Brânză cu mucegai, grătar, pizza, cartofi prăjiți – aromele din parfumurile gurmanzilor absoluți

parfumurile gurmanzilor

Lanțul de fast-food KFC a provocat reacții în rândul fanilor, prin lansarea unei colonii care miroase a sos BBQ. Dar ei nu sunt nici primii, nici ultimii care transformă plăcerea de a mânca într-un parfum pentru corp.

Cine ar purta un astfel de parfum? Probabil gurmanzii absoluți sau cele mai extravagante caractere.

Noul parfum KFC este numit No11 Eau De BBQ, și este considerat parfum-semnătură. În prezent, se poate face precomandată în Marea Britanie.

Despre parfum, se spune că are note fumurii de lemn și cărbune și „întruchipează esența unei experiențe clasice de grătar”.

Notele sunt cuprinse într-o sticlă întunecată și groasă, cu logo-ul KFC.

„Am experimentat toți asta – acea aromă inconfundabilă a unui grătar plutind prin aer, ispitindu-ne simțurile și făcându-ne poftă de gustul bunătății gătite cu fum. Dar ce se întâmplă dacă ai putea capta acel miros irezistibil într-o sticlă?”, scrie într-o comunicare a companiei.

Parfumul în ediție limitată va fi livrat într-o sticlă de 100 ml și costă 11 lire sterline.

Cu doar câteva luni mai devreme, lanțul de fast-food McDonald’s anunța că îmbuteliase unul dintre mirosurile dulci ale succesului său sub formă de parfum. McDonald’s Japan a anunțat în Social media lansarea unui parfum cu aromă de cartofi prăjiți.

„Am făcut un parfum care miroase a cartofi prăjiți?”, a postat brandul lângă o imagine care arata un model folosind un parfum dintr-o sticlă identică simbolicului recipient de cartofi prăjiți McDonald’s.

În fotografie, McDonald’s anunța trei versiuni ale parfumului: cartofi prăjiți sărați obișnuiți, cartofi prăjiți sărați cu alge marine prune nori și cartofi prăjiți cu maioneză cu usturoi și piper negru. Ultimele două arome erau destinate exclusiv Japoniei.

De fapt, primul lanț de fast food care a lansat un astfel de produs a fost Burger King. În 2008, un alt lanț de fast-food, Burger King a lansat, în SUA, o serie de parfumuri cu miros de carne, numite Flame. În descrierea parfumurilor era precizată „mireasma seducției cu o notă de carne friptă la foc”.

Pizza Hut Canada a produs 110 sticle cu parfum de pizza – pe care l-au numit Eau de Pizza Hut – după ce o fotografie cu un parfum fals Pizza Hut a primit feedback pozitiv în Social media. Compania a livrat parfumul de pizza câștigătorilor unui concurs pe Facebook.

Parfumurile extravagante au vizat și iubitorii de brânzeturi. În 2006, producătorii brânzei Stilton au lansat parfumul Eau de Stilton. Pentru iubitorii de brănzeturi, acest parfum avea să „recreeze aroma fructată și aspră” a brânzei cu mucegai albastru, „într-un parfum purtabil”. Parfumul are și note de valeriană.

Foto: hepta.

parfumurile gurmanzilor

Lanțul de fast-food KFC a provocat reacții în rândul fanilor, prin lansarea unei colonii care miroase a sos BBQ. Dar ei nu sunt nici primii, nici ultimii care transformă plăcerea de a mânca într-un parfum pentru corp.

Cine ar purta un astfel de parfum? Probabil gurmanzii absoluți sau cele mai extravagante caractere.

Noul parfum KFC este numit No11 Eau De BBQ, și este considerat parfum-semnătură. În prezent, se poate face precomandată în Marea Britanie.

Despre parfum, se spune că are note fumurii de lemn și cărbune și „întruchipează esența unei experiențe clasice de grătar”.

Notele sunt cuprinse într-o sticlă întunecată și groasă, cu logo-ul KFC.

„Am experimentat toți asta – acea aromă inconfundabilă a unui grătar plutind prin aer, ispitindu-ne simțurile și făcându-ne poftă de gustul bunătății gătite cu fum. Dar ce se întâmplă dacă ai putea capta acel miros irezistibil într-o sticlă?”, scrie într-o comunicare a companiei.

Parfumul în ediție limitată va fi livrat într-o sticlă de 100 ml și costă 11 lire sterline.

Cu doar câteva luni mai devreme, lanțul de fast-food McDonald’s anunța că îmbuteliase unul dintre mirosurile dulci ale succesului său sub formă de parfum. McDonald’s Japan a anunțat în Social media lansarea unui parfum cu aromă de cartofi prăjiți.

„Am făcut un parfum care miroase a cartofi prăjiți?”, a postat brandul lângă o imagine care arata un model folosind un parfum dintr-o sticlă identică simbolicului recipient de cartofi prăjiți McDonald’s.

În fotografie, McDonald’s anunța trei versiuni ale parfumului: cartofi prăjiți sărați obișnuiți, cartofi prăjiți sărați cu alge marine prune nori și cartofi prăjiți cu maioneză cu usturoi și piper negru. Ultimele două arome erau destinate exclusiv Japoniei.

De fapt, primul lanț de fast food care a lansat un astfel de produs a fost Burger King. În 2008, un alt lanț de fast-food, Burger King a lansat, în SUA, o serie de parfumuri cu miros de carne, numite Flame. În descrierea parfumurilor era precizată „mireasma seducției cu o notă de carne friptă la foc”.

Pizza Hut Canada a produs 110 sticle cu parfum de pizza – pe care l-au numit Eau de Pizza Hut – după ce o fotografie cu un parfum fals Pizza Hut a primit feedback pozitiv în Social media. Compania a livrat parfumul de pizza câștigătorilor unui concurs pe Facebook.

Parfumurile extravagante au vizat și iubitorii de brânzeturi. În 2006, producătorii brânzei Stilton au lansat parfumul Eau de Stilton. Pentru iubitorii de brănzeturi, acest parfum avea să „recreeze aroma fructată și aspră” a brânzei cu mucegai albastru, „într-un parfum purtabil”. Parfumul are și note de valeriană.

Foto: hepta.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă