La Roche-Posay – 50 de ani de îngrijire a pielii

La Roche-Posay

În 2025, La Roche-Posay celebrează 50 de ani de îngrijire care poate schimba vieţi.

Fondat de un farmacist în 1975, brandul este acum prezent în peste 60 de ţări şi este recomandat de 100.000 de dermatologi din întreaga lume. La Roche-Posay oferă o gamă unică de produse de îngrijire zilnică, dezvoltate pentru fiecare tip de piele, de la nou-născuţi la pacienţi oncologici, de la protecţie UV la repararea pielii sever lezată. Formulele La Roche-Posay sunt create cu apă termală unică, bogată în seleniu, graţie proprietăţilor antioxidante şi calmante ale acesteia. 

Această apă este folosită şi la Centrul Termal La Roche-Posay, primul Centru de Dermatologie din Europa, care colaborează cu dermatologi şi experţi în neuroştiinţă, combinând protocoale de îngrijire dermatocosmetică şi termală pentru pacienţi. Dezvoltate pe baza unor reguli stricte de formulare, cu un număr minim de ingrediente în concentraţii optime, produsele La Roche-Posay sunt supuse unor teste clinice riguroase pentru e cacitate şi siguranţă, chiar şi pe pielea sensibilă. 

Istoria La Roche-Posay

Cele mai importante momente ale brandului:

1975 

Farmacistul francez Rene Levayer fondează Roche-Posay Laboratoires Pharmaceutiques, punând bazele unui viitor al inovaţiei în îngrijirea pielii.

1987 

La Roche-Posay devine primul brand ce lansează un produs cu filtru anti-UVA, introducând Parsol 1789, care stabileşte noi standarde în protecţia solară. 

2007 

Ca pionieri în îngrijirea holistică, La Roche-Posay a deschis primul centru de îngrijire a pielii post-tratament oncologic, oferind sprijin esenţial pacienţilor. 

2011 

La Roche-Posay a deschis noi drumuri în ştiinţa dermatologică, fiind pionieri în cercetarea microbiomului, prin lansarea primului studiu academic dedicat mapării microbiomului cutanat. 

2018 

În parteneriat cu Apple, La Roche-Posay a lansat senzorul My Skin Track UV, revoluţionând monitorizarea personalizată a îngrijirii pielii. 

2019 

A fost introdus Effaclar Spotscan, un instrument de evaluare a acneei bazat pe inteligenţă artificială, transformând îngrijirea acneei cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie. 

2022 

La Roche-Posay a lansat UVMune 400 cu Mexoryl 400: o inovaţie în protecţia împotriva radiaţiilor UVA ultra-lungi, care a stabilit un nou standard în domeniul protecţiei solare. 

2024 

Continuând tradiţia de inovare, La Roche-Posay a lansat Mela B3 cu MelasylTM, o soluţie revoluţionară împotriva problemelor de hiperpigmentare. 

Dezvoltarea dermatologiei: „Scars of Life”

Programul de cercetare „Scars of Life” cuprinde o serie de studii epidemiologice desfăşurate pe 5 continente, în 27 de ţări, pe un eşantion de 30.801 de persoane, care explorează impactul pe termen lung şi cicatricile invizibile ale problemelor pielii. 

În 2024, La Roche-Posay a realizat cel mai amplu studiu despre eczemă de până acum, colectând 6.000.000 de puncte de date (măsurători) de la 28.000 de foşti pacienţi cu eczemă şi am descoperit un adevăr dureros: aproape jumătate dintre aceşti pacienţi se simt mai puţin iubiţi chiar şi astăzi. Problemele pielii şi calitatea vieţii sunt inseparabile.

Preventia cancerului de piele

La Roche-Posay, lider în îngrijirea dermatologică a pielii, îşi consolidează moştenirea de soluţii care schimbă vieţi odată cu lansarea Effaclar A.Z. Gel-cremă. Această formulă de ultimă generaţie, bazată pe trio-ul de acizi recomandaţi de medici dermatologi: Acid Azelaic, Salicilic şi Hialuronic, împreună cu zincul, oferă o nouă abordare în gestionarea imperfecţiunilor la adulţi. Imperfecţiunile, în special erupţiile care apar după vârsta de 25 de ani, pot avea atât impact zic, cât şi emoţional negativ. 

Cele mai recente inovații: Effaclar A.Z si Anthelios UVMune400 Anti-pigmentare.  

Bazându-se pe succesul lansării din 2020 a serului Effaclar, care a devenit un fenomen global în rândul adulţilor cu imperfecţiuni, Effaclar A.Z. Gel-cremă oferă o soluţie cu multiple beneficii pentru femeile adulte care îşi doresc o piele fără imperfecţiuni şi cu aspect sănătos. 

Acneea vulgară poate persista până la vârsta adultă, cu o prevalenţă de 50,9% a imperfecţiunilor la femeile cu vârsta cuprinsă între 20 şi 29 de ani şi de 26,3% la femeile cu vârsta cuprinsă între 40 şi 49 de ani, însă există puţine soluţii eficiente. În ciuda faptului că este atât de frecventă, pielea predispusă la acnee cu debut tardiv are un impact semnificativ asupra stimei de sine şi a percepţiei de sine. 

Imperfecţiunile cu debut tardiv au câteva caracteristici distinctive care le diferenţiază de imperfecţiunile
din adolescenţă. Spre deosebire de imperfecţiunile adolescentine, imperfecţiunile la adulţi apar de obicei în „zona U” – obraji, în jurul gurii, bărbie şi linia maxilarului. Acestea apar ca urmare a hiperseboreei şi se prezintă sub formă de leziuni neinflamatorii sau duc la leziuni inflamatorii superficiale, noduli profunzi şi/sau chisturi. Severitatea este adesea de la uşoară la moderată şi, spre deosebire de coşurile adolescentine, este afectată de procesul de îmbătrânire a pielii. 

Imperfecţiunile la adulţi pot fi deosebit de persistente, cu leziuni individuale care pot dura mai mult şi pot lăsa semne persistente timp de peste un an. Acest ciclu recurent de erupţii şi semne persistente poate avea un impact semnificativ asupra stimei de sine şi a încrederii. O altă problemă care complică situaţia este interacţiunea dintre coşuri şi procesul de îmbătrânire, ceea ce necesită o abordare cu obiective multiple.

Un nou capitol în lupta împptriva hiperpigmentării

Hiperpigmentarea este o problemă subestimată, dar în creştere, în rândul oamenilor din întreaga lume – în special pentru persoanele cu fototipuri mai închise. Fiind motivaţi de dorinţa de a aborda această problemă globală răspândită, La Roche-Posay are o istorie lungă în crearea de soluţii care pot schimba vieţi pentru a combate petele pigmentare persistente. 

În 2025, La Roche-Posay redefineşte lupta împotriva hiperpigmentării introducând o inovaţie revoluţionară: o formulă ultra-potentă ce combină protecţia superioară împotriva radiaţiilor UVA ultra-lungi cu o acţiune ţintită anti-pigmentare superioară, demonstrând e cacitate pe toate fototipurile de piele. 

Viitorul unui ten uniform şi radiant vine odată cu noul ANTHELIOS UVMUNE 400 FLUID ANTI- PIGMENTARE SPF50+. 

Probleme de pigmentare: o preocupare globală în creștere

Până la 1 din 2 persoane suferă de probleme de hiperpigmentare. Mai mult, 69% dintre dermatologi sunt consultaţi pentru această problemă complexă a pielii, care include melasma, lentigo şi hiperpigmentarea postinflamatorie, toate acestea având un efect profund asupra stimei de sine şi a calităţii vieţii celor afectaţi. 

Hiperpigmentarea poate crescută de 7 până la 10 ori prin expunerea repetată la soare, în special la radiaţiile UVA ultra-lungi, care modulează expresia genelor, ducând la leziuni ale pielii, cum ar petele pigmentare.

Susținerea pacienților cu cancer

Sănătatea pielii are un impact major asupra bunăstării generale astfel La Roche-Posay, în parteneriat cu comunitatea medicală, a decis să contribuie la progresul dermatologiei şi la dezvoltarea de noi abordări în îngrijirea pielii. Din 2019, Fundaţia La Roche-Posay se dedică îmbunătăţirii vieţii copiilor bolnavi de cancer şi a familiilor acestora. Aproximativ 20 de milioane de cazuri noi de cancer sunt diagnosticate în fiecare an, iar 80% dintre pacienţi suferă de efecte secundare severe asupra pielii. Programul „Fight With Care” oferă  informaţii despre şi acces la îngrijirea de susţinere, pacienţilor şi persoanelor din sistemul lor de sprijin.
De asemenea, este crescut gradul de conştientizare prin campanii precum „Puterea vindecătoare a atingerii“: un îndemn de mobilizare în lupta împotriva cancerului, care prezintă pacienţi şi îngrijitori reali. 

Sustenabilitate

La Roche-Posay a lansat prima sa inovaţie în materie de ambalaje sustenabile în 2020, cu tuburi pe bază de hârtie şi rezerve de reîncărcare şi îşi propune să utilizeze 100% plastic reciclat în ambalajele sale până în 2030. Din 2023, toate produsele sunt fabricate în fabrici care utilizează 100% energie regenerabilă. 

Foto: PR.

La Roche-Posay

În 2025, La Roche-Posay celebrează 50 de ani de îngrijire care poate schimba vieţi.

Fondat de un farmacist în 1975, brandul este acum prezent în peste 60 de ţări şi este recomandat de 100.000 de dermatologi din întreaga lume. La Roche-Posay oferă o gamă unică de produse de îngrijire zilnică, dezvoltate pentru fiecare tip de piele, de la nou-născuţi la pacienţi oncologici, de la protecţie UV la repararea pielii sever lezată. Formulele La Roche-Posay sunt create cu apă termală unică, bogată în seleniu, graţie proprietăţilor antioxidante şi calmante ale acesteia. 

Această apă este folosită şi la Centrul Termal La Roche-Posay, primul Centru de Dermatologie din Europa, care colaborează cu dermatologi şi experţi în neuroştiinţă, combinând protocoale de îngrijire dermatocosmetică şi termală pentru pacienţi. Dezvoltate pe baza unor reguli stricte de formulare, cu un număr minim de ingrediente în concentraţii optime, produsele La Roche-Posay sunt supuse unor teste clinice riguroase pentru e cacitate şi siguranţă, chiar şi pe pielea sensibilă. 

Istoria La Roche-Posay

Cele mai importante momente ale brandului:

1975 

Farmacistul francez Rene Levayer fondează Roche-Posay Laboratoires Pharmaceutiques, punând bazele unui viitor al inovaţiei în îngrijirea pielii.

1987 

La Roche-Posay devine primul brand ce lansează un produs cu filtru anti-UVA, introducând Parsol 1789, care stabileşte noi standarde în protecţia solară. 

2007 

Ca pionieri în îngrijirea holistică, La Roche-Posay a deschis primul centru de îngrijire a pielii post-tratament oncologic, oferind sprijin esenţial pacienţilor. 

2011 

La Roche-Posay a deschis noi drumuri în ştiinţa dermatologică, fiind pionieri în cercetarea microbiomului, prin lansarea primului studiu academic dedicat mapării microbiomului cutanat. 

2018 

În parteneriat cu Apple, La Roche-Posay a lansat senzorul My Skin Track UV, revoluţionând monitorizarea personalizată a îngrijirii pielii. 

2019 

A fost introdus Effaclar Spotscan, un instrument de evaluare a acneei bazat pe inteligenţă artificială, transformând îngrijirea acneei cu ajutorul tehnologiei de ultimă generaţie. 

2022 

La Roche-Posay a lansat UVMune 400 cu Mexoryl 400: o inovaţie în protecţia împotriva radiaţiilor UVA ultra-lungi, care a stabilit un nou standard în domeniul protecţiei solare. 

2024 

Continuând tradiţia de inovare, La Roche-Posay a lansat Mela B3 cu MelasylTM, o soluţie revoluţionară împotriva problemelor de hiperpigmentare. 

Dezvoltarea dermatologiei: „Scars of Life”

Programul de cercetare „Scars of Life” cuprinde o serie de studii epidemiologice desfăşurate pe 5 continente, în 27 de ţări, pe un eşantion de 30.801 de persoane, care explorează impactul pe termen lung şi cicatricile invizibile ale problemelor pielii. 

În 2024, La Roche-Posay a realizat cel mai amplu studiu despre eczemă de până acum, colectând 6.000.000 de puncte de date (măsurători) de la 28.000 de foşti pacienţi cu eczemă şi am descoperit un adevăr dureros: aproape jumătate dintre aceşti pacienţi se simt mai puţin iubiţi chiar şi astăzi. Problemele pielii şi calitatea vieţii sunt inseparabile.

Preventia cancerului de piele

La Roche-Posay, lider în îngrijirea dermatologică a pielii, îşi consolidează moştenirea de soluţii care schimbă vieţi odată cu lansarea Effaclar A.Z. Gel-cremă. Această formulă de ultimă generaţie, bazată pe trio-ul de acizi recomandaţi de medici dermatologi: Acid Azelaic, Salicilic şi Hialuronic, împreună cu zincul, oferă o nouă abordare în gestionarea imperfecţiunilor la adulţi. Imperfecţiunile, în special erupţiile care apar după vârsta de 25 de ani, pot avea atât impact zic, cât şi emoţional negativ. 

Cele mai recente inovații: Effaclar A.Z si Anthelios UVMune400 Anti-pigmentare.  

Bazându-se pe succesul lansării din 2020 a serului Effaclar, care a devenit un fenomen global în rândul adulţilor cu imperfecţiuni, Effaclar A.Z. Gel-cremă oferă o soluţie cu multiple beneficii pentru femeile adulte care îşi doresc o piele fără imperfecţiuni şi cu aspect sănătos. 

Acneea vulgară poate persista până la vârsta adultă, cu o prevalenţă de 50,9% a imperfecţiunilor la femeile cu vârsta cuprinsă între 20 şi 29 de ani şi de 26,3% la femeile cu vârsta cuprinsă între 40 şi 49 de ani, însă există puţine soluţii eficiente. În ciuda faptului că este atât de frecventă, pielea predispusă la acnee cu debut tardiv are un impact semnificativ asupra stimei de sine şi a percepţiei de sine. 

Imperfecţiunile cu debut tardiv au câteva caracteristici distinctive care le diferenţiază de imperfecţiunile
din adolescenţă. Spre deosebire de imperfecţiunile adolescentine, imperfecţiunile la adulţi apar de obicei în „zona U” – obraji, în jurul gurii, bărbie şi linia maxilarului. Acestea apar ca urmare a hiperseboreei şi se prezintă sub formă de leziuni neinflamatorii sau duc la leziuni inflamatorii superficiale, noduli profunzi şi/sau chisturi. Severitatea este adesea de la uşoară la moderată şi, spre deosebire de coşurile adolescentine, este afectată de procesul de îmbătrânire a pielii. 

Imperfecţiunile la adulţi pot fi deosebit de persistente, cu leziuni individuale care pot dura mai mult şi pot lăsa semne persistente timp de peste un an. Acest ciclu recurent de erupţii şi semne persistente poate avea un impact semnificativ asupra stimei de sine şi a încrederii. O altă problemă care complică situaţia este interacţiunea dintre coşuri şi procesul de îmbătrânire, ceea ce necesită o abordare cu obiective multiple.

Un nou capitol în lupta împptriva hiperpigmentării

Hiperpigmentarea este o problemă subestimată, dar în creştere, în rândul oamenilor din întreaga lume – în special pentru persoanele cu fototipuri mai închise. Fiind motivaţi de dorinţa de a aborda această problemă globală răspândită, La Roche-Posay are o istorie lungă în crearea de soluţii care pot schimba vieţi pentru a combate petele pigmentare persistente. 

În 2025, La Roche-Posay redefineşte lupta împotriva hiperpigmentării introducând o inovaţie revoluţionară: o formulă ultra-potentă ce combină protecţia superioară împotriva radiaţiilor UVA ultra-lungi cu o acţiune ţintită anti-pigmentare superioară, demonstrând e cacitate pe toate fototipurile de piele. 

Viitorul unui ten uniform şi radiant vine odată cu noul ANTHELIOS UVMUNE 400 FLUID ANTI- PIGMENTARE SPF50+. 

Probleme de pigmentare: o preocupare globală în creștere

Până la 1 din 2 persoane suferă de probleme de hiperpigmentare. Mai mult, 69% dintre dermatologi sunt consultaţi pentru această problemă complexă a pielii, care include melasma, lentigo şi hiperpigmentarea postinflamatorie, toate acestea având un efect profund asupra stimei de sine şi a calităţii vieţii celor afectaţi. 

Hiperpigmentarea poate crescută de 7 până la 10 ori prin expunerea repetată la soare, în special la radiaţiile UVA ultra-lungi, care modulează expresia genelor, ducând la leziuni ale pielii, cum ar petele pigmentare.

Susținerea pacienților cu cancer

Sănătatea pielii are un impact major asupra bunăstării generale astfel La Roche-Posay, în parteneriat cu comunitatea medicală, a decis să contribuie la progresul dermatologiei şi la dezvoltarea de noi abordări în îngrijirea pielii. Din 2019, Fundaţia La Roche-Posay se dedică îmbunătăţirii vieţii copiilor bolnavi de cancer şi a familiilor acestora. Aproximativ 20 de milioane de cazuri noi de cancer sunt diagnosticate în fiecare an, iar 80% dintre pacienţi suferă de efecte secundare severe asupra pielii. Programul „Fight With Care” oferă  informaţii despre şi acces la îngrijirea de susţinere, pacienţilor şi persoanelor din sistemul lor de sprijin.
De asemenea, este crescut gradul de conştientizare prin campanii precum „Puterea vindecătoare a atingerii“: un îndemn de mobilizare în lupta împotriva cancerului, care prezintă pacienţi şi îngrijitori reali. 

Sustenabilitate

La Roche-Posay a lansat prima sa inovaţie în materie de ambalaje sustenabile în 2020, cu tuburi pe bază de hârtie şi rezerve de reîncărcare şi îşi propune să utilizeze 100% plastic reciclat în ambalajele sale până în 2030. Din 2023, toate produsele sunt fabricate în fabrici care utilizează 100% energie regenerabilă. 

Foto: PR.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă