Beauty News: Gen Z, retinol și age diversity

gen z

Cum se adaptează brandurile la Generația Z? Care este cel mai căutat ingredient pentru îngrijirea pielii în 2022? Ce se întâmplă cu age diversity? Cele mai noi știri din industria frumuseții, pe scurt.

Cea mai disruptivă generație în materie de beauty

De la schimbarea felului în care brandurile dezvoltă produsele cosmetice până la felul în care le comercializează, generația Z a devenit cea mai disruptivă generație în materie de beauty.  Este prima generație care forțează brandurile să îi urmeze și nu invers.

Reprezentând o treime din populația globală, generația Z, 9-24 de ani (născuți între 1997-2012), i-a depășit pe mileniali ca cea mai mare generație și captează o zonă mai mare din atenția mărcilor de frumusețe.

În 2022, Generația Z a devenit aproape o obsesie pentru industria frumuseții și cu un motiv întemeiat. În 2020, în plină pandemie, a fost singura generație care a determinat creșterea vânzărilor de cosmetice în Marea Britanie, scrie cosmeticsbusiness.com. În plus, stuudii recente arată că generația Z cheltuiește mai mult pentru îngrijirea pielii decât orice altă grupă de vârstă.

70% dintre cumpărătorii de frumusețe din generația Z sunt „beauty enthusiasts (entuziaști ai frumuseții)” care „căută mereu următoarele produse și mărci de frumusețe” potrivit studiului Changing Face of the Beauty Shopper de la PowerReviews. În plus, cu simțul lor puternic al identității și valorile determinate de opinii precize în care cred și pentru care luptă, Gen Z conduce intenționat această schimbare din industria frumuseții.

Prin Social Media, Gen Z își face vocea auzită: 40% din Gen Z spun că diversitatea și incluziunea sunt cele mai importante valori ale mărcii pentru ei atunci când cumpără produsele cosmetice ale unui brand.

Skincare King in 2022: retinol

Retinolul este ingredientul cel mai căutat în îngrijirea pielii, în 2022, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări pe TikTok și peste nouă milioane de căutări pe Google. Și cifrele sunt doar pentru prima jumătate a acestui an!

Cele mai populare tendințe de frumusețe din acest an pe Tik Tok au fost dominate atât de îngrijirea pielii, cât și de aspectul de machiaj experimental.

Interesul s-a îndepărtat de produsele cu parfum dure și de îngrijirea pielii cu cofeină, în acest an fiind înlocuit de o atenție mai mare pentru SPF, ceramide și glass skin.

Noile campanii age diversity

În timp ce industria de beauty a făcut pași mari către incluziune, diversitatea de vârstă a fost în mare parte lăsată în urmă. Cele mai recente campanii de beauty încep să se adreseze și categoriei 50+.

Cât de bine reprezintă mărcile de beauty femeile, pe măsură ce acestea îmbătrânesc? Este o întrebare care îți aduce în minte mai multe chipuri cunoscute: Dame Helen Mirren, care a semnat cu L’Oréal Paris la 60 de ani și face parte din brand de șapte ani, și Isabella Rossellini, care s-a întors la Lancôme în 2018.

Recent, Lisa Snowdon a fost anunțată ca fiind imaginea Prai Beauty, iar Kim Cattrall s-a asociat cu Ole Henriksen pentru a conduce noua campanie de îngrijire corporală a mărcii.

Caroline O’Neill, director general al L’Oréal Paris Marea Britanie și Irlanda, spune: „Doar 15% dintre femeile în vârstă de peste 55 de ani consideră că publicitatea încă se adresează lor și nevoilor lor. Și cu mai mulți utilizatori ai produselor de îngrijire în această grupă de vârstă (37%), în comparație cu grupul de vârstă milenar (26%), există o nevoie clară de a sprijini în continuare”, notează cosmeticsbusiness.com.

Foto: PR.

gen z

Cum se adaptează brandurile la Generația Z? Care este cel mai căutat ingredient pentru îngrijirea pielii în 2022? Ce se întâmplă cu age diversity? Cele mai noi știri din industria frumuseții, pe scurt.

Cea mai disruptivă generație în materie de beauty

De la schimbarea felului în care brandurile dezvoltă produsele cosmetice până la felul în care le comercializează, generația Z a devenit cea mai disruptivă generație în materie de beauty.  Este prima generație care forțează brandurile să îi urmeze și nu invers.

Reprezentând o treime din populația globală, generația Z, 9-24 de ani (născuți între 1997-2012), i-a depășit pe mileniali ca cea mai mare generație și captează o zonă mai mare din atenția mărcilor de frumusețe.

În 2022, Generația Z a devenit aproape o obsesie pentru industria frumuseții și cu un motiv întemeiat. În 2020, în plină pandemie, a fost singura generație care a determinat creșterea vânzărilor de cosmetice în Marea Britanie, scrie cosmeticsbusiness.com. În plus, stuudii recente arată că generația Z cheltuiește mai mult pentru îngrijirea pielii decât orice altă grupă de vârstă.

70% dintre cumpărătorii de frumusețe din generația Z sunt „beauty enthusiasts (entuziaști ai frumuseții)” care „căută mereu următoarele produse și mărci de frumusețe” potrivit studiului Changing Face of the Beauty Shopper de la PowerReviews. În plus, cu simțul lor puternic al identității și valorile determinate de opinii precize în care cred și pentru care luptă, Gen Z conduce intenționat această schimbare din industria frumuseții.

Prin Social Media, Gen Z își face vocea auzită: 40% din Gen Z spun că diversitatea și incluziunea sunt cele mai importante valori ale mărcii pentru ei atunci când cumpără produsele cosmetice ale unui brand.

Skincare King in 2022: retinol

Retinolul este ingredientul cel mai căutat în îngrijirea pielii, în 2022, cu peste 1,2 miliarde de vizualizări pe TikTok și peste nouă milioane de căutări pe Google. Și cifrele sunt doar pentru prima jumătate a acestui an!

Cele mai populare tendințe de frumusețe din acest an pe Tik Tok au fost dominate atât de îngrijirea pielii, cât și de aspectul de machiaj experimental.

Interesul s-a îndepărtat de produsele cu parfum dure și de îngrijirea pielii cu cofeină, în acest an fiind înlocuit de o atenție mai mare pentru SPF, ceramide și glass skin.

Noile campanii age diversity

În timp ce industria de beauty a făcut pași mari către incluziune, diversitatea de vârstă a fost în mare parte lăsată în urmă. Cele mai recente campanii de beauty încep să se adreseze și categoriei 50+.

Cât de bine reprezintă mărcile de beauty femeile, pe măsură ce acestea îmbătrânesc? Este o întrebare care îți aduce în minte mai multe chipuri cunoscute: Dame Helen Mirren, care a semnat cu L’Oréal Paris la 60 de ani și face parte din brand de șapte ani, și Isabella Rossellini, care s-a întors la Lancôme în 2018.

Recent, Lisa Snowdon a fost anunțată ca fiind imaginea Prai Beauty, iar Kim Cattrall s-a asociat cu Ole Henriksen pentru a conduce noua campanie de îngrijire corporală a mărcii.

Caroline O’Neill, director general al L’Oréal Paris Marea Britanie și Irlanda, spune: „Doar 15% dintre femeile în vârstă de peste 55 de ani consideră că publicitatea încă se adresează lor și nevoilor lor. Și cu mai mulți utilizatori ai produselor de îngrijire în această grupă de vârstă (37%), în comparație cu grupul de vârstă milenar (26%), există o nevoie clară de a sprijini în continuare”, notează cosmeticsbusiness.com.

Foto: PR.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă