Cum a fost la evenimentul de lansare a colecției Magda Butrym H&M de la Varșovia

16 aprilie 2025 a transformat Varșovia în capitala europeană a modei pentru câteva ore. Jurnaliști de modă și influenceri au luat parte la evenimentul de lansare al colecției semnată Magda Butrym H&M, în care originile slavice și feminitatea modernă se îmbină într-un dans al contrastelor și al senzualității. Eu am fost acolo și îți povestesc cum a fost.

Anunțul colecției semnată Mgda Butrym H&M a fost o veste extraordinară pentru toti cei care adoră stilul romantic, autenticitatea, feminitatea absolută și pentru cei care nu și-au uitat niciodată originile. O prezență delicată, dar cu un impact puternic de la prima colecție lansată pe cont propriu, Magda Butrym deschide un nou orizont către piața largă pentru designerii cu descendență slavică. Extrem de emoționată, fericită și un pic speriată de impactul vizual al posterelor imense montate în toate marile orașe ale lumii, Magda Butrym s-a alăturat evenimentului din Varșovia celor peste 300 de influencer și jurnaliști de modă. Din România, am fost șase participante, dintre care Dana Rogoz a fost aleasă să poarte o ținută ce face parte chiar din această colecție.

Motivul trandafirului ne-a însoțit pe tot parcursul călătoriei, de la micul cadou pe care l-am găsit în camera de hotel, la decorul diafan în care a avut loc evenimentul din seara lui zilei de aprilie. Pentru Magda Butrym acesta este atât un simbol al feminității, cât și al culturii sale, pe care a adus-o în lumina reflectoarelor prin câteva piese-semnătură, cum ar fi rochia din dantelă brodată, baticul sau puloverul cu anchior. Acestea se află în contrast cu aerul glam al rochiilor din paiete și cu piesele cu volane, dar și cu cele se inspirație sporty-casual, cum ar fi hanoracul cu logo brodat.

Pentru a celebra această colaborare mult așteptată, clădirea istorică a Centrului Bancar și Financiar Nowy Świat, aflată în inima Varșoviei, a înflorit prin simbolul emblematic de trandafir al designerului. Seara a fost animată de momente speciale, printre care un performance al cunoscutei artiste poloneze Bela Komoszyńska (cover photo), a cărei voce hipnotică a creat o energie misterioasă și un set al DJ-ului Leona Jacewska,”Charlie”. Invitații s-au bucurat, de asemenea, de câteva cocktailuri care au păstrat tema evenimentului, fiind îndulcite cu sirop de trandafir și decorate cu petale, asemenea delicateselor culinare preparate în același ton.

Însă mult-așteptatul eveniment a avut ca moment-cheie deschiderea pop-up shopului în care colecția a fost disponibilă pentru participanți, care nu au stat prea mult pe gânduri, și-au ales favoritele și au fugit direct la cabinele de probă de unde au ieșit cu zâmbetul pe buze. Tonuri subtile de roz și roșu au înconjurat spațiul care a găzduit pentru o seară colecția marcată de feminitatea poloneză, eleganța atemporală și moda arhitecturală.
Despre acest moment, designerul Magda Butrym a vorbit cu multă emoție în cadrul unei conferințe de presă care a precedat marele eveniment. În prezența jurnaliștilor, designerul a declarat: “Aducerea colecției la Varșovia și în țara mea a fost de-a dreptul magică. Energia a fost electrică, iar entuziasmul contagios. Să fii învăluit în atâta dragoste și susținere în timpul serii? Este tipul de moment pe care îl porți cu tine pentru totdeauna.”
Alături de ea la conferința de presă organizată la Head Quarters-ul H&M din Varșovia, s-a aflat Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor and former Head of Design H&M. Despre colecție, aceasta spus: “Această colecție poetică a făcut ca Varșovia să înflorească. Atmosfera unică a evenimentului a îmbinat emoția comunității și romantismul nostalgic – ceea ce reprezintă exact viziunea colecției Magda Butrym x H&M.”
Colecția Magda Butrym H&M va fi disponibilă online și în magazinul H&M din Băneasa Shopping City pe 24 aprilie 2025.
Foto: PR, Arhiva Personală

16 aprilie 2025 a transformat Varșovia în capitala europeană a modei pentru câteva ore. Jurnaliști de modă și influenceri au luat parte la evenimentul de lansare al colecției semnată Magda Butrym H&M, în care originile slavice și feminitatea modernă se îmbină într-un dans al contrastelor și al senzualității. Eu am fost acolo și îți povestesc cum a fost.

Anunțul colecției semnată Mgda Butrym H&M a fost o veste extraordinară pentru toti cei care adoră stilul romantic, autenticitatea, feminitatea absolută și pentru cei care nu și-au uitat niciodată originile. O prezență delicată, dar cu un impact puternic de la prima colecție lansată pe cont propriu, Magda Butrym deschide un nou orizont către piața largă pentru designerii cu descendență slavică. Extrem de emoționată, fericită și un pic speriată de impactul vizual al posterelor imense montate în toate marile orașe ale lumii, Magda Butrym s-a alăturat evenimentului din Varșovia celor peste 300 de influencer și jurnaliști de modă. Din România, am fost șase participante, dintre care Dana Rogoz a fost aleasă să poarte o ținută ce face parte chiar din această colecție.

Motivul trandafirului ne-a însoțit pe tot parcursul călătoriei, de la micul cadou pe care l-am găsit în camera de hotel, la decorul diafan în care a avut loc evenimentul din seara lui zilei de aprilie. Pentru Magda Butrym acesta este atât un simbol al feminității, cât și al culturii sale, pe care a adus-o în lumina reflectoarelor prin câteva piese-semnătură, cum ar fi rochia din dantelă brodată, baticul sau puloverul cu anchior. Acestea se află în contrast cu aerul glam al rochiilor din paiete și cu piesele cu volane, dar și cu cele se inspirație sporty-casual, cum ar fi hanoracul cu logo brodat.

Pentru a celebra această colaborare mult așteptată, clădirea istorică a Centrului Bancar și Financiar Nowy Świat, aflată în inima Varșoviei, a înflorit prin simbolul emblematic de trandafir al designerului. Seara a fost animată de momente speciale, printre care un performance al cunoscutei artiste poloneze Bela Komoszyńska (cover photo), a cărei voce hipnotică a creat o energie misterioasă și un set al DJ-ului Leona Jacewska,”Charlie”. Invitații s-au bucurat, de asemenea, de câteva cocktailuri care au păstrat tema evenimentului, fiind îndulcite cu sirop de trandafir și decorate cu petale, asemenea delicateselor culinare preparate în același ton.

Însă mult-așteptatul eveniment a avut ca moment-cheie deschiderea pop-up shopului în care colecția a fost disponibilă pentru participanți, care nu au stat prea mult pe gânduri, și-au ales favoritele și au fugit direct la cabinele de probă de unde au ieșit cu zâmbetul pe buze. Tonuri subtile de roz și roșu au înconjurat spațiul care a găzduit pentru o seară colecția marcată de feminitatea poloneză, eleganța atemporală și moda arhitecturală.
Despre acest moment, designerul Magda Butrym a vorbit cu multă emoție în cadrul unei conferințe de presă care a precedat marele eveniment. În prezența jurnaliștilor, designerul a declarat: “Aducerea colecției la Varșovia și în țara mea a fost de-a dreptul magică. Energia a fost electrică, iar entuziasmul contagios. Să fii învăluit în atâta dragoste și susținere în timpul serii? Este tipul de moment pe care îl porți cu tine pentru totdeauna.”
Alături de ea la conferința de presă organizată la Head Quarters-ul H&M din Varșovia, s-a aflat Ann-Sofie Johansson, Creative Advisor and former Head of Design H&M. Despre colecție, aceasta spus: “Această colecție poetică a făcut ca Varșovia să înflorească. Atmosfera unică a evenimentului a îmbinat emoția comunității și romantismul nostalgic – ceea ce reprezintă exact viziunea colecției Magda Butrym x H&M.”
Colecția Magda Butrym H&M va fi disponibilă online și în magazinul H&M din Băneasa Shopping City pe 24 aprilie 2025.
Foto: PR, Arhiva Personală