Blake Lively a lansat brandul de beauty Blake Brown

Actrița americană Blake Lively este acum fondatoarea brandului de îngrijire și înfrumusețare a părului, Blake Brown. Gama sa de debut vizează fortifierea părului și a fost lansată pe 4 august.
Linie de îngrijire a părului Blake Brown este o colecție vegană formată din opt produse: șampon, măști și produse de styling inspirate de regimul personal de îngrijire a părului al starului Gossip Girl și The Age of Adaline.
Produsele au o formulă care fortifică și hrănește firele, lăsând părul „sănătos și puternic”.
Actrița Blake Brown a spus că brandul a avut nevoie de șapte ani pentru a fi dezvoltat și a fost creat în parteneriat cu grupul privat de frumusețe Give Back Beauty.
„Am fost intransigenți, motiv pentru care a durat o perioadă absurdă de timp, dar produsele arată nivelul nostru de dedicare și un control strict al calității.”, a spus Lively.
„Am fost hotărâtă să îmbuteliez o linie premium de îngrijire a părului de calitate ca la salon, care este mai curată, fără cruzime împotriva animalelor, mai ușoară, mai delicioasă, mai durabilă și mai accesibilă decât orice am văzut pe piață.”
Blake Brown include șampon pentru hrănire, mască pentru hrănire, șampon pentru fortifiere, mască pentru fortifiere și mască pre-șampon.
Produsele de styling includ șamponul uscat, spuma glam și poțiunea All-in-Wonder Leave-In.
Produsele nu conțin sulfați, siliconi, parabeni și coloranți sintetici și sunt formulate cu arome inspirate de parfumurile preferate ale lui Blake.
„Dorința, scopul și instinctele lui Blake în dezvoltarea acestui brand au fost de neegalat”, a spus fondatorul Give Back Beauty, Corrado Brondi.
„De la formulele realizate cu meticulozitate până la parfumurile lor rafinate, Blake și-a băgat mâinile, sau ar trebui să spunem părul, în orice. Și avea o directivă clară cu privire la modul în care dorea să arate, să simtă și să miroasă marca.”
Divizia Prestige a Give Back Beauty include licențe de parfum pentru mărci de lux precum Zegna, Elie Saab și Chopard.
Produsele Blake Brown variază de la 18,99 USD până la 24,99 USD.
Colecția este disponibilă pe blakebrownbeauty.com și exclusiv la Target din 4 august.
Lively nu este singura celebritate care a pătruns pe piața de îngrijire a părului în acest an, scrie Cosmetics Business.
Cântăreața Beyoncé și-a lansat colecția de recuperare a keratinei Cécred.
Cântăreața și compozitoarea britanică Rita Ora a lansat Typebea, o gamă pentru părul deteriorat de căldură.
Rihanna și-a extins imperiul frumuseții prin lansarea Fenty Hair, completând linia ei de cosmetice Fenty Beauty.
Între timp, actorul Luke Cage, Mike Colter, a dezvoltat o linie de îngrijire a părului pentru copiii cu moștenire multietnică.
Foto: hepta.

Actrița americană Blake Lively este acum fondatoarea brandului de îngrijire și înfrumusețare a părului, Blake Brown. Gama sa de debut vizează fortifierea părului și a fost lansată pe 4 august.
Linie de îngrijire a părului Blake Brown este o colecție vegană formată din opt produse: șampon, măști și produse de styling inspirate de regimul personal de îngrijire a părului al starului Gossip Girl și The Age of Adaline.
Produsele au o formulă care fortifică și hrănește firele, lăsând părul „sănătos și puternic”.
Actrița Blake Brown a spus că brandul a avut nevoie de șapte ani pentru a fi dezvoltat și a fost creat în parteneriat cu grupul privat de frumusețe Give Back Beauty.
„Am fost intransigenți, motiv pentru care a durat o perioadă absurdă de timp, dar produsele arată nivelul nostru de dedicare și un control strict al calității.”, a spus Lively.
„Am fost hotărâtă să îmbuteliez o linie premium de îngrijire a părului de calitate ca la salon, care este mai curată, fără cruzime împotriva animalelor, mai ușoară, mai delicioasă, mai durabilă și mai accesibilă decât orice am văzut pe piață.”
Blake Brown include șampon pentru hrănire, mască pentru hrănire, șampon pentru fortifiere, mască pentru fortifiere și mască pre-șampon.
Produsele de styling includ șamponul uscat, spuma glam și poțiunea All-in-Wonder Leave-In.
Produsele nu conțin sulfați, siliconi, parabeni și coloranți sintetici și sunt formulate cu arome inspirate de parfumurile preferate ale lui Blake.
„Dorința, scopul și instinctele lui Blake în dezvoltarea acestui brand au fost de neegalat”, a spus fondatorul Give Back Beauty, Corrado Brondi.
„De la formulele realizate cu meticulozitate până la parfumurile lor rafinate, Blake și-a băgat mâinile, sau ar trebui să spunem părul, în orice. Și avea o directivă clară cu privire la modul în care dorea să arate, să simtă și să miroasă marca.”
Divizia Prestige a Give Back Beauty include licențe de parfum pentru mărci de lux precum Zegna, Elie Saab și Chopard.
Produsele Blake Brown variază de la 18,99 USD până la 24,99 USD.
Colecția este disponibilă pe blakebrownbeauty.com și exclusiv la Target din 4 august.
Lively nu este singura celebritate care a pătruns pe piața de îngrijire a părului în acest an, scrie Cosmetics Business.
Cântăreața Beyoncé și-a lansat colecția de recuperare a keratinei Cécred.
Cântăreața și compozitoarea britanică Rita Ora a lansat Typebea, o gamă pentru părul deteriorat de căldură.
Rihanna și-a extins imperiul frumuseții prin lansarea Fenty Hair, completând linia ei de cosmetice Fenty Beauty.
Între timp, actorul Luke Cage, Mike Colter, a dezvoltat o linie de îngrijire a părului pentru copiii cu moștenire multietnică.
Foto: hepta.