3 branduri de frumusețe s-au angajat să ajute planeta

Tot mai multe branduri se implică în tot felul de acțiuni care au menirea de a contribui la salvarea planetei, iar noi nu facem decât să salutăm toate aceste demersuri. Iată câteva acțiuni care vin să demonstreze că lumea frumuseții nu este una superficială…
Caudalie plantează copaci peste tot. Începând din 2012 și până în prezent brandul a plantat peste 6 milioane de copaci, obiectivul fiind acela de a ajunge la 8 milioane în 2021. Mai mult, Caudalie a economisit, doar în 2019, 13 tone de plastic și 33 de tone de hârtie. Produsele brandului sunt vegane și prietenoase cu animalele. „Vrem să-l facem pe Caudalie cel mai eco-responsabil brand de frumusețe”, rezumă fondatoarea Mathilde Thomas.
Brandul de cosmetice de lux La Mer educă generațiile viitoare să păstreze curate apele oceanelor. În 2020, fundația Mer Blue Heart Oceans susține un proiect global de educare și conștientizare a biodiversității marine în rândul generațiilor tinere, pentru ca aceștia să devină cei mai mari apărători ai săi, în viitor.
Din respect pentru mediul înconjurător, Dior a lansat crema în primul său borcan care poate fi refolosit, contribuind astfel la salvarea planetei.

Tot mai multe branduri se implică în tot felul de acțiuni care au menirea de a contribui la salvarea planetei, iar noi nu facem decât să salutăm toate aceste demersuri. Iată câteva acțiuni care vin să demonstreze că lumea frumuseții nu este una superficială…
Caudalie plantează copaci peste tot. Începând din 2012 și până în prezent brandul a plantat peste 6 milioane de copaci, obiectivul fiind acela de a ajunge la 8 milioane în 2021. Mai mult, Caudalie a economisit, doar în 2019, 13 tone de plastic și 33 de tone de hârtie. Produsele brandului sunt vegane și prietenoase cu animalele. „Vrem să-l facem pe Caudalie cel mai eco-responsabil brand de frumusețe”, rezumă fondatoarea Mathilde Thomas.
Brandul de cosmetice de lux La Mer educă generațiile viitoare să păstreze curate apele oceanelor. În 2020, fundația Mer Blue Heart Oceans susține un proiect global de educare și conștientizare a biodiversității marine în rândul generațiilor tinere, pentru ca aceștia să devină cei mai mari apărători ai săi, în viitor.
Din respect pentru mediul înconjurător, Dior a lansat crema în primul său borcan care poate fi refolosit, contribuind astfel la salvarea planetei.