Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările care ne-au atras atenția!
Articolele clasice de toamnă la superlativ – noile colecții Gino Rossi și Badura sunt acum disponibile în magazinele CCC
Eleganța și stilul nu se demodează niciodată, iar cele mai recente propuneri de la brandurile iconice Gino Rossi și Badura sunt exemplul perfect al acestui fapt. Noile articole pentru ea și el sunt în magazinele CCC și pot deveni elemente de bază atât pentru ținutele clasice, cât și pentru cele casual. Paleta de culori temperate se îmbină armonios cu bogăția texturilor și a nuanțelor, pentru a crea numeroase stiluri de toamnă.
Gino Rossi – noutăți din piele pentru ea și el
Noua colecție Gino Rossi se încadrează în tendințele sezonului, combinând eleganța cu o notă de rafinament. În topul preferințelor pentru femei se află cizmele până la gleznă, remarcându-se printr-un design monocrom. O alternativă sunt pantofii JORDAN într-o nuanță de burgundy intens- aceștia atrag atenția prin cataramele aurii și formează o combinație elegantă alături de gențile plic cu textură matlasată. În colecție se regăsesc și cizme mai înalte, care completează foarte bine ţinutele accesorizate cu gențile de dimensiuni mari.
Propunerile pentru bărbați includ atât ghetele clasice care completează ținutele business, cât și pantofii sport ideali pentru un stil urban. O alegere interesantă sunt modelele în nuanțe mate de albastru marin. Chiar și atunci când vremea de afară nu este favorabilă, nu există nimic care să te împiedice să experimentezi îndrăzneț cu texturile. Pielea se va asorta de minune cu tricotul moale al unui pulover sau cu stilul remarcabil al unei geci moto. Întreaga ținută poate fi completată de genți și rucsacuri, menite să păstreze toate accesoriile esențiale la îndemână.
Badura – noutăți elegante pentru orice ocazie
Brandul Badura propune, printre noutățile sale, ghete clasice și mocasini cu talpă groasă. Colecția de încălțăminte este completată de cizme elegante, un statement pentru toate ţinutele de toamnă – nu doar în cele de business. Selecţia de produse se remarcă, prin modelul de cizme cowboy lungi, care arată extrem de bine atât într-o nuanță de negru intens, cât și în tonuri calde de maro. Noua colecţie include, de asemenea, genți de mână și genți de tip plic. Datorită curelelor și cataramelor decorative, gențile se evidențiază prin stilul lor, iar paleta de culori se încadrează perfect în tendințele sezonului.
Atât propunerile de modă de la brandul Gino Rossi, cât și selecția de produse oferită de brandul Badura sunt sinonime cu eleganța, perfect aliniate cu tendințele iconice ale acestui sezon de toamnă. Merită să le descoperi personal și să te familiarizezi cu aceste noutăți clasice!
Rituals împărtășește o notă de magie în acest sezon festiv, lansând cea mai nouă colecție de calendare de Advent
Sezonul festiv trezește în fiecare dorința de a trăi momente speciale și de a crea amintiri de neuitat. Din 2016, Rituals a revoluționat tradiția Adventului, lansând calendare inovatoare și interactive care au adus un plus de magie în fiecare zi a sezonului.
The Ritual of Advent este mai mult decât o simplă numărătoare inversă; este o celebrare a sezonului. Astfel, calendarele Advent de la Rituals servesc drept reminder pentru a găsi fericirea și semnificația în lucrurile mărunte. Fiecare dintre calendare este conceput pentru a răsfăța trupul, mintea și sufletul, combinând emoția descoperirii de noi cadouri și cu prețuirea momentului.
Cele patru modele ale colecției 2024, atent concepute, sunt inspirate de tradiția olandeză a Rituals și de magia Amsterdamului festiv.
Modelul Classic redă farmecul plin de viață al caselor iconice de pe canale din Amsterdam.
Deluxe este o interpretare artistică a faimoaselor scene de canal și a frumoasei arhitecturi a orașului.
Adventul Ultimate Men’s este conceput pentru a găzdui douăsprezece bestselleruri iconice adaptate special pentru bărbați.
Premium este inspirat de atmosfera magică a Amsterdamului pe timp de iarnă.
Lot van Rij, Head of Innovation Rituals, spune: „Suntem încântați să prezentăm o colecție deosebită în cea mai recentă ediție a Calendarului Advent. Ne place să ne surprindem clienții cu experiențe exclusive și încântătoare. Acesta este motivul pentru care am inclus noua noastră colecție de lux Elixir Collection Purifying Scalp Scrub & Shampoo atât în Calendarul de Advent Deluxe Magic of Festive, cât și în cel Premium”.
Calendarele de Advent Christmas Classic și Premium conțin patru lumânări speciale, concepute pentru a marca cele patru duminici ale Adventului. Fiecare lumânare oferă o notă unică și tradițională, creând o atmosferă caldă și festivă pe măsură ce sărbătorile de iarnă se apropie.
Fondatorul și CEO-ul Rituals, Raymond Cloosterman, este mândru de grija și inovația aduse în fiecare an: „Fiecare calendar advent este realizat cu o atenție meticuloasă la detalii în fiecare aspect al designului, inspirației și fabricării. Create pentru a fi un decor central, de sezon, și reunind toată atmosfera sezonului festiv, știm că acestea devin articole speciale pentru totdeauna, prețuite și în anii ce urmează.”
Rituals încurajează practica dăruirii de cadouri, oferind persoanelor posibilitatea de a împărtăși amintiri unice și de durată cu cei dragi, transformând în același timp luna decembrie într-o experiență cu adevărat magică.
Cadouri la puterea BE LOVE
În acest sezon, Pandora încurajează pe toată lumea să îmbrățișeze spiritul dragostei, BE LOVE. Deși toate cadourile reprezintă un simbol, adevărata semnificaţie a acestui sezon are legătură cu relaţiile dintre oameni. BE LOVE transcende emoțiile—este o forță puternică și transformatoare, care prinde viață prin acțiunile și interacțiunile noastre. Fie ca finalul de an să fie o sărbătoare a dragostei în cea mai profundă formă a sa, unde fiecare gest, mare sau mic, este o expresie a legăturilor durabile pe care le împărtășim.
Noua campanie include o distribuție de excepție, cu ambasadorii globali Pandora, Pamela Anderson, Chloe și Halle Bailey, alături de supermodelul Agyness Deyn și modelul Jocelyn Corona. Campania Pandora aduce în prim-plan esența conceptului BE LOVE, încurajându-ne să ieșim din tiparul cadourilor obișnuite şi să optăm pentru semnificaţie. Campania promovează momente de conectare, reflecție și înțelegere, unind oamenii prin puterea transformatoare a iubirii.
Pandora își extinde întreaga colecție de bijuterii inspirate din motivele de lumină și iubire, specifice acestei perioade. Având la bază modele de inspirație celestă și simboluri emblematice ale magiei sărbătorilor, fiecare bijuterie reprezintă un cadou plin de însemnătate pentru orice tip de iubire. Realizate din materiale premium, precum argint 925, aur de 14k, sticlă Murano suflată manual și diamante crescute în laborator, bijuteriile Pandora reflectă calitatea excepțională a momentelor pe care le sărbătoresc. Pandora face ca fiecare cadou să fie la fel de extraordinar ca iubirea pe care o simbolizează.
Directorii creativi ai Pandora, A. Filippo Ficarelli și Francesco Terzo, afirmă: „Am vrut să surprindem atmosfera festivă și plină de bucurie a sezonului, valorificând puterea luminii în toate formele sale.”
OPI cucerește topurile toamnei 2024 cu noua sa colecție Metallic Mega Mix, un mix de culori actuale, efecte speciale și muzică
În pregătirea streamingului de toamnă, OPI anunță cea mai mare colecție de până acum, trei palete vii de nuanțe metalice și pudre mate, de neuitat cum este cyber dust, urma cibernetică pe care o lasă fiecare acțiune a ta în cyberspace. În total 27 de nuanțe. Colecția Metallic Mega Mix este inspirată de trendurile y2k și pop culture hints din anii 2000s, mixate cu estetica spațială și escapismele futuristice. Fiecare nuanță este un metallic mic drop menit să creeze So. Mani. Hits.
Pentru prima dată în istoria sa, OPI a creat o piesă muzicală exclusivă și un video exclusiv cu solista muzicală și dansatoarea cu degetele – finger tutter. La fel ca și noua paletă de culori, această piesă prezintă a abordare modernă a sunetelor iconice y2k. Versurile captează vocea unică OPI, cu aluzii la culorile-erou ale colecției. Premiera mondială a primului videoclip muzical OPI va prezenta colecția cu ajutorul lui @dytto și dansatorilor Sydney Marie Skipper și Andrew Tiamzon într-o coregrafie finger tutting creată de Dytto.
De la millennium blues (Y2Slay, MillenniYUM) la roșurile bogate și nostalgice (Cyber Cherry on Top, CD Rom-antic, DeJa RoUgE), colecția Metallic Mega Mix oferă nuanțe calde și reci, care pur și simplu îți scot unghiile din anonimat. Vedetele colecției sunt nuanțe blânde care te reflectă (You’ve Got Nail, Lip Pink Battle, Intergalactips) mixate cu noi culori, provenind din estetica futuristică a spațiului (Liquid Fire, Funmetal, Stardust It Off). Paleta culminează cu nuanțe metalice strălucitoare (SaTURN Me On, 2000 Karats).
Cu 27 de culori în 4 formule din care poți alege, OPI oferă consumatorilor săi mai multe nuanțe metalice decât în orice colecție de până acum: 12 metale lichide în formulele Nail Lacquer și GelColor (ediție limitată), 9 nuanțe metalice exclusive în formula long-wear Infinite Shine lacquer, și 6 cyber dusts strălucitoare în formula Powder Perfection.
La Primark a început campania de Crăciun „You Bring the Joy”
Primark sărbătorește momentele emoționante care fac din sezonul festiv unul cu adevărat special prin lansarea campaniei de Crăciun „You Bring the Joy”. Fie că este vorba de bucuria pe care o ai când găsești rochia pentru petrecere la un preț incredibil, când alegi cadoul perfect și vezi zâmbetele pe care le aduce sau când te relaxezi în pijamale confortabile acasă, alături de cei dragi, campania este dedicată exclusiv bucuriei de a te simți bine, un sentiment ce vine din aceste toate aceste momente și conexiunea cu cei apropiați în timpul sărbătorilor.
În perioada Crăciunului, Primark este destinația principală de cumpărături pentru tot ceea ce ține de modă festivă și cadouri la prețuri accesibile. Ținutele de petrecere, cadourile, pijamalele și puloverele festive, tricotajele și accesoriile sunt în centrul atenției – o colecție care include câte ceva pentru fiecare membru al familiei, prieteni și colegi, lăsând cumpărătorilor mai mult timp liber pentru a oferi momente de bucurie celor apropiați.
Colecția de sărbători
Pentru cei care își găsesc bucuria în ținutele elegante alese special pentru sărbători, culoarea burgundy domină gamele de îmbrăcăminte de petrecere din acest an. Programată să ajungă în magazine la mijlocul lunii noiembrie, cea mai recentă colecție a Ritei Ora este plină de strălucire, cu paiete vișinii care accesorizează perfect o rochie midi sau un costum în două piese care atrage toate privirile, alături de rochia must-have din acest an, o abordare fresh în stilul personal al artistei pentru deja celebra Little Black Dress. Colecția celebrează farmecul și stilul atemporal pentru toate femeile și toate generațiile. Anul acesta, mama Ritei, Vera, este și ea model, în campanie.
Pe lăngă petrecerile și ieșirile în oraș, o mare parte din bucuria Crăciunului vine din tihna și confortul de a petrece timp acasă, cu familia și prietenii. Primark oferă opțiuni vestimentare accesibile, care se asortează perfect cu atmosfera plăcută de acasă. Pijamalele și puloverele de Crăciun continuă să fie o tradiție de familie, cu șapte opțiuni de stiluri de pijamale și pulovere de familie asortate care vor fi, cel mai probabil, cadoul must-have. Ținutele asortatenu mai sunt rezervate exclusiv pentru ora de culcare – puloverele de Crăciun asortate pentru întreaga familie au devenit din ce în ce mai populare, iar oferta Primark din acest an este și mai variată. De la modele tradiționale, cum ar fi carourile, la personaje preferate, cum ar fi Grinch, fiecare membru al familiei – inclusiv animalul de companie – își poate găsi o temă preferată.
Pentru atmosfera festivă de acasă, anul acesta trendul principal este reîntoarcerea la tradiții: cu decorațiuni din materiale moi, ceramică și lenjerie de pat tematică, toate sărbătorind un Crăciun plin de amintiri. Colecțiile de îmbrăcăminte pentru interior includ o mulțime de carouri și stiluri tradiționale, iar culorile dominante rămân roșul și verdele. La capitolul cadouri la prețuri accesibile, selecția de anul acesta include edițiile de Crăciun ale produselor cosmetice preferate, inclusiv bombele de baie, balsamurile de buze și seturile de instrumente de înfrumusețare.
Dyson lansează ediția limitată de îngrijire a părului în nuanțele Strawberry Bronze și Blush Pink pentru sezonul sărbătorilor
În fiecare an, Dyson lansează o ediție specială dedicată sezonului cadourilor. Cercetarea și dezvoltarea acestor culori și finisaje reflectă procesele de inginerie și testare complexe care definesc toate produsele Dyson. Pentru 2024, odată cu anunțul extinderii cercetării lor în știința ingredientelor prin lansarea primelor formule, echipa a vizitat fermele Dyson din inima rurală a Marii Britanii pentru a explora pigmenții din ingredientele nutritive de înaltă calitate cultivate acolo. Unul a ieșit în evidență în mod special: căpșuna Dyson.
Cercetările au început prin investigarea modului în care colorantul natural din căpșuni interacționează cu diferite materiale, permițând descoperirea unei game variate de nuanțe și tonuri. Pigmentul final ales a fost rezultatul acestei explorări. Dintr-o singură căpșună a rezultat o multitudine de nuanțe, combinate într-o culoare complexă de roz, cu accente de roșu, piersică și portocaliu – un finisaj unic și impresionant. Inspirându-se în continuare din natură, nuanțele de albastru de pe butoane amintesc de safirele neșlefuite, oferind contrast față de roz și evidențiind aceste părți esențiale ale tehnologiei.
Inovațiile recente Dyson includ multi-styler-ul Dyson Airwrap™, placa Dyson Airstrait™, uscătorul de păr Dyson Supersonic Nural™ și placa Dyson Corrale™.
Starbucks da startul sezonului de sarbatori: Toffe Nut Latte s-a intors in cafenele
Trecerea de la Pumpkin Spice Latte-ul de toamnă la băuturile emblematice cu aromă de scorțișoară și turtă dulce marchează începutul sărbătorilor la Starbucks. Favoritele publicului s-au întors începând de astăzi, 5 noiembrie: Toffee Nut Latte, Gingerbread Latte și Caramel Waffle Latte, variantele calde, cu gheață sau sub formă de Frappuccino®.
Gina Pistol, Mihai Zmărăndescu, Bărbosu, Alex Ștefănescu, Emil Nepot, Bia și alți creatori de conținut devin HOTT!
Lansarea diviziei de influenceri HOTT – House of Talents & Trends readuce în prim-plan statutul influencerului în campaniile de comunicare.
Într-o lume în care „brief-urile de la client” au obligatoriu și o componentă dedicată creatorilor de conținut, HOTT – House of Talents & Trends, divizia creatori de conținut și influenceri a HaHaHa Production promite găsirea influencerului potrivit fiecărui brand sau campanie.
HOTT își propune nu doar să aducă în fața brandurilor creatori de conținut cât mai fresh, creativi și autentici, dar preia și rolul de curator de brand căutând și găsind cele mai bune propuneri pentru companii.
Sciccheria Pipera anunță Etnagfogllia – un nou eveniment colaborativ în parteneriat cu chef Giuseppe Raciti – și un nou Executive Chef, Ionuț Cătălin
Restaurantul Sciccheria Pipera continuă seria de experiențe colaborative și anunță un nou eveniment de excepție, cina Etnagfogllia, o creație unică semnată de către chef Giuseppe Raciti, consultantul gastronomic al localului și chef al restaurantului Zash din Sicilia, premiat cu o stea Michelin, împreună cu Ionuț Cătălin Vințeanu, noul Executive Chef. Cina din 22 noiembrie celebrează toamna printr-un meniu îndrăzneț, ce îmbină arome vulcanice siciliene și prospețimea sezonului, fiind o avanpremieră a noului meniu de toamnă-iarnă al Sciccheria.
Etnafogllia este o explorare a contrastului între puterea vulcanului Etna și frumusețea fragilă a frunzelor de toamnă, având la bază jocul de cuvinte dintre foglia (frunză) și follia (nebunie), ambele concepte definind natura creativă a acestui meniu. Cina la patru mâini va invita oaspeții într-o călătorie culinară neașteptată, ce îmbină texturi și gusturi specifice sezonului și pământului sicilian, de la bogăția aromelor de trufe și ciocolată până la pere, scorțișoară și vinuri minerale. Cele 6 preparate create de cei 2 chefi vor fi completate de o selecție de vinuri italiene, alese cu grijă de somelierul localului. Mai mult, seara care își propune să surprindă și să încânte simțurile va fi întregită de un recital live, al trupei T&nCo’ Trio Jazz Italiano, ce va adăuga o notă de eleganță și autenticitate experienței.
John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani
Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…
Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români
Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…
Cine a câștigat MasterChef 2024?
Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…
Kate Moss, din nou singură
Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…
Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4
Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…
Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe
Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…
Alist Bazar. Noutățile săptămânii
Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…
Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump
Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….
Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur
Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…
Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”
Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…