A List Magazine ∙ November 13, 2024 ∙ 21 min read

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările săptămânii. Iată ce ne-a atras atenția!

Primark lansează colecția de iarnă împreună cu Rita Ora și dă startul sezonului festiv

Primark lansează cea mai recentă colecție de iarnă realizată în colaborare cu Rita Ora, superstar și fashion icon, și dă startul pregătirilor pentru sezonul festiv de final de an. Inspirată de moda pariziană și experiența recentă a Ritei de la Paris Fashion Week, colecția pune accent pe croieli clasice chic și propune ținute elegante pentru ocazii speciale. Must-have-ul colecției este o reinterpretare în stil personal a binecunoscutei „Little black dress”, care este decorată cu o fundă supradimensionată.

Colecția de sărbători este realizată din materiale luxoase – satin, dantelă și blană artificială – iar culoarea dominantă este burgundy, desemnată de altfel culoarea anului. Pe lângă articolele de îmbrăcăminte, colecția include încălțăminte și accesorii – genți și bijuterii. 

Rochiile sofisticate, costumele elegante, paltoanele texturate, compleurile decorate cu paiete sau pantofii negri cu toc și cu vârf auriu, acestea sunt doar câteva dintre piesele centrale ale colecției.

În acest sezon, rochiile sunt vedeta incontestabilă! Dacă vă pregătiți pentru o cină în familie sau o petrecere în oraș, rochia este cea mai bună alegere, mai ales că șansele sunt mari să ajungeți și pe ringul de dans. Colecția Ritei este extrem de versatilă și include croieli potrivite pentru orice siluetă – de la rochii scurte, midi sau lungi și până la cele strălucitoare, în culori metalice, acestea te vor face ușor remarcată în orice conjunctură. Pentru un plus de eleganță, puteți combina rochia cu o jachetă de blană artificială și o geantă plic de efect.

Burgundy este culoarea acestui sezon de toamnă-iarnă și se potrivește perfect lunilor mai reci. Colecția Ritei oferă o strălucire discretă acestei nuanțe emblematice și propune o rochie midi burgundy cu paiete și decolteu în V, împreună cu un set de pantaloni scurți și foarte scurți, într-o abordare sofisticată a clasicului roșu festiv, astfel încât acestea să poată fi purtate din nou, indiferent de ocazie. Sau vă puteți lăsa inspirate de tendințele modei și să vă bucurați de culoarea acestui sezon, creând o ținută în care să asortați curajos tocurile elegante cu o geacă de piele, evident, burgundy.

Pentru serile în oraș, costumele pot fi o alternativă comodă a rochiilor, având o croială mult mai lejeră. Sacoul alb, cambrat, cu pantaloni asortați creează o ținută care nu este doar șic și sofisticată, ci și potrivită  evenimentelor de Crăciun și nu numai. Pentru un look mai senzual, costumul negru, cu detalii din dantelă, este de neratat. Conceput cu inserții delicate din dantelă pe spatele sacoului și pe cusătura pantalonilor, acesta păstrează stilul elegant, de sărbătoare.

Pentru această colecție, Rita a invitat-o pe Vera, mama sa, să fie model în campania de promovare și împreună să ofere inspirație pentru frumusețe. Având un machiaj simplu și cât mai natural, cele două, mamă și fiică, pun în valoare piesele vestimentare ale colecției, concepute pentru a fi purtate de toate clientele Primark, indiferent de ocazie și de vârstă. 

În legătură cu acest parteneriat, Rita Ora a declarat: “Sunt încântată să lansez această nouă colecție împreună cu Primark și cred că are o energie cu totul specială prin ținutele pe care le oferă, outfit-uri elegante pentru toate momentele pe care le aduce sezonul festiv. Dacă vrei să strălucești sau să păstrezi un stil mai discret, este imposibil să nu găsești ceva care să îți placă! Minunata mea mamă, Vera, m-a ajutat ca model pentru unele dintre ținute, iar experiența pe care am avut-o împreună a fost super distractivă! Preferata mea din această colecție este superba Little Black Dress – o piesă uimitoare pentru sezonul festiv.”

NIOXIN® LANSEAZĂ PRIMUL ȘAMPON REVOLUȚIONAR ANTI-CĂDERE A PĂRULUI ȘI PARTENERIATUL GLOBAL CU DERMATOLOGII

Nioxin, marca profesională nr. 1¹ pentru un mai bogat și mai des, lansează primul său șampon împotriva căderii părului – dovedit clinic că părul poate crește (*1) mai puternic de la rădăcină.

Nioxin® anunță lansarea primului său șampon activ contra căderii părului, un produs special formulat pentru a trata căderea părului în 12 săptămâni. Cu Nutractive Complex™, un amestec unic de cofeină, niacinamidă și tehnologia patentată Sandalore™, noua formulă oferă puterea unui ser într-un șampon ușor de utilizat.

„Lansarea primului nostru șampon activ contra căderii părului oferă persoanelor care se confruntă cu această afecțiune o soluție rapidă și ușoară pentru a-și întări părul de la rădăcină și pentru a combate căderea părului prin simpla spălare a acestuia", a declarat Sylvie Biragnet, SVP global, Prestige Care Brands, Wella Company.

Lansarea inovatoare, programată pentru luna de conștientizare a căderii părului, marchează angajamentul Nioxin® de a valorifica cercetările științifice avansate despre scalp și de a le exploata spre dezvoltarea de produse superioare destinate îngrijirii părul subțiat și scalpului în nevoie.

Acest șampon revoluționar eficientizează îngrijirea părului cu potența unui ser transpus într- un produs de utilizare zilnică pentru rezultate dovedite pe care le puteți vedea și simți. Un studiu clinic recent a arătat cu rezultate vizibile pentru 93% dintre oamenii care s-au confruntat cu căderea părului. Șamponul anti-cădere a părului este testat atât clinic, cât și dermatologic. 

Benvenuti a deschis primul magazin în Târgoviște, la Dâmbovița Mall

Benvenuti, unul dintre cei mai importanți retaileri de încălțăminte și marochinărie din România, anunță cu entuziasm deschiderea primului său magazin în Târgoviște, situat în Dâmbovița Mall. Noul magazin, amplasat la parter, pe culoarul central, și-a deschis porțile pentru clienți, din 15 noiembrie.

Investiția în acest magazin, cu o suprafață de aproximativ 270 mp, depășește 200.000 Euro, la care se adaugă stocul de marfă în valoare de aproximativ 400.000 Euro. 

Calitatea și diversitatea sunt cuvintele cheie când vine vorba despre colecțiile Benvenuti. În noua locație din Dâmbovița Mall, clienții vor descoperi un mix echilibrat între brandurile disponibile exclusiv în magazinele Benvenuti, precum Luca di Gioia, Solo Donna, TheZeus, Enzo Bertini și branduri recunoscute la nivel internațional, precum Converse, Skechers, Pierre Cardin și Valentino.

În prezent, rețeaua Benvenuti cuprinde 46 de magazine deschise sub acest brand, inclusiv cel din Târgoviște, și 9 magazine Enzo Bertini. 

“Avem un parteneriat foarte bun cu dezvoltatorul Prime Kapital, unul dintre cei mai mari dezvoltatori de centre comerciale din România. Extindem parteneriatul nostru prin deschiderea acestui magazin nou în Dâmbovița Mall Târgoviște. Credem că acest magazin Benvenuti va fi un succes, de aceea am grăbit puțin deschiderea, astfel încât să se suprapună cu debutul Campaniei de Black Friday 2024”, a declarat Adrian Câzu, Director de Dezvoltare Benvenuti.

Iconist. Un an de design iconic și experiențe memorabile!

Iconist sărbătorește primul său an de existență pe piața designului de interior, timp în care a redefinit conceptul de “acasă” pentru sute de clienți. Mai mult decât un showroom, Iconist este o oază de inspirație și rafinament dedicată celor care își doresc un spațiu personalizat, construit pe valori autentice de design și calitate.

Fondat pe ideea de a transforma simpla alegere a mobilierului într-o experiență captivantă, Iconist a oferit, de-a luI ngul acestui an, nu doar piese de mobilier premium și corpuri de iluminat deosebite, ci și soluții inovatoare de design. Într-un spațiu cu iz interbelic, în care Raluca și Mihai Pavel, doi arhitecți tineri și pasionați îi întâmpină pe vizitatori, brandul Iconist a devenit un punct de reper pentru cei care își doresc un design coerent și personalizat.

„A fost un an în care ne-am bucurat să avem alături o comunitate de arhitecți talentați, dornici să descopere branduri noi și poveștile lor, în care și noi, la rândul nostru, am învățat cum le putem fi de ajutor și cum putem împreună să promovăm frumosul.

Ne-am dedicat mult timp organizării de evenimente pe diferite teme, evenimente care ne-au oferit posibilitatea să schimbăm idei, să ne cunoaștem mai bine și să experimentăm designul de interior în toate modurile posibile.

Așa cum am gândit de la început showroom-ul Iconist, noi am pus la dispoziție spațiul, iar comunitatea de designeri și arhitecți a crescut aducând cu ea emoție și multă energie creativă. A fost doar primul pas pe care l-am făcut în educarea clienților finali spre un design de interior făcut cu simț de răspundere și cu dedicare spre sustenabilitate. Am descoperit astfel că oamenii in România sunt deschiși să afle cum le poate influența designul de interior modul în care trăiesc și utilizează un spațiu și cum le poate îmbunătăți viața un spațiu amenajat corect”, au spus Raluca și Mihai Pavel. 

Colaborând exclusiv cu branduri care pun accent pe detalii și pe durabilitatea fiecărui produs, Iconist oferă o selecție premium de mobilier și accesorii iconice, recunoscute pentru valoarea lor care crește în timp. De la soluții de amenajare personalizate, până la promptitudinea și seriozitatea cu care sunt gestionate fiecare comandă și proiect, Iconist pune nevoile clienților pe primul loc.

O experiență unică de design

Vizitatorii sunt invitați să experimenteze conceptul Iconist într-un spațiu familiar și primitor, unde, la o cafea și o tartă, pot discuta liber despre planurile lor de design. Pentru echipa Iconist, fiecare întâlnire este o oportunitate de a crea legături autentice și de a transforma ideile și visele clienților în realitate. Astfel, designul interior devine mai mult decât o combinație de obiecte frumoase – devine o stare de spirit.

Cu fiecare proiect, Iconist își afirmă viziunea: designul de interior trebuie să ofere o stare de bine, confort și siguranță. Pe viitor, brandul își propune să continue să inoveze și să inspire, aducând în prim-plan o abordare artistică și funcțională asupra amenajării locuinței.

MURMUR se redeschide în Promenada Mall cu un design contemporan

Promenada Mall este gazda concept store-ului MURMUR, o destinație premium care s-a redeschis într-un nou spațiu, la nivelul 1. Acesta este singurul magazin individual din România, oferind o experiență unică prin design și colecții originale.

Prezent în portofoliul Promenada Mall încă din decembrie anul trecut, brandul românesc MURMUR aduce o gamă largă de piese cu detalii sofisticate, incluzând body-uri, rochii de ocazii, alături de ținute office și casual. Mai mult, acesta oferă și servicii made-to-measure și ajustări, totul realizat în atelierul propriu. 

Designul noului magazin deschis oficial ieri îi aparține arhitectului Bogdan Ciocodeică și reflectă viziunea brandului asupra feminității, intimității și eleganței. 

„Noul flagship store MURMUR este o continuare a ethosului creativ al brandului. Spațiul este o trimitere directă la liniile minimaliste, dar pline de rigoare ale pieselor vestimentare”- menționează arhitectul Bogdan Ciocodeică despre noul magazin.

„Mi-am dorit ca noul magazinul să ofere o experiență exclusivistă de design contemporan, inspirat de feminitate și elemente delicate, într-un spațiu accesibil, la Promenada Mall. Fiecare detaliu – de la muzică și servicii, până la atmosferă – a fost creat pentru a contura universul MURMUR. Aici, nu doar că fiecare clientă își poate trăi propria poveste, dar devine și personajul principal”, susține Andreea Bădală, fondator și designer MURMUR.

Vitamina C și zinc pentru imunitate, de la Herbalife

”Pentru a evita răcelile și virozele sezoniere, întărește-ți sistemul imunitar cu ajutorul vitaminei C și a zincului. Citricele, fructele de pădure, leguminoasele și nucile sunt surse excelente de vitamine și minerale care ajută organismul să lupte împotriva infecțiilor. O dietă echilibrată, bogată în aceste elemente nutritive, te va menține sănătos și puternic în fața provocărilor iernii”, este recomandarea Dr. Vasile Oșean.

Immune Booster de la Herbalife, este aliatul perfect pentru un sistemul imunitar.  Immune Booster este un supliment alimentar sub formă de pudră, formulat exclusiv cu EpiCor®, ingredient dovedit științific, preparat din drojdie fermentată deshidratată. Conține un amestec de vitamine și minerale cheie, cum ar fi vitamina C, seleniu și zinc, care contribuie la protejarea celulelor împotriva stresului oxidativ și vitamina D, care contribuie la funcționarea normală a sistemului imunitar. Tranziția la anotimpul rece poate afecta, prin urmare, atât sănătatea fizică, cât și cea emoțională. Atât timp cât avem un stil de viață bine echilibrat, bazat pe rutine sănătoase, alimentație corectă și exerciții fizice, putem depăși cu bine aceste provocări.

Zalando. Românii se așteaptă la o experiență de cumpărături personalizată și inovatoare

Consumatorii români caută din ce în ce mai mult o experiență de cumpărături online mai bogată, personalizată și inovatoare atunci când cumpără articole de fashion, încălțăminte și accesorii, conform unui studiu realizat la cererea Zalando. Studiul, desfășurat în rândul românilor care fac cumpărături online, arată că aceștia apreciază nu doar comoditatea și accesibilitatea, dar și o selecție variată de stiluri și branduri, conținut de calitate, recomandări personalizate, precum și inovații precum recomandările de mărimi, cabinele de probă virtuale și sfaturile de cumpărături bazate pe inteligență artificială.

Focus pe selecția de produse, calitate și branduri

La fel ca în multe alte țări, accesibilitatea este un factor critic pentru cumpărătorii români atunci când aleg magazinele de fashion online, jumătate dintre respondenți (52%) considerând acest criteriu ca fiind cel mai important în alegerea platformei. Al doilea cel mai important motiv pentru a alege un magazin online de fashion este calitatea produselor, opțiune aleasă de o cincime dintre români (20%), urmată de selecția și disponibilitatea produselor (10%) și de branduri (7%). Aproape jumătate dintre români (46%) sunt de acord cu afirmația „Prefer să cumpăr articole de fashion de pe platforme care oferă branduri de înaltă calitate”, comparativ cu 41% care sunt neutri și 13% care nu sunt de acord sau nu cumpără articole de fashion online.

Întrebați despre motivele care îi îndreaptă către cumpărături online și nu spre cumpărături în magazin, comoditatea este citată cel mai des de către respondenți, după găsirea unor prețuri mai bune. Faptul că poți face cumpărături acasă, oricând dorești (ambele 24%) sunt motive importante pentru românii care cumpără haine și încălțăminte online. Totuși, aceștia consideră selecția de produse un alt factor esențial în decizia de a face cumpărături online sau offline. Unul din cinci români (22%) apreciază varietatea de mărimi și stiluri disponibile online, iar 18% menționează diversitatea produselor ca fiind importantă. Unul din zece respondenți menționează accesul la branduri internaționale și colecții exclusive printre motivele pentru care ar alege să cumpăre online în locul unui magazin fizic.

Conținut de înaltă calitate

Calitatea produselor și a brandurilor nu sunt singurii factori care influențează experiența de cumpărături online. Întrebați ce ar face cumpărăturile de fashion online mai ușoare sau mai plăcute, doi din cinci români își doresc detalii clare despre produse (40%), imagini de înaltă calitate (32%) și fotografii sau videoclipuri care prezintă articolele de îmbrăcăminte pe persoane reale (30%). De asemenea, aproape două treimi (62%) dintre respondenți  sunt de acord că sunt mai predispuși să cumpere haine dacă le pot vedea pe modele cu diverse conformații. Aproape jumătate (49%) sunt de acord că un conținut inspirat de tendințele actuale îi ajută să cumpere produse de fashion noi. Aceste informații subliniază importanța conținutului de calitate, a imaginilor incluzive și a unei reprezentări detaliate pentru a ajuta consumatorii să facă achiziții online cu încredere.

Personalizare și inovare

Consumatorii români apreciază, de asemenea, recomandările personalizate și ghidurile de mărimi precise în experiența lor de cumpărături. 65% dintre respondenți sunt de acord că se bazează pe ghidurile de mărimi și feedbackul altor clienți pentru a se asigura că aleg mărimea corectă. Peste jumătate (53%) se bucură să descopere produse de modă cu ajutorul recomandărilor personalizate și deseori iau în considerare recomandările despre articolele care se potrivesc cu cele deja alese (52%). Respondenții întâmpină, de asemenea, cu entuziasm inovațiile care îi ajută să găsească produsele potrivite: o majoritate clară (57%) este de acord că ar folosi o cabină de probă virtuală sau realitatea augmentată pentru a-și găsi mai ușor mărimea. Jumătate dintre respondenți (50%) ar lua în calcul sfaturile de cumpărături bazate pe inteligență artificială, dacă ar fi disponibile.

Comparând diferite grupuri de vârstă, studiul arată că tinerii consumatori (18-24 ani) sunt mai implicați în cumpărăturile online și sunt mai influențați de tendințele de modă și de recomandările personalizate, preferând o experiență mai dinamică și orientată spre tendințe. Consumatorii cu vârsta cuprinsă între 25 și 44 de ani au, de asemenea, o preferință mai puternică pentru recomandările personalizate decât media. În contrast, grupurile mai în vârstă (45+ ani) pun un accent mai mare pe comoditate și indicatori de calitate, precum reputația brandului, subliniind astfel preferința lor pentru o experiență de cumpărături de încredere și simplă.

Euforia Retreat & Spa, singurul hotel wabi-sabi din România, grad de ocupare de aproape patru ori mai mare în sezonul estival

Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de 2023, când a înregistrat 23% grad de ocupare în lunile în care a funcționat după deschidere, iulie, august și septembrie, dar și o creștere cu 375% a numărului de nopți față de vara 2023. Sezonul estival 2024 a generat încasări de peste două milioane de lei, de peste trei ori mai mari față de cel de anul trecut, însă hotelul și restaurantul, care funcționează independent de spațiul de cazare, sunt deschise tot timpul anului și se estimează că vor încheia 2024 cu încasări de peste 5 milioane de lei.

În afara sezonului estival, hotelul boutique își atrage oaspeții cu brunch-uri de duminică și workshop-uri creative pentru copii, weekend-uri adults only, weekend-uri pentru experiențe  gândite și create pentru întreaga familie și oaspeți de toate vârstele, evenimente majore pentru Dragobete, 1 martie, 8 martie, Rusalii, Sf. Maria, 1 Decembrie, Sf. Nicolae și Crăciun și găzduiește și evenimente private.

Pentru a sărbători Ziua Națională a României, Euforia organizează anual “Tradiție și Gust”, un eveniment dedicat bucatelor tradiționale românești reinterpretate în stil modern, cu momente culturale și muzică live, o ocazie pentru oaspeți să descopere esența tradițiilor românești într-o manieră elegantă și contemporană.

Aproape 60 de evenimente private și proprii au fost și urmează să fie organizate, până la finalul anului, de la teambuilding-uri, retreat-uri la sărbători private. Pentru 2025 se estimează o creștere cu 15% a acestora.

“Mai ales în afara sezonului, Euforia Retreat & Spa atrage oaspeții prin paletarul de servicii spa: masaje, terapii diverse, saune, jacuzzi și piscină interioară. O noutate este reprezentată de clasele de yoga și pilates, organizate de două ori pe săptămână. Toate aceste activități au fost gândite astfel încât Euforia să fie locul potrivit pentru experiențe unice la malul mării în extrasezon, când temperaturile sunt scăzute, dar Marea Neagră are același farmec ca în sezon.

Restaurantul Euforia devine un loc preferat de către comunitatea locală prin prisma evenimentelor organizate, brunch-urile de duminică și cine tematice cu pairing de vinuri atent selecționate. Brunch-urile gravitează în jurul unui concept, iar fiecare eveniment oferă un meniu generos, inspirat de tema aleasă. În plus, brunch-urile includ și workshop-uri creative pentru copii și muzică live, creând o atmosferă vibrantă pentru întreaga familie.”, declară Alexandra Bogatu-Pavel, fondatoarea și CEO-ul  Euforia Retreat & Spa.

 Vara 2024 a adus rezultate de patru ori mai bune față de sezonul anterior

În lunile iunie, iulie, august și septembrie, hotelul boutique a înregistrat un grad mediu de ocupare de 80%, cu un număr de nopți de 2.980, în creștere cu 375% față de cele din vara 2023. 

Încasările din luna iulie au fost de cinci ori mai mari față de aceeași perioadă din 2023, iar cele din august de 2,5 ori mai mari.

Prețul mediu al cazării a depășit ușor pragul de 1.000 de lei/noapte (cazare cu mic dejun).

Durata medie de ședere a majorității oaspeților a fost de două nopți, iar familiile au avut șederi mai lungi, de patru-șapte zile, un trend ascendent. Aproape 60% dintre oaspeți revin de mai multe ori la Euforia Retreat & Spa după prima ședere.

Majoritatea acestora provin din România și Europa de Vest, în special din țări precum Germania, Franța, Italia și Marea Britanie, Suedia, Olanda, dar și Statele Unite și Pakistan. Pe lângă turiștii individuali, grupurile organizate și evenimentele private au avut o contribuție semnificativă la creșterile înregistrate în sezonul estival.

Atelierul de Slăbit aniversează 8 ani și deschide al patrulea centru, cel mai mare din București

Atelierul de Slăbit, susținut de Clinica AS, a deschis în zona Timpuri Noi cel mai mare centru din București, cu cabinete de înfrumusețare – estetică facială, remodelare corporală, epilare definitivă, medicale – nutriție, dermatologie și un cabinet pentru recoltare analize. Inaugurarea noului centru marchează cei 8 ani de activitate și un pas important în misiunea asumată de a oferi oamenilor un loc dedicat frumuseții și sănătății deopotrivă.

Situat pe 2 etaje și cu o suprafață de 230 mp, centrul de înfrumusețare din Timpuri Noi cu o investiție de 500.000 de Euro dispune de 10 cabinete, 8 terapeuți și 4 medici.

Related Posts

John Galliano părăsește casa de modă Maison Margiela după zece ani

Designerul britanic John Galliano pleacă din funcția de director artistic al casei de modă franceze Maison Margiela după…

Colecția de Spumante Millesime Cotnari, lansate la Artmark cu etichete semnate de cinci artiști români

Cotnari a adus un omagiu atât rafinamentului, cât și tradiției vinurilor românești spumante cu un eveniment exclusivist care…

Cine a câștigat MasterChef 2024?

Câștigătoarea Masterchef 2024 a fost desemnată Georgiana Ene. Concurenta show-ului culinar a plecat acasă cu un premiu de…

Kate Moss, din nou singură

Kate Moss e o femeie singură și fără obligații după ce a pus capăt relației de nouă ani…

Robert De Niro și Ben Stiller, în Meet the Parents 4

Robert De Niro, Ben Stiller, Teri Polo și Blythe Danner se află în discuții pentru a juca într-o…

Un Crăciun magic cu Lidl Deluxe

Sărbătorile sunt întotdeauna magice alături de familie și prietenii dragi. Dacă n-ai pus pe lista lui Moș Crăciun…

Alist Bazar. Noutățile săptămânii

Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu noutățile și lansările din această perioadă. Iată ce ne-a…

Kate Middleton, pe lista scurtă a Personalităților Anului, alături de Kamala Harris, Elon Musk și Donald Trump

Prințesa de Wales Kate Middleton se află pe lista scurtă a personalităților anului, clasament realizat de publicația Time….

Sebastian Stan, actorul de origine română, dublu-nominalizat la Globurile de Aur

Nominalizările la Globurile de Aur au fost anunțate ieri, iar una dintre cele mai plăcute surprize l-a constituit…

Dr. Mirela Istrati: „MUNCA MEA ESTE MAI MULT DECÂT UN ACT MEDICAL, ESTE DESPRE A REDA DEMNITATEA ȘI ÎNCREDEREA OAMENILOR”

Dentovita este prima clinică de wellbeing stomatologic din România. Printr-o experiență holistică, centrată atât pe actul medical, cât…