WW Beauty News: parfumul cu aromă de covrigi și rujurile aniversare

nars

Cu ce noutăți ne mai surprinde industria de beauty? Ce zici de un parfum inspirat de mirosul covrigilor sau de un ruj negru creat în colaborare cu un brand specializat pe amenajări interioare? Dar de un trio inedit de ambasadori?

Auntie Anne lansează un parfum inspirat de covrigei

Lanțul american de covrigei Auntie Anne a îmbuteliat aroma covrigilor săi proaspăt copți într-un nou parfum exclusiv, Knead.

Parfumul este infuzat cu note de aluat cu unt, sare și o notă de dulceață.

Pentru a sărbători lansarea, Auntie Anne va deschide un pop-up „Pretzel Parfumerie” pe 13 august în SoHo, New York, scrie fashionunited.uk.

Kneed va fi disponibil la 25 de dolari (30 ml) și la 45 de dolari (100 ml).

Noul ruj negru MAC Cosmetics, colaborare cu un brand de amenajări interioare

MAC Cosmetics a colaborat cu brandul de amenajări interioare Lick pentru aniversarea a 40 de ani. Colaborarea include o vopsea MAC Black 40 ediție limitată și un ruj exclusiv MACximal Silky Matte, în nuanța Caviar.

Brandul emblematic de frumusețe M.A.C. și compania de amenajări interioare Lick s-au unit pentru a-și dezvălui cel mai recent produs care promovează exprimarea de sine.

Realizată împreună cu agenția de publicitate și marketing Gray London, campania introduce ediția limitată M.A.C. Black 40, o nouă nuanță de vopsea care celebrează negrul drept culoarea ideală pentru a te exprima, scrie designrush.com.

Conceptul a fost derivat din ideea că, în timp ce negrul este văzut ca un element de bază din garderobă, culoarea este un lucru complet diferit în contextul machiajului și al designului interior.

Cu toate acestea, în ambele contexte, este o culoare îndrăzneață care poate fi un simbol al creativității și al autoexprimării.

Disponibil pe lick.com.

Nars le numește pe Ciara, Pom Klementieff și Camila Morrone noi ambasadori ai mărcii

Brandul de frumusețe Nars a lansat recent noua sa colecție de rujuri Explicit cu o campanie care are în rol principal trei noi ambasadori globali ai mărcii deținute de Shiseido – Ciara, Pom Klementieff și Camila Morrone.

Noua colecție de rujuri Explicit aduce un omagiu lansării originale de ruj a brandului francez de cosmetice, în urmă cu aproximativ treizeci de ani, sub conducerea fondatorului, François Nars.

Noul ruj are 36 de nuanțe și conține ulei din semințe de măceș și „Luxe Comfort Complex” al mărcii, care conține acid hialuronic.

A fost lansată și o nouă campanie Nars cu noul său trio de ambasadori. Ciara, Klementieff și Morrone reprezentă trei nuanțe separate ale rujului – Rendez-Vous 805, Unauthorized 863 și Liaison 821, conform fashionnetwork.com.

Ciara a vândut peste 23 de milioane de discuri și 22 de milioane de single-uri în întreaga lume. În 2023, ea și-a făcut debutul în film ca Nettie în filmul nominalizat la Oscar, The Color Purple.’

Pom Klementieff este o actriță cunoscută pentru rolurile sale variate în cinema. Cel mai recent, vedeta a apărut în francize de film globale precum „Gardienii Galaxiei” și „Mission: Impossible”.

Camila Morrone este o actriță cunoscută pentru interpretarea sa din serialul scurt, „Daisy Jones and the Six”, unde a sărbătorit prima ei nominalizare la Emmy în 2023.

Colecția de rujuri Explicit va fi disponibilă începând cu 29 iulie.

Fondată în 1994 de François Nars, Nars a fost achiziționată de Shiseido din Japonia în 2000.

Foto: hepta.

nars

Cu ce noutăți ne mai surprinde industria de beauty? Ce zici de un parfum inspirat de mirosul covrigilor sau de un ruj negru creat în colaborare cu un brand specializat pe amenajări interioare? Dar de un trio inedit de ambasadori?

Auntie Anne lansează un parfum inspirat de covrigei

Lanțul american de covrigei Auntie Anne a îmbuteliat aroma covrigilor săi proaspăt copți într-un nou parfum exclusiv, Knead.

Parfumul este infuzat cu note de aluat cu unt, sare și o notă de dulceață.

Pentru a sărbători lansarea, Auntie Anne va deschide un pop-up „Pretzel Parfumerie” pe 13 august în SoHo, New York, scrie fashionunited.uk.

Kneed va fi disponibil la 25 de dolari (30 ml) și la 45 de dolari (100 ml).

Noul ruj negru MAC Cosmetics, colaborare cu un brand de amenajări interioare

MAC Cosmetics a colaborat cu brandul de amenajări interioare Lick pentru aniversarea a 40 de ani. Colaborarea include o vopsea MAC Black 40 ediție limitată și un ruj exclusiv MACximal Silky Matte, în nuanța Caviar.

Brandul emblematic de frumusețe M.A.C. și compania de amenajări interioare Lick s-au unit pentru a-și dezvălui cel mai recent produs care promovează exprimarea de sine.

Realizată împreună cu agenția de publicitate și marketing Gray London, campania introduce ediția limitată M.A.C. Black 40, o nouă nuanță de vopsea care celebrează negrul drept culoarea ideală pentru a te exprima, scrie designrush.com.

Conceptul a fost derivat din ideea că, în timp ce negrul este văzut ca un element de bază din garderobă, culoarea este un lucru complet diferit în contextul machiajului și al designului interior.

Cu toate acestea, în ambele contexte, este o culoare îndrăzneață care poate fi un simbol al creativității și al autoexprimării.

Disponibil pe lick.com.

Nars le numește pe Ciara, Pom Klementieff și Camila Morrone noi ambasadori ai mărcii

Brandul de frumusețe Nars a lansat recent noua sa colecție de rujuri Explicit cu o campanie care are în rol principal trei noi ambasadori globali ai mărcii deținute de Shiseido – Ciara, Pom Klementieff și Camila Morrone.

Noua colecție de rujuri Explicit aduce un omagiu lansării originale de ruj a brandului francez de cosmetice, în urmă cu aproximativ treizeci de ani, sub conducerea fondatorului, François Nars.

Noul ruj are 36 de nuanțe și conține ulei din semințe de măceș și „Luxe Comfort Complex” al mărcii, care conține acid hialuronic.

A fost lansată și o nouă campanie Nars cu noul său trio de ambasadori. Ciara, Klementieff și Morrone reprezentă trei nuanțe separate ale rujului – Rendez-Vous 805, Unauthorized 863 și Liaison 821, conform fashionnetwork.com.

Ciara a vândut peste 23 de milioane de discuri și 22 de milioane de single-uri în întreaga lume. În 2023, ea și-a făcut debutul în film ca Nettie în filmul nominalizat la Oscar, The Color Purple.’

Pom Klementieff este o actriță cunoscută pentru rolurile sale variate în cinema. Cel mai recent, vedeta a apărut în francize de film globale precum „Gardienii Galaxiei” și „Mission: Impossible”.

Camila Morrone este o actriță cunoscută pentru interpretarea sa din serialul scurt, „Daisy Jones and the Six”, unde a sărbătorit prima ei nominalizare la Emmy în 2023.

Colecția de rujuri Explicit va fi disponibilă începând cu 29 iulie.

Fondată în 1994 de François Nars, Nars a fost achiziționată de Shiseido din Japonia în 2000.

Foto: hepta.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă