dulce și piper negru pentru a revigora și încânta, încurajându-te să performezi la cel mai înalt nivel în orice activitate.
Colecția este concepută pentru toți, oferind arome care permit expresia individuală. „Energy Drive” și „Full Recharge” sunt mai masculine, în timp ce „Happy Feels” și „Spark Up” sunt mai feminine. „Chill Zone” și „Get Comfy” au fost gândite ca fiind complet neutre din punct de vedere al genului.
Pentru a sublinia acest nou nivel de versatilitate și atractivitate în lumea parfumurilor, Coty a colaborat cu un grup excepțional de ambasadori, de la cântăreața și compozitoarea de succes Ava Max, la gimnasta renumită Nia Dennis și atletul în ascensiune Sasha Zhoya. Acest grup dinamic nu doar că va promova colecția, dar va întruchipa și esența fiecărui parfum unic și valorile brandului. Energia vibrantă a Avei, pozitivitatea Niei și determinarea neobosită a lui Sasha surprind perfect spiritul colecției „Vibes”. Acești parteneri depășesc rolurile tradiționale de ambasadori, personificând diversele stări și stiluri de viață pe care colecția le celebrează.
Stefano Curti, Chief Brands Officer pentru Consumer Beauty la Coty, a declarat: „În viețile noastre pline de viteză, deseori uităm cât de important este să fim prezenți și să simțim cu adevărat vibrația momentului. Colecția adidas ‘Vibes’ valorifică puterea transformatoare a parfumului pentru a ne ajuta să ne reconectăm cu noi înșine. Fiecare parfum favorizează o influență pozitivă asupra stării noastre de spirit și ne sporește bunăstarea generală. Prin combinarea unor formule inovatoare de parfum cu tendințele contemporane, la Coty continuăm să inovăm și să împingem limitele în lumea parfumurilor.”
Möller’s sărbătorește împlinirea a 170 ani în lume și a 10 ani pe piața din România cu un nou produs: Möller’s LEMON Flavour FAMILY 500 ML
Möller’s, cel mai longeviv supliment alimentar din farmaciile din Europa, care poate fi administrat la toate vârstele, începând de la o lună de viață, împlinește anul acesta 170 ani în lume și 10 ani pe piața din România.
Cu această ocazie, brandul nr. 1 din Norvegia pe segmentul de suplimente alimentare a lansat în România un produs aniversar: Möller’s Lemon Flavour FAMILY, 500 ml, care susține sănătatea întregii familii.
Tot cu această ocazie,brandul norvegian a relansat sub o nouă imagine produsul Möller’s OMEGACORE, capsulele moi ce susțin sănătatea inimii.
BOSCO Gourmet Nest își întâmpină oaspeții cu un nou meniu semnat de chef Andrey Korobyak
BOSCO Gourmet Nest, unul dintre cele mai noi restaurante din capitală, anunță lansarea unui nou meniu de sezon semnat de către Andrey Korobyak, Executive Chef al localului. Selecția de preparate urmărește spiritul și viziunea localului, care își propune să ofere fine dining abordabil și confortabil, de care oaspeții să se poată bucura în fiecare zi, nu doar la ocazii speciale.
„La BOSCO, obiectivul nostru este să creăm o experiență gastronomică de neuitat, care să curatorieze cele mai bune produse locale și să le includă în preparate fine, trecându-le prin filtrele
bucătăriei nordice și europene. Ce ne dorim este să avem un restaurant de top, care ar putea fi poziționat în orice țară culinară de renume, raportându-ne la cele mai înalte standarde ale industriei”, declară Andrey Korobyak, Executive Chef BOSCO Gourmet Nest.
Noul meniu de la BOSCO este gândit nu doar în funcție de sezonalitatea produselor, ci și de schimbările de temperatură, oferind preparate reconfortante, ideale pentru toamna târzie și iarna. De la aperitive sofisticate la feluri principale savuroase și deserturi memorabile, meniul este o călătorie gastronomică modernă, care include preparate precum tarta tatin cu ceapă, tartarul de miel cu Hoisin, aioli de ciuperci, șalotă marinată, ciuperci King Oyster și pâine artizanală, somonul crud cu apă de roșii, dovlecei, cremă de hrean și grapefruit, supa bisque cu cod, langustină și fenicul, supa cremă de topinambur cu trufe negre, tarta caldă de mere cu înghețată de cardamom și caramel sărat, prăjitură cu miere și smântână acrișoară.
Pe lângă preparatele sofisticate, meniul va fi disponibil și în variante pentru evenimente private sau corporative, oferind o experiență adaptată oricărei ocazii.
Andrey Korobyak, un chef estonian cu peste 20 de ani de experiență, a lucrat în diverse restaurante din întreaga lume, inclusiv în localuri cu stele Michelin, precum renumitele Geranium din Copenhaga (3 stele Michelin), The Three Sisters Hotel din Tallinn și La Table du Gourmet din Grand Est, Franța. De-a lungul carierei sale, Andrey a învățat lecții valoroase de la maeștri precum Pierre Gagnaire și Rasmus Kofoed, iar experiența sa vastă se reflectă în felul în care își gestionează echipa și creează meniuri inovatoare.
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…
Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”
Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…
Charlene de Monaco, frumoasa Balului de Crăciun de la Monte Carlo
Prințesa Charlene de Monaco s-a aflat din nou în centrul atenției la Balul de Crăciun de la Hôtel…
Martin Garrix despre magia și energia UNTOLD: ‘Un festival care mă face să mă simt acasă”
De nouă ani UNTOLD, devenit fenomen global a reușit să redefinească experiența muzicală. Fiecare ediție de festival aduce…