Beauty & fashion colab: Guido Palau X Zara, Estée Lauder X Sabyasachi

Renumitul hairstylist Guido Palau a lansat o colecție cu șase produse de îngrijire a părului împreună cu retailerul Zara. Iar cel mai influent designer din India, Sabyasachi Mukherjee, intră în lumea frumuseții cu 10 rujuri noi, colecție creată împreună cu Estée Lauder.
Renumitul hairstylist Guido Palau a lansat o colecție cu șase produse de îngrijire a părului împreună cu retailerul Zara. Prima colecție de produse de îngrijire a părului de la acest brand de modă conține șase formule pentru uz zilnic.
„Prima lansare se numește Everyday Basics, așa că sunt toate lucrurile de bază de care cred că oamenii ar avea nevoie pentru a crea coafuri care pot fi purtate”, spune Palau pentru Bazaar. „Am făcut produsele în mod intenționat foarte prietenoase pentru consumatori. Nu produc în exces, adică nu sunt lipicioase. Și fac ceea ce spun că vor face pe ambalaj.”
Cele șase produse din colecție sunt spray pentru păr, spray pentru texturare uscată, spray pentru protejare împotriva căldurii, balsam pentru păr, activator de bucle și spuma de volum.
Palau și Zara au avut prima colaborare pentru păr de Sărbători, cu un set Glitter in Gold în ediție limitată și campanie făcută cu Kaia Gerber.
În vară, urmează să mai fie lansate încă trei produse de păr, specifice sezonului cald.
Produsele de îngrijire a părului sunt cea mai recentă colaborare de beauty a Zara, după colecția de machiaj, lansată în colaborare cu artista Diane Kendal, în 2021, și după parfumurile create de Jo Malone și de maestrul parfumier Jérôme Epinette.
Estée Lauder și designerul Sabyasachi Mukherjee au lansat o colecție de zece rujuri. Colecția în ediție limitată, realizată cu Estée Lauder, constă din 10 rujuri satinate mate și ultra-mate și a fost lansată pe 4 martie. Rujurile sunt în carcase de lac negru, cu accente placate cu aur de 24 de karate și gravate cu tigrul bengal, trade marck-ul lui Sabyasachi.
Designerul spune că inspirația pentru cele 10 nuanțe de ruj au fost nenumărate: Marilyn Monroe, Madonna, opera pictorului peisagist britanic din secolul al XIX-lea John Constable, culorile mătăsii și brocardelor indiene, efervescența pietrelor prețioase, zidurile Rajasthanului, în nordul Indiei.
Foto: Guido Palau, Zara, Estée Lauder, Sabyasachi

Renumitul hairstylist Guido Palau a lansat o colecție cu șase produse de îngrijire a părului împreună cu retailerul Zara. Iar cel mai influent designer din India, Sabyasachi Mukherjee, intră în lumea frumuseții cu 10 rujuri noi, colecție creată împreună cu Estée Lauder.
Renumitul hairstylist Guido Palau a lansat o colecție cu șase produse de îngrijire a părului împreună cu retailerul Zara. Prima colecție de produse de îngrijire a părului de la acest brand de modă conține șase formule pentru uz zilnic.
„Prima lansare se numește Everyday Basics, așa că sunt toate lucrurile de bază de care cred că oamenii ar avea nevoie pentru a crea coafuri care pot fi purtate”, spune Palau pentru Bazaar. „Am făcut produsele în mod intenționat foarte prietenoase pentru consumatori. Nu produc în exces, adică nu sunt lipicioase. Și fac ceea ce spun că vor face pe ambalaj.”
Cele șase produse din colecție sunt spray pentru păr, spray pentru texturare uscată, spray pentru protejare împotriva căldurii, balsam pentru păr, activator de bucle și spuma de volum.
Palau și Zara au avut prima colaborare pentru păr de Sărbători, cu un set Glitter in Gold în ediție limitată și campanie făcută cu Kaia Gerber.
În vară, urmează să mai fie lansate încă trei produse de păr, specifice sezonului cald.
Produsele de îngrijire a părului sunt cea mai recentă colaborare de beauty a Zara, după colecția de machiaj, lansată în colaborare cu artista Diane Kendal, în 2021, și după parfumurile create de Jo Malone și de maestrul parfumier Jérôme Epinette.
Estée Lauder și designerul Sabyasachi Mukherjee au lansat o colecție de zece rujuri. Colecția în ediție limitată, realizată cu Estée Lauder, constă din 10 rujuri satinate mate și ultra-mate și a fost lansată pe 4 martie. Rujurile sunt în carcase de lac negru, cu accente placate cu aur de 24 de karate și gravate cu tigrul bengal, trade marck-ul lui Sabyasachi.
Designerul spune că inspirația pentru cele 10 nuanțe de ruj au fost nenumărate: Marilyn Monroe, Madonna, opera pictorului peisagist britanic din secolul al XIX-lea John Constable, culorile mătăsii și brocardelor indiene, efervescența pietrelor prețioase, zidurile Rajasthanului, în nordul Indiei.
Foto: Guido Palau, Zara, Estée Lauder, Sabyasachi