7 supermodele care au lansat propriile linii de cosmetice

Să fii imaginea unui produs cosmetic a rivalizat la un moment dat cu să ai propria linie de cosmetice. Pentru un profit mai consistent și de lungă durată, unele modele au avut curajul să încerce să pășească de pe catwalk în industria de beauty.
Cu mult înaintea celorlalte celebrități care au cochetat cu ideea de a avea propriul brand de cosmetice, supermodelul Iman a intrat în afacerea cu cosmetice în 1994. Modelul de renume mondial Iman a fondat IMAN Cosmetics ca o modalitate prin care oamenii de culoare să fie reprezentați în industria frumuseții.

O altă veterană a frumuseții, Cindy Crawford a creat Meaningful Beauty., alături de doctorul Jean-Louis Sebagh. Compania ei este faimoasă pentru produsele sale anti-îmbătrânire, concentrate și la un preț accesibil.

Rosie Huntington-Whiteley a lansat o linie de produse de frumusețe împreună cu Marks & Spencer. „Rosie for Autograph” a fost denumită linia de produse cosmetice ambalate în nuanțe de aur roz și presărate cu o mulțime de trandafiri, potrivit insider.

Supermodelul australian Miranda Kerr și-a făcut un nume ca înger al Victoria’s Secret, dar a devenit proprietarul, fondatorul și directorul general al KORA Organics.

Cu accent pe calitățile uleiului de argan, modelul Josie Maran a creat Josie Maran Cosmetics, un model de afaceri holistic cu misiunea de a produce produse „responsabile”.

Supermodelul Lindsay Ellingson a lansat linia de machiaj Wander Beauty, împreună cu co-fondatorul Divya Gugnani. Produsele de înfrumusețare multitasking sunt create pentru călătorii ușoare și luxoase.

Modelul Victoria’s Secret Jessica Hart și-a transformat pasiunea pentru frumusețe într-o afacere când a fondat LUMA Beauty. Brandul este cel mai cunoscut pentru produsele lor de iluminare.

Foto: hepta.

Să fii imaginea unui produs cosmetic a rivalizat la un moment dat cu să ai propria linie de cosmetice. Pentru un profit mai consistent și de lungă durată, unele modele au avut curajul să încerce să pășească de pe catwalk în industria de beauty.
Cu mult înaintea celorlalte celebrități care au cochetat cu ideea de a avea propriul brand de cosmetice, supermodelul Iman a intrat în afacerea cu cosmetice în 1994. Modelul de renume mondial Iman a fondat IMAN Cosmetics ca o modalitate prin care oamenii de culoare să fie reprezentați în industria frumuseții.

O altă veterană a frumuseții, Cindy Crawford a creat Meaningful Beauty., alături de doctorul Jean-Louis Sebagh. Compania ei este faimoasă pentru produsele sale anti-îmbătrânire, concentrate și la un preț accesibil.

Rosie Huntington-Whiteley a lansat o linie de produse de frumusețe împreună cu Marks & Spencer. „Rosie for Autograph” a fost denumită linia de produse cosmetice ambalate în nuanțe de aur roz și presărate cu o mulțime de trandafiri, potrivit insider.

Supermodelul australian Miranda Kerr și-a făcut un nume ca înger al Victoria’s Secret, dar a devenit proprietarul, fondatorul și directorul general al KORA Organics.

Cu accent pe calitățile uleiului de argan, modelul Josie Maran a creat Josie Maran Cosmetics, un model de afaceri holistic cu misiunea de a produce produse „responsabile”.

Supermodelul Lindsay Ellingson a lansat linia de machiaj Wander Beauty, împreună cu co-fondatorul Divya Gugnani. Produsele de înfrumusețare multitasking sunt create pentru călătorii ușoare și luxoase.

Modelul Victoria’s Secret Jessica Hart și-a transformat pasiunea pentru frumusețe într-o afacere când a fondat LUMA Beauty. Brandul este cel mai cunoscut pentru produsele lor de iluminare.

Foto: hepta.