Andreea Leta ∙ November 29, 2024 ∙ 4 min read

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă astăzi cu PoeticAlb, un brand cu o estetică diafană, sculptată în in, pe care ne bucurăm să îl avem alături de noi până pe 31 ianuarie, în magazinul de la etajul 1 din București Mall Vitan. Bianca Elena Nițescu ne spune povestea brandului ei, cum a început, ce o inspiră și care sunt părțile pe care și-ar dori să le schimbe la partea de business. 

PoeticAlb

1. Am pornit pe acest drum pentru că … 
… am fost dintotdeauna atrasă de procesul creativ care precedă lansarea unei colecții. Mi se pare fascinantă partea de multe ori nevăzută, complexitatea de pași, ce stă în spatele unui produs de modă autentic. Cu timpul am înțeles că este nevoie de răbdare pentru a lăsa acest proces să se întâmple și a crea un produs durabil, cu sens, atemporal – așa a luat naștere dorința de a construi un brand slow-fashion – Poeticalb.

2. Cea mai dragă amintire de până acum legată de business este … 
… momentul lansării oficiale, care după multe eforturi, temeri și îndoieli, a venit cu un val neașteptat de susținere și apreciere, ce a validat toată munca de până atunci.

3. Partea mea preferată din business-ul meu este …
… dezvoltarea unei noi colecții – atunci când încep să colectez idei, să aleg tehnicile de producție, să conturez starea colecției, identitatea vizuală, să mă gândesc prin ce călătorie aș vrea să iau împreună cu mine purtătoarele Poeticalb.

4. Partea care îmi place mai puțin/aș vrea să o schimb este … 
… lipsa atenției asupra marketingului și comunicării poveștii brandului. Deși știu cât de important este storytelling-ul, cumva printre toate lucrurile urgente ce intervin într-un business nou înființat, a fost lăsat pe ultima poziție – un aspect asupra căruia o să mă concentrez mai mult în următoarea perioadă.

5. Succesul înseamnă … 
… o continuă dezvoltare. Dar și împăcarea pe care o simți la final de zi că ai muncit cât de mult ai putut pentru a mai adăuga o cărămidă la constuirea visului tău.

6. Am (re)venit la Alist Designers boutique pentru că …
… promovează designul românesc cu multă energie și generozitate, oferindu-ne șansa de a ne expune creațiile alături de alți designeri talentați. În special în momentul în care ne aflăm acum, de început de drum, este o platformă de lansare importantă pentru noi – lucru pentru care suntem recunoscători.

7. Pentru cea mai recentă colecție m-a inspirat …  
… modul în care aș vrea să se simtă persoanele ce vor îmbrăca aceste piese – elegante, feminine, dar în același timp relaxate și lejere. Așadar, colecția ‘à la légère’ propune piese subtil romantice, rafinate și ușor de purtat prin croieli și elemente reglabile, ce se adaptează diferitelor siluete. Fiind totodată și prima noastră colecție, fiecare design a fost gândit îndelung, astfel încât să reflecte ADN-ul brandului și să fie repere pentru următoarele creații.

PoeticAlb

8. Visez la ziua în care … 
… industria modei va folosi cu discernământ conceptul de sustenabilitate, nu doar ca un mod de a-și face publicitate, ci asumându-și cu adevărat responsabilitatea față de mediu și impactul social pe care le are.

9. Dacă nu aș fi fost designer, mi-ar fi plăcut să fiu … 
… cu siguranță tot în zona antreprenoriatului creativ. Am o bucurie aparte să văd concret cum pasiunea și expertiza mea iau forma unui produs finit, ce apoi aduce mulțumire clientului. 

10. Anul acesta am învățat că … 
… ,poate mai mult ca oricând suntem într-o continuă mișcare, într-o continuă evoluție; că această postură de antreprenor, te forțează inconștient la o intensă dezvoltare personală. În aceste prime luni după lansarea oficială, am descoperit lucruri pe care nu le știam despre mine și lucruri la care a trebuit să lucrez mult înainte de a putea merge mai departe.

11. Cadoul perfect de Crăciun este … 
… un produs trainic, realizat cu meticulozitate de designeri români, ce te va bucura mult timp.

Partenerul nostru în proiectul ce susține brandurile și designerii români este București Mall Vitan. Ne găsești în clasicul magazin de la parter, din zona de lounge, dar și în noul spațiu de la etajul 1.

Foto: PR

Related Posts

The Grand Avenue: Ice, ice, baby!

Sezonul rece i-a trimis pe marii designeri spre o estetică glacială, reflectată prin tonurile de gri, perfect puse…

Zalando: Ce port de Sărbători?

Sezonul festiv a sosit! Găsește-ți inspirația împreună cu Zalando și adaugă acea strălucire ținutei tale perfecte, fie pentru…

C&A Xmas 2024: Strălucește alături de întreaga familie 

Unul dintre cele mai așteptate momente ale anului este chiar sărbătoarea Crăciunului, care a inspirat cea mai recentă…

Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg

Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…

Alexia Eram și-a lansat colecția de haine. Cum a fost la evenimentul Margot Market

Unul dintre cei mai cunoscuți influenceri de la noi, Alexia Eram, și-a lansat prima colecție de haine, colecție…

Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…

Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory

Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…

Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze 

Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…

Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…

Chestionarul Alist Designers boutique: Provocative Concept completează frazele noastre

Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu Provocative Concept, un brand care a pornit dintr-o pasiune pură, pusă…