Jennifer Lopez își lansează o linie de cosmetice

Jennifer Lopez îngroașă rândurile vedetelor care își lansează propriile lor linii de produse cosmetice. Cântăreața și actrița calcă pe urmele lui Lady Gaga, a Selenei Gomez sau ale Victoriei Beckham și se pregătește să ia cu asalt industria de beauty, cu noua sa linie – JLoBeauty.
JLo (51 de ani) nu este o novice în domeniul frumuseții – vedeta a lansat deja o linie de make-up cu brandul Inglot în 2018 și un parfum Glow by JLo, în 2002, care s-au bucurat de succes. Jennifer Lopez vrea să intre pe piață atât cu produse de machiaj cât și cu o linie de îngrijire a pielii.
”Lucrez deceva timp la o linie de make-up și de skincare. Nu vreau să mă grăbesc, pentru că nu vreau să le lansez doar de dragul de a avea propriul meu brand. Vreau să fie vorba despre ceva care să cuprindă toate secretele pe care le-am învățat de-a lungul timpului”, spune JLo.
Jennifer Lopez este una dintre cele mai admirate vedete și este întrebată adesea în interviuri despre rutina ei de îngrijire. Pe lângă faptul ca are o alimentație sănătoasă și că face sport, nu consumă alcool și nu fumează, vedeta susține că urmează pentru întreținerea sănătății pielii pași simpli, dar eficienți. Întotdeauna îmi spăl fața după fiecare antrenament, pentru a-mi elibera porii de orice urmă de transpirație și de murdărie. Și nu merg niciodată la culcare fără să mă demachiez. Aplic în fiecare seară o cremă hidratantă, iar ziua, folosesc loțiuni cu factor de protecție solară. Iar secretul ei suprem este alegerea unor produse cu acid glicolic, care îi oferă un aspect luminos, plin de sănătate și o piele netedă. Artista evită să folosească make-up când nu este pe scenă sau la filmări. În viața de zi cu zi, nu folosesc foarte multe produse de makeup. Oricum folosesc mult machiaj când muncesc, așa că în timpul liber iau o pauză de la cosmetice”, adaugă vedeta.
Foto: Hepta

Jennifer Lopez îngroașă rândurile vedetelor care își lansează propriile lor linii de produse cosmetice. Cântăreața și actrița calcă pe urmele lui Lady Gaga, a Selenei Gomez sau ale Victoriei Beckham și se pregătește să ia cu asalt industria de beauty, cu noua sa linie – JLoBeauty.
JLo (51 de ani) nu este o novice în domeniul frumuseții – vedeta a lansat deja o linie de make-up cu brandul Inglot în 2018 și un parfum Glow by JLo, în 2002, care s-au bucurat de succes. Jennifer Lopez vrea să intre pe piață atât cu produse de machiaj cât și cu o linie de îngrijire a pielii.
”Lucrez deceva timp la o linie de make-up și de skincare. Nu vreau să mă grăbesc, pentru că nu vreau să le lansez doar de dragul de a avea propriul meu brand. Vreau să fie vorba despre ceva care să cuprindă toate secretele pe care le-am învățat de-a lungul timpului”, spune JLo.
Jennifer Lopez este una dintre cele mai admirate vedete și este întrebată adesea în interviuri despre rutina ei de îngrijire. Pe lângă faptul ca are o alimentație sănătoasă și că face sport, nu consumă alcool și nu fumează, vedeta susține că urmează pentru întreținerea sănătății pielii pași simpli, dar eficienți. Întotdeauna îmi spăl fața după fiecare antrenament, pentru a-mi elibera porii de orice urmă de transpirație și de murdărie. Și nu merg niciodată la culcare fără să mă demachiez. Aplic în fiecare seară o cremă hidratantă, iar ziua, folosesc loțiuni cu factor de protecție solară. Iar secretul ei suprem este alegerea unor produse cu acid glicolic, care îi oferă un aspect luminos, plin de sănătate și o piele netedă. Artista evită să folosească make-up când nu este pe scenă sau la filmări. În viața de zi cu zi, nu folosesc foarte multe produse de makeup. Oricum folosesc mult machiaj când muncesc, așa că în timpul liber iau o pauză de la cosmetice”, adaugă vedeta.
Foto: Hepta