Beyoncé și-a lansat cel de-al 15-lea parfum

Odată cu încheierea turneului său, Renaissance, prin care a strâns jumătate de miliard de dolari, Beyoncé anunță lansarea celui de-al 15-lea parfum din seria celor create sub numele ei.
Noua aromă care miroase a Beyoncé se intitulează CÉ NOIR și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 23 noiembrie. Cântăreața a ales să creeze parfumul CÉ NOIR în Franța, iar aroma poartă în totalitate semnătura artistei, de la design la alegerea notelor olfactive.
Parfumul are note florale, gurmande și lemnoase, iar printre acestea se numără Clementine, Golden Honey, Rose Absolute, Jasmine Sambac, Namibian Myrhh și Golden Amber.

”După ani de muncă, în sfârșit e aici. Am vrut să creez un parfum care să denote intimitate, să aibă suflet. Am și pulverizat acest parfum în timpul concertelor mele”, spune Beyoncé într-un video în care își prezintă noua creație.
CÉ NOIR este cel mai recent dintr-un lung șir de parfumuri care poartă semnătura lui Beyoncé. Primul parfum a fost lansat în 2010 – intitulat Heat, urmat de Heat Rush și de alte arome exotice, iar ultimul lansat a fost Rise, în 2014. CÉ NOIR se va vinde doar pe site-ul beyonce.com și costă 160 de dolari flaconul.

Acesta nu este singurul demers făcut de artistă în industria de beauty. La începutul anului, Queen Bey a anunțat că lansează și o linie de produse pentru îngrijirea părului. Inițiativa nu este deloc întâmplătoare, având în vedere că mama lui Beyoncé a deținut un salon de coafură și, când era mică, artista obișnuia să-și ajute mama și să măture spațiul. Tot în acest salon au început să cânte pentru prima dată și Destiny’s Child, trupa cu care s-a lansat Beyoncé alături de Kelly Rowland și de Michelle Williams.
Și, ca o femeie de afaceri care se respectă, Beyoncé anunță lansarea parfumul la două săptămâni după ce a venit cu o nouă colecție de haine sport Ivy Park x Adidas – “Ivy Park Noir, o linie de îmbrăcăminte toată în negru, inspirată din filmele ”noir”.
Foto: Hepta, beyonce.com

Odată cu încheierea turneului său, Renaissance, prin care a strâns jumătate de miliard de dolari, Beyoncé anunță lansarea celui de-al 15-lea parfum din seria celor create sub numele ei.
Noua aromă care miroase a Beyoncé se intitulează CÉ NOIR și va fi disponibilă spre vânzare începând cu 23 noiembrie. Cântăreața a ales să creeze parfumul CÉ NOIR în Franța, iar aroma poartă în totalitate semnătura artistei, de la design la alegerea notelor olfactive.
Parfumul are note florale, gurmande și lemnoase, iar printre acestea se numără Clementine, Golden Honey, Rose Absolute, Jasmine Sambac, Namibian Myrhh și Golden Amber.

”După ani de muncă, în sfârșit e aici. Am vrut să creez un parfum care să denote intimitate, să aibă suflet. Am și pulverizat acest parfum în timpul concertelor mele”, spune Beyoncé într-un video în care își prezintă noua creație.
CÉ NOIR este cel mai recent dintr-un lung șir de parfumuri care poartă semnătura lui Beyoncé. Primul parfum a fost lansat în 2010 – intitulat Heat, urmat de Heat Rush și de alte arome exotice, iar ultimul lansat a fost Rise, în 2014. CÉ NOIR se va vinde doar pe site-ul beyonce.com și costă 160 de dolari flaconul.

Acesta nu este singurul demers făcut de artistă în industria de beauty. La începutul anului, Queen Bey a anunțat că lansează și o linie de produse pentru îngrijirea părului. Inițiativa nu este deloc întâmplătoare, având în vedere că mama lui Beyoncé a deținut un salon de coafură și, când era mică, artista obișnuia să-și ajute mama și să măture spațiul. Tot în acest salon au început să cânte pentru prima dată și Destiny’s Child, trupa cu care s-a lansat Beyoncé alături de Kelly Rowland și de Michelle Williams.
Și, ca o femeie de afaceri care se respectă, Beyoncé anunță lansarea parfumul la două săptămâni după ce a venit cu o nouă colecție de haine sport Ivy Park x Adidas – “Ivy Park Noir, o linie de îmbrăcăminte toată în negru, inspirată din filmele ”noir”.
Foto: Hepta, beyonce.com