Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești la parterul București Mall Vitan, până pe 31 ianuarie. Andreea Leța iese astăzi din ipostaza de redactor de modă și ne povește despre un hobby transformat în business:
1. Am pornit pe acest drum pentru că … acum doi ani am simțit că am nevoie de ceva care să mă ajute să mă relaxez, îmi iubesc meseria de zi cu zi, dar trebuie să recunosc că, uneori, poate fi foarte obositoare atât fizic, cât și emoțional. În copilărie mă jucam foarte des de-a magazinul, sunt fascinată de piețe și de târguri, așa că sunt destul de sigură că am și căutat-o cu lumânarea, la propriu! Mi-am dorit să am și eu un motiv să fiu acolo, cu producătorii, să le ofer celorlalți ceva drăguț, făcut de mâna mea. În plus, mi-a fost reproșat tot timpul faptul că sunt pretențioasă la mâncare, până când mi-am dat seama că nu gustul „mă încurcă”, de fapt, ci mirosul. Așa că m-am hotărât să-l valorific, dacă tot e atât de ascuțit.
2. Cea mai dragă amintire de până acum legată de business este … experiența Crazy Christmas din 2022, primul târg la care am participat, de altfel. De abia lansaserăm brandul, aveam niște emoții imense, îmi doream foarte tare ca vizitatorii să îndrăgească lumânările noastre. Târgul a fost un real succes, la care au contribuit foarte mulți prieteni, au venit rând pe rând și ne-au susținut atât prin mici achiziții, cât și prin prezență.
3. Partea mea preferată din business-ul meu este … interacțiunea cu oamenii și partea creativă. Îmi place la nebunie să mă gândesc la combinații de arome care să dea un miros unic. Apoi este partea legată de estetica brandului, pe care îmi doresc să o mențin în zona pe care am propus-o încă de la început, aceea a laboratoarelor și a farmaciilor vechi.
4. Partea care îmi place mai puțin/aș vrea să o schimb este … cea administrativă, motiv pentru care am decis că am nevoie de un coleg priceput într-ale cifrelor, contractelor etc. Dar ar mai fi ceva… Mi-ar plăcea să existe fair play în piața micilor antreprenori, care nu ar trebui să mai concureze cu afacerile de tip drop shipping. Corect ar fi ca organizatorii târgurilor să le oblige să își marcheze standul ca atare, pentru ca publicul să știe foarte clar ce cumpără. Uneori, oamenii sunt păcăliți cu produse de serie la preț hand-made de unii comercianți și nu este corect.
5. Succesul înseamnă … tot ce îți aduce momente de bucurie. De la o conversație plăcută cu un client, la un proiect solicitant finalizat cu tot ce ți-ai propus.
6. Am (re)venit la Alist Designers boutique pentru că … mă bucur de oportunitatea de a ne apropia de oameni prin intermediul unui magazin fizic. Consumăm foarte mult online, așa că, mai ales în cazul lumânărilor parfumate, cred că e binevenit contactul direct al clientului cu produsul. În plus, mereu există o asociere frumoasă de branduri, care se completează. De exemplu, în luna decembrie, în magazinul de la parterul București Mall Vitan găsiți cele mai frumoase cadouri pentru această perioadă. De la obiecte mici, perfecte de pus în ghete, la veselă cu mesaje sugestive pentru fiecare, perfecte de pus sub brad.
7. Pentru cea mai recenta colecție m-am inspirat … chiar din clișeele Crăciunului. Într-o lume în care toată lumea vrea să fie „altfel”, propun să păstrăm „la fel” tot ce e bun și frumos. Baletul Spărgătorul de Nuci, plăcinta cu mere și cozonacul, batoanele de scorțișoară, mirosul de conifer, registrul cromatic de alb, verde și roșu care ne dă confort în fiecare an, cutiile de cadou, globurile alea de când eram mici, târgurile cu beculețe și vin fiert, masa bunicii șamd. Este prima dată când turnăm lumânări în matrițe, mă bucur de ele ca un copil, sper să vă placă și vouă formele pe care le-am ales.
8. Visez la ziua în care … vom înțelege cât de important este să alegem conștient orice, de la îmbrăcăminte, la obiecte decorative, alimente, social media etc. Conservarea mediului și reducerea deșeurilor fizice reprezintă o chestiune despre care încă vorbim foarte puțin, dar cred că e momentul să începem să filtrăm sănătos și ce se întâmplă în feedurile online.
9. Dacă nu aș fi brand owner, mi-ar fi plăcut să fiu … parfumier sau designer de interior. Oricum, tot ceva legat de confort, un business cosy, pentru care să pot lucra cu forme, texturi, culori, arome.
10. Anul acesta am învățat că … e foarte important să ne oprim din când în când să respirăm, până când totul se aliniază și devine clar, astfel încât să putem avea o imagine de ansamblu a oricărui eveniment/task. Tot așa cred că putem fi recunoscători pentru fiecare experiență, chiar și atunci când trecem prin cele mai mari provocări.
11. Cadoul perfect de Crăciun este … unul pe care îl dăruiești cu tot dragul. Nu e nevoie de gesturi mari pentru a transmite un mesaj, așa că sper să ne concentrăm mai mult pe familie și prieteni decât pe grandoare. Și în acest context, sper ca lumânările Wax’n Magic să bucure cât mai multe persoane în perioada festivă.
Partenerul nostru în proiectul ce susține brandurile și designerii români este București Mall Vitan. Ne găsești în clasicul magazin de la parter, din zona de lounge, dar și în noul spațiu de la etajul 1.
Foto: PR
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory
Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…
Chestionarul Alist Designers boutique: PoeticAlb completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in,…
Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…
Chestionarul Alist Designers boutique: IUnique completează frazele noastre
Începem de astăzi seria Chestionarul Alist Designers boutique, ca să îi cunoaștem mai bine pe designerii pe care…
Alist Designers boutique: Piese perfecte de toamnă, pentru un look desprins din filme
Nu mai știi cu ce să te mai îmbraci astfel încât să te simți confortabil și să arăți…
Alist Designers boutique: Small goods care îți vor oferi nota cosy de care ai nevoie zi de zi
Știm cât de mult ți-ar plăcea să poți pleca fix acum într-una dintre destinațiile desprinse din filmele cu…
Alist Designers boutique trece la nivelul următor începând cu luna noiembrie
Te-am obișnuit deja cu o selecție sofisticată lună de lună în proiectul nostru special Alist Designers boutique, însă…