Gwen Stefani: „Să lansezi un brand de cosmetice este destul de înfricoșător după 50 de ani”

Gwen Stefani

La 53 de ani, Gwen Stefani a lansat propria linie de cosmetice, GXVE, în ciuda opiniei negative a celor din jur și chiar a unor membri ai familiei. 

„Tatăl meu mi-a spus să nu o fac”, a dezvăluit Stefani pentru Refinery29. „Nu o face, Gwen! Doar mergi spre Oklahoma și petrece-ți timpul cu Blake. Nu mai lucra.”

Cu toate acestea, vedeta a ales să nu renunțe la proiectul la care lucra deja de patru ani și care a fost prima iubire, mult înaintea succesului său în muzică.

„Mă simt atât de mândră în privința acestei linii de make-up”, a dezvăluit Gwen. „Cu [GXVE], simt că oamenii pot avea încredere în mine pentru că există atât de multă istorie. Asta a fost înainte de muzică – asta e de când eram copil.”, a declarat artista.

De la experimentele fetelor cu kitul de cosmetice Mary Kay ale mamei unei prietene, la arsurile făcute cu un ondulator, la creionul de pleoape ars în clasa a VII-a pentru a obține machiajul perfect, Gwen a trecut prin toate etapele fetelor îndrăgostite iremediabil de industria de beauty. 

A lucrat în adolescență pentru mărci precum Borghese și Ultima II. 

Iar, după succesul cu No Doubt, a obținut contracte profesionale cu mărci precum Urban Decay, L’Oreal Paris și Revlon.

Așa că următorul pas firesc era propriul brand de machiaj: GXVE, lansat în 2022. „Să lansezi un brand de cosmetice este destul de înfricoșător după ce împlinești 50 de ani”, a spus ea. „Este ceva de genul: „Bine, acum trebuie să-mi expun fața mai mult? [Dar] nu-mi pasă. Știu că există fete tinere care vor să învețe de la mine, care pot învăța de la mine. Sunt femei de vârsta mea și mai în vârstă care vor învăța de la mine.”

Gwen Stefani a cunoscut faima în 1995, ca lider al trupei No Doubt. A câștigat trei premii Grammy. A vândut peste 30 de milioane de albume în întreaga lume. Și este mamă a trei băieți.

Foto: hepta.

Gwen Stefani

La 53 de ani, Gwen Stefani a lansat propria linie de cosmetice, GXVE, în ciuda opiniei negative a celor din jur și chiar a unor membri ai familiei. 

„Tatăl meu mi-a spus să nu o fac”, a dezvăluit Stefani pentru Refinery29. „Nu o face, Gwen! Doar mergi spre Oklahoma și petrece-ți timpul cu Blake. Nu mai lucra.”

Cu toate acestea, vedeta a ales să nu renunțe la proiectul la care lucra deja de patru ani și care a fost prima iubire, mult înaintea succesului său în muzică.

„Mă simt atât de mândră în privința acestei linii de make-up”, a dezvăluit Gwen. „Cu [GXVE], simt că oamenii pot avea încredere în mine pentru că există atât de multă istorie. Asta a fost înainte de muzică – asta e de când eram copil.”, a declarat artista.

De la experimentele fetelor cu kitul de cosmetice Mary Kay ale mamei unei prietene, la arsurile făcute cu un ondulator, la creionul de pleoape ars în clasa a VII-a pentru a obține machiajul perfect, Gwen a trecut prin toate etapele fetelor îndrăgostite iremediabil de industria de beauty. 

A lucrat în adolescență pentru mărci precum Borghese și Ultima II. 

Iar, după succesul cu No Doubt, a obținut contracte profesionale cu mărci precum Urban Decay, L’Oreal Paris și Revlon.

Așa că următorul pas firesc era propriul brand de machiaj: GXVE, lansat în 2022. „Să lansezi un brand de cosmetice este destul de înfricoșător după ce împlinești 50 de ani”, a spus ea. „Este ceva de genul: „Bine, acum trebuie să-mi expun fața mai mult? [Dar] nu-mi pasă. Știu că există fete tinere care vor să învețe de la mine, care pot învăța de la mine. Sunt femei de vârsta mea și mai în vârstă care vor învăța de la mine.”

Gwen Stefani a cunoscut faima în 1995, ca lider al trupei No Doubt. A câștigat trei premii Grammy. A vândut peste 30 de milioane de albume în întreaga lume. Și este mamă a trei băieți.

Foto: hepta.

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă

Vrei să fii în ritm cu AlistMagazine?

Pe aceeași temă