Ca în fiecare săptămână, vă ținem la curent cu tot ce e nou. Iată ce ne-a atras atenția!
Calvin Klein dezvăluie campania de primăvară 2025 cu Bad Bunny
Calvin Klein anunta cea mai recenta etapa ca campaniei de Primavara 2025, avandu-l ca protagonist pe artistul castigator a trei premii GRAMMY®, Bad Bunny, in debutul sau cu brandul, imbracat in noua lenjerie Icon Cotton Stretch.
In campania regizata si filmata de renumitul fotograf Mario Sorrenti, Bad Bunny este surprins intr-o lume captivanta in care senzualitatea da tonul, amplificata de personalitatea sa puternica si de statutul de superstar. In toate materialele vizuale, inclusiv un film de campanie pe melodia sa de succes „EoO”, Bad Bunny este „dezbracat” pana la sinele sau autentic, increderea sa fiind expusa din toate unghiurile in cea mai recenta lenjerie Calvin Klein.
„Aceasta campanie a fost printre proiectele mele de ceva timp acum, si este o bucurie sa vad ca a prins viata in cele din urma”, a spus Bad Bunny. „Sunt incantat si recunoscator pentru oportunitatea de a face parte din campania emblematica a acestui brand, iar faptul ca am reusit sa o filmam in Puerto Rico a facut-o mult mai speciala si mai autentica.”
Pentru primavara anului 2025, Calvin Klein introduce cea mai recenta inovatie, Icon Cotton Stretch, actualizand lenjeria intima originala de designer cu confort maxim si senzualitate superioara. Noile caracteristici si beneficii includ o talie Infinity Bond fara cusaturi, un pouch de sustinere a conturului si o mentinere imbunatatita a formei pentru o lejeritate mai mare. De la chiloti la slipuri, noua lenjerie Icon Cotton Stretch aduce stil si confort fara efort oricarui look. Campania se lanseaza pe 18 martie pe calvinklein.com.

KIKO MILANO HYDRA PRO: Gama de Hidratare Ideala pentru tot anul
KIKO MILANO prezintă noua gamă Hydra Pro, o gamă nou îmbunătățită de produse hidratante de îngrijire a pielii care conțin ingrediente naturale și tehnologice. Gama reîmprospătată aduce formule actualizate pentru linia clasică, precum și două produse noi: Hydra Pro Mist și Hydra Pro Serum.
Fiecare produs din gama actualizată conține extract sustenabil de trandafir italian, un ingredient renumit datorită proprietăților sale legate de îngrijirea pielii. Acest lucru este cuplat cu un duo de activi tehnici: acid hialuronic pentru îngrijire și hrănire instantanee și Complex Actiglow pentru a ajuta la producerea de colagen și pentru a aduce un aspect radiant pielii. Noul Ser Hydra Pro conține, de asemenea, Tehnologia Extraordinary Liposphere Matrix, o tehnologie biomimetică inovatoare care ajută la susținerea barierei pielii.

K18 lansează AstroLift™, spray-ul reparator pentru un volum ce durează până la două zile
K18, brandul american de îngrijire a părului care a generat un fenomen mondial cu renumită sa mască moleculară ce repară părul în doar 4 minute, fără clătire, lansează AstroLift™, un spray pentru volum, îmbogățit cu K18PEPTIDE™, creat pentru a părului deteriorat, în special cel fin, fragil, îmbătrânit la ruit sau predispus.
AstroLift ajută la îngroșarea și volumizarea fibrelor capilare și oferă părului un aspect mai plin și mai bogat, asigurând un volum flexibil, de la rădăcină până la vârfuri. Mixul non-lipicios de ingrediente pentru îngroșarea fibrei de păr oferă de 2,5 ori mai mult volum ce durează până la două zile. Nu necesită activare prin caldură, putând fi aplicat și pe părul uscat sau tapotat cu prosopul. În plus, volumul obținut este rezistent la umiditate și nu se aplatizează.
K18 AstroLift mărește diametrul firului de păr cu până la 25% și creează spațiu între fire, oferind un aspect și o senzație de plin. Produsul poate fi folosit și între spălari pentru a spori vitalitatea.
Spray-ul reparator se agită bine înainte de utilizare și se aplică generos, pe toată suprafață a părului, de la o distanță de 10-15 cm de rădăcini și de păr. Se poate folosi uscătorul pentru un volum suplimentar. Toate produsele K18 sunt distribuite în România de Top Line și sunt disponibile în magazinul Top Line.

TOMMY HILFIGER colaborează cu noul FILM F1
Tommy Hilfiger se bazează pe moștenirea sa de a crea momente emblematice care îmbină moda, sportul și divertismentul prin sponsorizarea filmului eveniment al verii, mult așteptatul F1. Cu Damson Idris, ambasadorul brandului TOMMY HILFIGER Menswear, filmul aduce pe marele ecran lumea plină de adrenalină a FORMULA 1™️.
Moștenirea brandului TOMMY HILFIGER privind cursele de mașini datează din anii 1990, marcată de sponsorizări emblematice cu Team Lotus, Ferrari și Mercedes-AMG F1™, împreună cu un parteneriat pe mai multe sezoane cu pilotul Sir Lewis Hamilton. Aceste colaborări au întruchipat mult timp intersecția dintre sport, modă și divertisment. În acest ultim capitol, Tommy Hilfiger continuă să depășească limitele stilului și vitezei, inspirând și conectându-se cu publicul din întreaga lume.

Filmul, regizat de Joseph Kosinski – cel care a creat Top Gun: Maverick, produs de Jerry Bruckheimer, Kosinski, Hamilton, Pitt, Jeremy Kleiner, Dede Gardner și Chad Oman, și scris de Ehren Kruger vă fi lansat în cinematografele din întreaga lume pe 27 iunie 2025.

Lavazza participă și anul acesta la Bucharest Coffee Festival 2025
Lavazza participă și anul acesta la Bucharest Coffee Festival 2025, eveniment de referință pentru industria cafelei din România și Europa Centrală și de Est. Festivalul, ajuns la cea de-a 11-a ediție, se va desfășura în perioada 21-23 martie, la Hala Laminor din București, și va reuni sute de specialiști în domeniu, respectiv barista, prăjitorii, antreprenori și pasionați ai cafelei din România, Italia, Grecia și Danemarca.
Bucharest Coffee Festival, organizat pentru prima dată în 2014, este unul dintre cele mai importante evenimente dedicate cafelei de specialitate la nivel european, având ca obiectiv promovarea diversității și calității cafelei prin prezentarea celor mai bune sortimente, a celor mai inovatoare metode de preparare și a tendințelor actuale din industrie.
În cadrul festivalului, Lavazza va oferi sesiuni de degustare pentru noile sale blenduri din gama Tales of Italy, respectiv Tales of Italy Galleria și Tales of Italy Canal Grande, sub îndrumarea trainerului barista Eduard Oancea. De asemenea, iubitorii de cafea vor avea ocazia să testeze și gama Ready to Drink, cafea italiană în variantă rece. Cu o textură cremoasă și fină, gama Ready To Drink oferă trei variante diferite prin care Lavazza reinventează rețetele clasice în versiuni ready to drink, perfecte pe tot parcursul anului: Caffè Latte, Cappuccino și Espresso&Milk.
„Ne dorim să fim cât mai aproape de comunitatea pasionaților de cafea, să rămânem relevanți pentru iubitorii acesteia, prin sesiuni de cupping și interacțiune directă cu partenerii și consumatorii. Bucharest Coffee Festival este platforma ideală pentru a aduce în prim-plan excelența și inovația în domeniul cafelei”, a declarat Eduard Oancea, trainer barista Lavazza. ”Participarea Lavazza la festival subliniază angajamentul nostru de a susține profesioniștii industriei și de a educa publicul în ceea ce privește cultura cafelei de specialitate”, a mai spus acesta.
Sâmbătă, la standul Lavazza, situat în fața scenei festivalului, va avea loc o sesiune de cupping de cafea. Cuppingul este o metodă standardizată de degustare a cafelei, folosită de profesioniști pentru a evalua arome, corp, aciditate, dulceață și alte caracteristici ale unei cafele. Această experiență este menită să le ofere participanților oportunitatea înțelegerii mai profunde a culturii cafelei de specialitate.
A fost publicat testamentul lui Gene Hackman, iar copiii săi nu sunt menționați în document
Testamentul legendarului actor Gene Hackman a fost făcut public la câteva săptămâni după moartea sa. Ultima actualizare a…
Modelul Karlie Kloss așteaptă cel de-al treilea copil
Modelul Karlie Kloss (32 de ani), cumnata Ivankăi Trump, fiica președintelui SUA, a anunțat că așteaptă cel de-al…
Zendaya devine cel mai bine plătită actriță de culoare din lume, pentru serialul ”Euphoria”
Zendaya, în vârstă de 28 de ani, a devenit cel mai bine plătită actriță dintr-un serial tv din…
Sean Paul și INNA lansează videoclipul oficial pentru “Let It Talk To Me”
Sean Paul și INNA își unesc din nou forțele pentru „Let It Talk To Me”, o melodie care…
Mirela Oprișor: ”Îmi place Ateneul, să merg la film la Elvira Popescu, să mă plimb prin Grădina Icoanei, prin librării și anticariate”
Este una dintre cele mai carismatice actrițe de la noi și câștigătoare a unui premiu Gopo pentru cea…
Tom Cruise și Ana de Armas, un posibil nou cuplu
Tom Cruise și Ana de Armas nu fac decât să alimenteze zvonurile conform cărora ar forma un cuplu,…
Festivalul Filmului Francez în România- la startul celei de-a 29-a ediții – Maratonul anual de film francez începe joi în 12 orașe din țară
Aflat la cea de-a 29-a ediție, Festivalul Filmului Francez aduce publicului din România o selecție diversă de film…
Horoscopul săptămânii 17-23 martie 2025
Astrologul Anca Stoica ne prezintă horoscopul săptămânii 17-23 martie 2025. Iată ce ne prezic astrele! Berbec Săptămâna debutează…
Self-Made is Here to Take Over
Dacă e un lucru clar despre #AlistTeam, e că nu stăm locului. Căutăm mereu oameni, locuri și experiențe…
Artistul Luca Florian: „Explorez modul în care oamenii își construiesc universurile personale”
Până la finalul lunii martie, la Galeria Posibilă din București artistul Luca Florian ne invită într-o călătorie într-…