Chestionarul Alist Designers boutique: Noria Anis completează frazele noastre

Seria Chestionarului Alist Designers boutique are astăzi sub lupă brandul Noria Anis, despre care Georgiana, owner și creative director, ne povestește în câteva fraze. Iată cum a început istoria acestui brand 100% românesc și care sunt lucrurile ei preferate atunci când vine vorba de business.
1.Am pornit pe acest drum pentru că mi-am dorit să îmi urmez pasiunea și dorința de crea piese care să aducă bucurie, să inspire feminitate și să reziste testului timpului.
2.Cea mai dragă amintire de până acum legată de business este prima dată când am văzut pe cineva purtând o creație Noria Anis, zâmbind și radiind de încredere. A fost un moment care mi-a confirmat că munca mea contează.
3.Partea mea preferată din business-ul meu este procesul creativ – de la moodboard si schița inițială până la alegerea materialului, prototipare si detalii finale. Faptul că pot spune povești prin design și să le văd transformate în realitate este cu adevărat special.
4.Partea care îmi place mai puțin/aș vrea să o schimb este partea administrativă și logistică. Aș prefera să mă pot concentra mai mult pe creație și strategie si mai puțin pe documente sau organizarea unor detalii tehnice.
5. Succesul înseamnă să construiești un brand care să reflecte valori în care crezi.

6. Am revenit la Alist Designers boutique pentru că îmi doresc să fiu aproape de femeile care apreciază produsele realizate de designeri români. Alist Designers Boutique oferă un spațiu perfect pentru a conecta creațiile mele cu femeile care le înțeleg și le prețuiesc.
7. Pentru cea mai recentă colecție m-au inspirat poveștile femeilor din jurul meu. Această colecție este despre atemporalitate și frumusețea simplității.
8. Visez la ziua în care brandul Noria Anis va deveni sinonim cu eleganța naturală și feminitatea.
9. Dacă nu aș fi fost designer, mi-ar fi plăcut să fiu tot antreprenor creativ.
10. Anul acesta am învățat că flexibilitatea este cheia. Schimbările vin constant, dar puterea de a te adapta și de a găsi soluții creative face diferența.
11. Cadoul perfect de Crăciun este un obiect care spune o poveste – fie că este o piesă vestimentară specială, fie un accesoriu care aduce bucurie celui care îl primește. Cred că emoția este cel mai frumos dar.
Colecțiile Noria Anis sunt disponibile la Alist Designers boutique până pe 31 ianuarie, în noul magazin de la etajul 1 al București Mall Vitan, partenerul nostru în proiectul ce susține designerii și brandurile autohtone.
Foto: PR

Seria Chestionarului Alist Designers boutique are astăzi sub lupă brandul Noria Anis, despre care Georgiana, owner și creative director, ne povestește în câteva fraze. Iată cum a început istoria acestui brand 100% românesc și care sunt lucrurile ei preferate atunci când vine vorba de business.
1.Am pornit pe acest drum pentru că mi-am dorit să îmi urmez pasiunea și dorința de crea piese care să aducă bucurie, să inspire feminitate și să reziste testului timpului.
2.Cea mai dragă amintire de până acum legată de business este prima dată când am văzut pe cineva purtând o creație Noria Anis, zâmbind și radiind de încredere. A fost un moment care mi-a confirmat că munca mea contează.
3.Partea mea preferată din business-ul meu este procesul creativ – de la moodboard si schița inițială până la alegerea materialului, prototipare si detalii finale. Faptul că pot spune povești prin design și să le văd transformate în realitate este cu adevărat special.
4.Partea care îmi place mai puțin/aș vrea să o schimb este partea administrativă și logistică. Aș prefera să mă pot concentra mai mult pe creație și strategie si mai puțin pe documente sau organizarea unor detalii tehnice.
5. Succesul înseamnă să construiești un brand care să reflecte valori în care crezi.

6. Am revenit la Alist Designers boutique pentru că îmi doresc să fiu aproape de femeile care apreciază produsele realizate de designeri români. Alist Designers Boutique oferă un spațiu perfect pentru a conecta creațiile mele cu femeile care le înțeleg și le prețuiesc.
7. Pentru cea mai recentă colecție m-au inspirat poveștile femeilor din jurul meu. Această colecție este despre atemporalitate și frumusețea simplității.
8. Visez la ziua în care brandul Noria Anis va deveni sinonim cu eleganța naturală și feminitatea.
9. Dacă nu aș fi fost designer, mi-ar fi plăcut să fiu tot antreprenor creativ.
10. Anul acesta am învățat că flexibilitatea este cheia. Schimbările vin constant, dar puterea de a te adapta și de a găsi soluții creative face diferența.
11. Cadoul perfect de Crăciun este un obiect care spune o poveste – fie că este o piesă vestimentară specială, fie un accesoriu care aduce bucurie celui care îl primește. Cred că emoția este cel mai frumos dar.
Colecțiile Noria Anis sunt disponibile la Alist Designers boutique până pe 31 ianuarie, în noul magazin de la etajul 1 al București Mall Vitan, partenerul nostru în proiectul ce susține designerii și brandurile autohtone.
Foto: PR