Paco Rabanne lansează prima colecție de make-up

Casa de modă Paco Rabanne lansează prima colecție de make-up. În ultimul timp, marile case de modă au început să pătrundă și pe piața pe de make-up, dominată până acum de doar câteva mari branduri- Chanel, YSL, Givenchy etc. În urmă cu câteva săptămâni, și Prada anunța lansarea primei linii de produse de skincare și de machiaj.
Pe lângă noutățile lansării colecției de make-up, casa Paco Rabanne anunță și rebranduirea în RABANNE.

”Am vrut să lansăm o colecție de machiaj care să fie atât subtilă cât și îndrăzneață, atât excentrică cât și conservatoare. Ne-am dorit să creăm produse hibrid, care să fie folosite atât pe post de ruj, cât și de fard de pleoape, fard de obraz etc – e ceva distractiv și experimental. Era look-ului bine conturat, cu gene false și creion de buze a apus. De-abia aștept să văd cum vor folosi oamenii această colecție de make-up și cum își vor exprima personalitatea cu ajutorul lor, spune Diane Kendal, noul Beauty Creative Director al liniei de make-up Rabanne. Make-up artistul britanic, care a studiat la London Collage of Fashion, cultivă o viziune avangardistă.

”Paco Rabanne era foarte creativ și atenția lui mereu mergea către mai multe aspecte artistice- modă, muzica, teatru. Așa că acest proiect legat de make-up a venit natural pentru acest brand, prin care își exprimă noua viziune asupra make-upului, povestește Kendal pentru Vogue, publicație invitată să vadă în premieră colecția de make-up.


Colecția de make-up Rabanne urmează să fie prezentată în cadrul Săptămânilor Modei de luna aceasta. Printre produsele-vedetă ale colecției se află o mascara cu glitter, care se poate aplica peste una neagră, simplă, sau fardurile de ochi cremoase. De asemenea, au atras atenția și spray-ul cu glitter, iluminatorul argintiu sau pudra din pigmenți metalici.
Formulele folosite pentru realizarea produselor de make-up sunt vegane, naturale până 98% și biodegradabile.
Foto: pacorabanne.com

Casa de modă Paco Rabanne lansează prima colecție de make-up. În ultimul timp, marile case de modă au început să pătrundă și pe piața pe de make-up, dominată până acum de doar câteva mari branduri- Chanel, YSL, Givenchy etc. În urmă cu câteva săptămâni, și Prada anunța lansarea primei linii de produse de skincare și de machiaj.
Pe lângă noutățile lansării colecției de make-up, casa Paco Rabanne anunță și rebranduirea în RABANNE.

”Am vrut să lansăm o colecție de machiaj care să fie atât subtilă cât și îndrăzneață, atât excentrică cât și conservatoare. Ne-am dorit să creăm produse hibrid, care să fie folosite atât pe post de ruj, cât și de fard de pleoape, fard de obraz etc – e ceva distractiv și experimental. Era look-ului bine conturat, cu gene false și creion de buze a apus. De-abia aștept să văd cum vor folosi oamenii această colecție de make-up și cum își vor exprima personalitatea cu ajutorul lor, spune Diane Kendal, noul Beauty Creative Director al liniei de make-up Rabanne. Make-up artistul britanic, care a studiat la London Collage of Fashion, cultivă o viziune avangardistă.

”Paco Rabanne era foarte creativ și atenția lui mereu mergea către mai multe aspecte artistice- modă, muzica, teatru. Așa că acest proiect legat de make-up a venit natural pentru acest brand, prin care își exprimă noua viziune asupra make-upului, povestește Kendal pentru Vogue, publicație invitată să vadă în premieră colecția de make-up.


Colecția de make-up Rabanne urmează să fie prezentată în cadrul Săptămânilor Modei de luna aceasta. Printre produsele-vedetă ale colecției se află o mascara cu glitter, care se poate aplica peste una neagră, simplă, sau fardurile de ochi cremoase. De asemenea, au atras atenția și spray-ul cu glitter, iluminatorul argintiu sau pudra din pigmenți metalici.
Formulele folosite pentru realizarea produselor de make-up sunt vegane, naturale până 98% și biodegradabile.
Foto: pacorabanne.com