Ai putea să îți transformi radical rutina zilnică de îngrijire sau să alegi doar ceea ce contează pentru tine. Dacă ești în acel moment în care te simți ok doar cu produsele basic, all good.
Pe de altă parte, dacă vrei să obții cele mai bune rezultate și o atenție mai mare din partea celorlalți, e timpul să afli mai multe despre cele mai noi cosmetice și gadgeturi de grooming. Și, apropo, pot fi luate în concediul de pe uscat sau de pe mare.
Balsam Men Lip Balm, Melkior, 16,72 lei
Creat special pentru bărbați, balsamul pentru buze Melkior hrănește, protejează și hidratează intens grație untului de shea. Îl poți aplica oricând pentru a preveni uscarea buzelor, deoarece este recomandat pentru îngrijirea zilnică, în orice perioadă a anului. În plus, formula fără luciu, fără culoare, care lasă un aspect mat îl face cel mai discret ajutor.
Gel After Shave Shooting, Clarinsmen
Un tip de produs 2 în 1, gelul după bărbierit hidratează pielea și îngrijește barba. Pentru piele, acesta are o acțiune calmantă, hidratantă, matifiată. Pentru barbă, gelul Clarins dă rezistență și aspect fin firelor de păr.
Șampon reechilibrant DS Hair, Uriage, 39 lei
Beneficiile multiple ale apei termale din Alpii francezi fac din șamponul reechilibrant DS Hair produsul perfect pentru orice tip de păr, atunci când principala nevoie a scalpului este combaterea mătreței. Folosit zilnic, în alternanță cu șampoanele de tratament DS Hair, șamponul reechilibrant are o formulă din care fac parte Complexul brevetat TLR – 2 Regul (anti-inflamator), Apa termală Uriage (hidrantă și calmantă), piroctone olamina și floarea de colț.
Cedar Malaki, Chopard, EDP, 80 ml
Cea mai recentă lansare a casei Chopard, parfumul unisex Cedar Malaki face parte din categoria acelor parfumuri pe care le poți împărți cu partenera sau cu partenerul tău. Acesta conține note de vârf ciprate, de grapefruit, de cardamom și lavandă, cu cedru în mijloc și boabe de tonka și paciuli, în bază.
Gel Blemish Control, CeraVe, 50 lei
Bogat în acizi AHA și BHA, gelul anti-imperfecțiuni de la CeraVe este dedicat tenului cu tendință acneică. Textura ultra-lejeră intră rapid în piele, iar formula ajută la reducerea imperfecțiunilor și a aspectului porilor, fără a usca pielea. E bine să știi că acesta conține acid salicilic (SA), un beta hidroxi acid (BHA), pentru reducerea imperfecțiunilor, alfa-hidroxy-acizi (AHA), un mix de acid lactic și glicolic, pentru netezirea și catifelarea pielii, dar și niacinamide, cu efect calmant, și acid hialuronic hidratant.
Șampon anti-mătreață Symbiose, Kérastase, 130 lei
Pentru scalpul uscat și sensibil, predispus la mătreață, poți folosi acest șampon anti-mătreață intens hidratant. Formula sa sub formă de cremă-spumă aerată este infuzată cu substanțe active de îngrijire a pielii, care elimină mătreața și previn descuamarea, în același timp hidratând și calmând scalpul uscat.
LUNATM4 Body, Foreo, 920 lei
Conceput pentru curățarea și masajul pielii corpului, dispozitivul FOREO LUNATM 4 Body elimină până la 99,5% dintre impuritățile depuse pe piele, inclusiv celulele epiteliale moarte. Datorită capului flexibil din silicon, acesta se adaptează perfect formei corpului și lasă pielea curată și netedă.
Cutie cadou foarfece Renomed, 80 lei (miobio.ro)
Un cadou deosebit poate să însemne și o cutie specială în care să adaugi foarfecii Renomed. Cutia cu bază din lemn și capac embosat poate păstra, pe termen lung și în siguranță, orice foarfecă Renomed. Trebuie doar să găsești acea persoană fascinată de lucrurile făcute încă manual, așa cum sunt aceste produse create de o familie din vestul Poloniei.
Bad Boy Extreme, Carolina Herrera, EDP, 484 lei
Luminoasă sau întunecată? Ce fel de personalitate ai? Până să te decizi află că acest parfum are o compoziție bazată pe tensiunea inedită dintre prospețime și căldură. Bad Boy Extreme debutează cu un duo de ghimbir și bergamotă. Inima parfumului este pătrunsă de aroma vetiverului, alături de o notă de cacao. La final, se alături tonurile lemnoase de paciuli și aroma dulce a boabelor de tonka.
Trouble-fête, Givenchy, 1295 lei (exclusiv Sephora)
Hubert de Givenchy a fost un “troublemaker-in-chief”, “copilul teribil al industriei Haute Couture”, așa cum a fost numit în vremea sa. Îndrăzneala plină de viziune, tendința de a se juca cu tradiția au rămas definitorii în istoria Casei și sunt surprinse în această esență. De la primele acorduri de frunză de smochin, la infuzia de susan prăjit, gurmand, generos, apoi la texturile acordurilor de absolut de iasomie Sambac, olibanum și absolut de boabe de tonka.
True Grey, Wella Professionals (în saloane)
Gama creată pentru îngrijirea părului cărunt natural nu implică vopsire și nu deteriorează părul. În schimb reduce efectul de îngălbenire și lasă părul moale și ușor de aranjat, creează un efect natural tridimensional care conferă părului personalitate și îi permite să îl pună în valoare.
Foto: Hepta.
Articol publicat în A List Magazine (26).
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025 (VIDEO)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția de…
Unde găsiți revista A List Magazine nr. 33 – iarnă 2024/2025?
NU UITAȚI: revista A List Magazine este gratuită și o puteți lua din zecile de locuri simpatice (de…
Crazy Christmas 2024: Idei originale de cadouri pe care le găsești la târg
Crazy Christmas revine la Unirea Shopping Center (intrare din bulevardul Corneliu Coposu 2A) pe 7 decembrie, între orele…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea a III-a)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea II)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Cum a fost la lansarea A List Magazine ediția de iarnă 2024/2025? (partea I)
Royal Attitude. Acesta a fost dress-code-ul petrecerii de lansare a celui mai recent număr A List Magazine, ediția…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi aflăm mai multe despre Wax’n Magic
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu Wax’n Magic, brandul de lumânări pe care îl găsești…
Chestionarul Alist Designers boutique: Astăzi ne răspunde ownerul brandului My Perfume Theory
Alist Designers boutique este gazda unei selecții generoase de branduri locale în această perioadă. Astăzi vorbim cu Astrid…
Chestionarul Alist Designers boutique: Pălăria Dădârlat în câteva fraze
Seria Chestionarul Alist Designers boutique merge mai departe cu un brand care împlinește 128 de tradiție, pasiune și…
Chestionarul Alist Designers boutique: Maria Costake completează frazele noastre
Seria Chestionarul Alist Designers boutique continuă cu povestea Mariei Costake, brandul care a transformat pasiunea și talentul artistic…